Noniin, viimeinen viikko vitosia alkaa. Mitenkäs sitten toi piikkaminen noilla kolmosilla? Se vissiin on hyvä vaihtoehto kun noi negatiiviset on vähän nihkeitä vakituisen treenikaverin puuttuessa.
Jatkuuko toi progressiivisuus noissa samaan tapaan ja teen vaan 2vk 2x3:sia? TS. kopion vaan tuolta edellisten viikkojen painojen nousut?
Ihan hyvältä on kyllä tuntunu tähän mennessä, seuraavaksi varmaan sitten kokeillaan 12/8/6 meiningeillä.
Liikkeethän oli tässä ekassa kierrossa seuraavat :
Kyykky
Penkki/vinopenkki
SJMV
Kulmasoutu/leuanveto
Reidenojennukset
Pohkeet hackissa
Pystypunnerrus tangolla
Hauiskääntö tangolla
Ranskalaiset tangolla
Kohautukset
Vatsat
Ehkä vähän massasta poikkeva kun tuolla on noi ojennukset + kohautukset mutta tungin ne sinne ihan tarkoituksella. Jalat laahaa perässä niin meinasin kokeilla noin, ihan hyvin noi ojennukset tonne istu mutta taida nyt viimeiseksi viikoksi tiputtaa ne pois että menee noi kyykkysarjat varmasti läpi. Kohautukset taasen sen takia että sais toi hartia/yläselkä seutu jotain kutittelua maven puuttuessa, enkä oo niitä muutenkaan tehny pitkään aikaan niin kivaa vaihtelua.
Vaikutuksia (kun ei jotain potentiaalista HST-kokeilijaa kuitenkaan mikään muu kiinnosta
) :
Painoa tullut parisen kiloa, mutta on tässä kyllä tarkoituksella myös lapattu tota ruokaa. Näkyy se siis myös vatsassa (mullakun on yleensä rasvat aina melko alhaalla niin huomaa, ei siis mitään hirveetä lihomista tapahtunu) mutta positiivisena puolena jalat on ottanu tosi hyvin vastaan, jätin kyllä heti alussa vyön pois ja oon nyt tiputtanu itteäni niin alas kun vaan voi että liekö tollakin jotain vaikutusta. Penkkisarjat on myös tuntunu yllättävän kevyiltä tässä loppupuolella ja tekniikka parantunu kun on jauhanu sitä 3krt/vk. Penkissäkin levensin tarkoituksella otetta koska normaalisti oon nostanu aika kapeella ja nyt jos muuta rintatreeniä ei ole niin parempi saada sinne perille. Alaselkä on joissain määrin kovilla ollut kun ekaan kuukauteen en käyttänyt vyötä laisinkaan, tässä lopussa nyt oon ottanu vyön tohon SJMV:n. Toi tuntuminen tosin kyllä ihan selvästi myös näkyy tossa keskivartalossa että hyvä niin.
Negatiivisina puolina mainittakoon se hämärä fiilis joka vieläkin vähän kalvaa mieltä että miten tässä voi muka kasvaa kun treenin jälkeen tuntuu aina siltä että olis just lämmitelly
Lisäksi käsissä ja olkapäissä en ole huomannu mitään vaikutuksia(ulkoisia), olis varmaan kannattanu mitata paikat niin tietäs varmuudella. Ranskalaisissa taisin tosin alimitottaa noi painot kun ne treenit ei ekaan kolmeen viikkoon tuntunu yhtään miltään, nostin niitä treenipainoja lennosta sitten ylemmäs ja nyt on tuntunu ihan hyvältä.
Samaten mulla on nyt vähän toi polvi vihotellu kun siitä on nivelkierukka revenny joskus. Liekö sitten ton ass to the grass kyykyn vai kolme kertaa kyykky/vk ansiota, huono sanoa.
Overall ihan toimiva setti, suosittelen ainaki kokeilee. Avartaa hyvin silmiä tässä kehoilutouhussa. Itse oon ainaki tyytyväinen ja teen varmasti toisen kierron lähiaikoina. Pistän vielä noista treenipainojen nousuista lisää jahka noi kolmoset on ohi.
Edit. Muun elämän kannalta myös tämä 3/jakonen ja lyhkäset treenit on erittäin suotuisa, ja koska noita suht kevyitä treenejä on aika paljon niin ei haittaa vaikka oliski aika kuitti jo mennessä, ei tuu siis sellasta huonoa fiilistä että treenit ei kulje joka varsinkin allekirjoittaneella pilaa sitten sen loppupäivänkin.
:kippis1: