Omat tuntemukset
Täytyy ensimmäisenä kehua tätä paljon ylistettyä treenimetodia! Ei tullut turhaa kokeiltua.
Olen itse kiskonut nyt 6 viikkoa läpi 15/10/5-toistoilla. Entiset maksimit olivat paperia, vaikka määritin ne aika tiukoiksi! :wtf: Paino ja lihasmassa ovat hieman kasvaneet, mutta ennen kaikkea voima on uusilla tasoilla. Odottelenkin, mitä seuraavien kolmen toiston viikkojen ja tauon aikana tapahtuu.
Tänään kävin kiskaisemassa ensimmäiset kolmen toiston sarjat ja ajattelin etsiä maksimit kyseiselle sarjapituudelle viikon, ehkä vielä toisenkin aikana. Sitten olisi ansaitun tauon aika.
Olen käyttänyt melko vähän liikkeitä, vain 8 liikettä ja vatsat, mutta joka kerran olen vääntänyt kyykyn ja maven. Vaikka aluksi pelotti jaksaminen, niin turhaa se oli. Hyvin sitä kykenee tekemään ja siinähän sitä karaistuu.
Parhaat puolet mielestäni ovat nimenomaan tarpeeksi erilaiset sarjapituudet, painojen vaihtelut ja tarpeeksi kevyet/rankat treenit. Perinteisestihän sitä treenataan joka kerta lähes maksimipainoilla ja aina täysin pumppiin, mutta itse olen parhaat tulokset saanut tällä metodilla. Turhaa jumia ei ole ollut, tosin olen kyllä venytellytkin. Myöskään flunssaa ei ole ollut, mutta ruokahalu on melkoisen kova nykyään. Mutta eihän se mitään haittaa! :D Paitsi tietysti tiskatessa...
Voiko tätä verrata uskoon tulemiseen?