Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä maitoproteiinit eivät sovi.
Käänsin takkini 17 vuoden lihasryhmä-per-päivä -treenaamisen jälkeen. 15, 10 ja 5:n maksimit on nyt mitattu, tänään lähtee eka sykli käyntiin.
Vaikeinta tässä on olla poissa salilta kun ennen on käynyt 6:na päivänä viikossa!
No niin siitä se lähtee;) kolme sykliä minulla takana ja nyt iski ylikunto/hermoston ylirasitustila.treeni ei kulje vaikka pitäisi olla vielä köykäset 10 toiston sarjat alussa.Syitä tähän mietin ja kiertojen välissä ei malttanut pitää kuin 7-10 päivää taukoa ja liian reippaasti aina nosti seuraavaan sykliin noita treenipainoja(5-10%) ja tässä ollaan...no joulu huilitaan ja tartutaan vuoden vaihteen jälkeen taas romuun.Mutta ekan syklin jälkeen oli semmoinen meininki et olisi voinut vaikka seinillä kiivetä,et aika herkässä tilassa oli hermosto.Ei muutakun tsemiä tohon ja veikkaan et tulet huomaamaan semmoisen asian kun muutaman syklin olet tehnyt et rupeaa toi 2-jakoinen kiinnostamaan kun sullakin kuitenkin treenitausta kohdillaan et "jotain"toi HST ei anna.Selaillut noita 2-jakoisia ja nyt se näyttää kyllä tietyltä osin paremmalta että se menee koe ajoon ensi vuonna....palellaanKäänsin takkini 17 vuoden lihasryhmä-per-päivä -treenaamisen jälkeen. 15, 10 ja 5:n maksimit on nyt mitattu, tänään lähtee eka sykli käyntiin.
Vaikeinta tässä on olla poissa salilta kun ennen on käynyt 6:na päivänä viikossa!
Voiko Dippejä soveltaa HST ohjelmaan jos niitä ei pysty tekemään lisäpainoilla.
Itse saan Dippeja tehtyjä onnettomat kuusi kappaletta:jahas: . Saako tuohon määrään kehiteltyä minkään laista brogressiivitä kehitystä.
Jos tässä maksimipainot testataan vaan yhden sarjan perusteella niin esim. nois 5 toiston sarjoissa tulee aivan älytön kehitys lähtötasoon verrattuna, jos teet 5 toistoa 100kg:llä niin ei kukaan tee 8 viikon päästä 3*5 sillä. Tajusin varmaan väärin ja toi *5 testataan 3 sarjalla tossa testiviikolla. Onko kukaan tehnyt näillä sarjamäärillä?Viikko 0: painojen testaus
Viikot 1-2: 1x15 toistoa (yksi sarja, 15 toistoa)
Viikot 3-4: 2x10 toistoa (kaksi sarjaa, á 10 toistoa)
Viikot 5-6: 3x5 toistoa
Viikot 7-8: 3x5 tai negatiivisia tai pudotussarjoja tai jotain muuta kikkailua
Seuraavat 7-14 päivää: SD
Uusi sykli
Aivan kaikkia sivuja en lukenut, joten saisiko selvennyksen tähän:
Oma Paino% tarkoittaa omasta painosta lisättävää prosenttia liikkeen painoon (esim. Kyykky 60%)
Toi virke ei siis aukea mulle ollenkaan.
Ongelmaksi tulee noiden maksimien haku tuossa alussa. Jalat eivät kestä tuota vanhan vamman takia. Onnistuuko oikeiden painojen haku mitenkään "näppituntumalla"
Tarkoitus ei ole ottaa ykkösmaksimeita, vaan selvittää nuo 5- ja 10-toiston maksimit. Jos sinulla on jo hyvä tuntuma siitä millä painoilla nuo toistomäärät pystyt tekemään, niin heitä ne painot laskuriin ja ala treenaamaan.Olisi tarkoitus aloitella HST:tä kohtapuoliin. Ongelmaksi tulee noiden maksimien haku tuossa alussa. Jalat eivät kestä tuota vanhan vamman takia. Onnistuuko oikeiden painojen haku mitenkään "näppituntumalla" vai onko tuo maksimien kautta repiminen ainoa keino? Aika hyvä tuntuma mulla kuitenkin on siitä että millä painolla saan esim. 10 tai 5 toistoa tehtyä.
Onko kukaan kokeillut viimeisen 1*5 viikon jälkeen tehdä negatiivisten sijaan hyvin intensiivisiä 1*3 piikkejä (esim. uusilla ennätyspainoilla)? Tuli vain mieleen, kun testailin äskettäin dual factoria, jossa tuollainen low volume/high intensity kausi vedetään loppuun.
Olisi tarkoitus aloitella HST:tä kohtapuoliin. Ongelmaksi tulee noiden maksimien haku tuossa alussa. Jalat eivät kestä tuota vanhan vamman takia. Onnistuuko oikeiden painojen haku mitenkään "näppituntumalla" vai onko tuo maksimien kautta repiminen ainoa keino? Aika hyvä tuntuma mulla kuitenkin on siitä että millä painolla saan esim. 10 tai 5 toistoa tehtyä.