Hiukset?

Fabien sanoi:
Elkää nyt hyvät pojat tapelko. Hiuksethan ovat iloinen ja meidän kaikkien yhteinen, hyvä asia. Väittelyissä ei ole koskaan voittaja, ainoastaan toisiaan vasten uhmakkaasti esiintyviä mielipiteitä. Hiusten halkominen on turhaa, kampaaminen sen sijaan ei. :love:
Kuka helvetti tässä on tappelemassa? Syö niitä sieniä vähemmän ja loggaa ulos Internetistä.

Fabien sanoi:
Minun silmissäni olette kaikki kuitenkin voittajia. :love:
Minun silmissäni sinulta puuttuu pari kromosomia. :love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Kuka helvetti tässä on tappelemassa? Syö niitä sieniä vähemmän ja loggaa ulos Internetistä.

Minun silmissäni sinulta puuttuu pari kromosomia. :love:

No mutta tiri-tombba..taasko nyt joku ahdistaa? Olet aika usein känkkäränkkä-tuulella, syy moiseen? Miksi kehotat tulevaa vip-jäsentä loggaamaan ulos internetistä? Tämäkö on pakkotoiston linja vip-jäsentä kohtaan? Tomii... :love:

Fabien sanoi:
No mutta tiri-tombba..taasko nyt joku ahdistaa? Olet aika usein känkkäränkkä-tuulella, syy moiseen? Miksi kehotat tulevaa vip-jäsentä loggaamaan ulos internetistä? Tämäkö on pakkotoiston linja vip-jäsentä kohtaan? Tomii... :love:
Ai vip-jäsen? No saanenko siinä tapauksessa työntää pääni hartioita myöten anukseenne ja suorittaa sen jälkeen päälläpyörinnän kieli ulkona? :) Niin, ja kirjoita vähemmän sitä :love:-paskaa joka paikkaan, niin saat asiallisempia vastauksia, ok?

merkkari sanoi:
Varmaan suuri osa porukasta täälä on ajelleet fledansa pois, mutta tällanen pienimuotoinen kysely, kasvaako päässäsi jotain, ja jos niin minkälaista tötteröä? Itselläni kun on nykyään taas hiukset pitkät ja ponnarilla niin pistänyt vaan silmiin ettei tuola salilla missä käyn ole lisäkseni ainuttakaan miespuolista jolla olisi pidemmät hiukset.

Tiedä sitten kuinka tyhmältä esim mimmien mielestä näyttää mutta en aio leikata pois, vaikka joidenkin mielestä itse näytän naiselta (pään kohdalta siis) :D

:kippis1:

äh, vastatkoon sekä miehet että naiset.

Aika lyhyt on nyt leitti mut on ollu puoli pitkä. Mut kyl hiustyyli muuttuu aina, olen ollu kalju, ihan hc blondi, pikimusta ja kaikkea väliltä. Naiset sanoo et musta sopii hyvit siks oon blondi ;) Pisäskö kasvattaa tollanen Jouko Ahola look.. :)

Yksi entinen kisa kumppani kilpapyöräilyssä (Toni R.) kasvatti aina vuoden lettiä ja sit pisti toukokuus kaljuksi. No, se oli ihan HC, on/off jätkä, kaikki tai ei mitään! 30 tuntii treeniin airoopist viikos jne..

Niin, naiset.. hiuksiin ei kosketa mut minne vaan muualle!!! Miehelle yleensä käy vaik vieras naaras ;)

Miehellä parhain hiusmalli on kalju/sänki, tai niin lyhyt kuitenkin ettei sitä voi mitenkään muotoilla/kammata.

Naisilla sitä vastoin juuri pitkät hiukset ovat kauneimmat.

Edit:

Jos olisin mies ajaisin kerran viikkoon koneella/raapalla.

Nyt kun olen nainen omaan pitkät hiukset [yli puolen selän ja otsatucca]

Jotain väliltä Darien Fawkes ja :david: . Olis varmaa muuten kalju tai ainakin lyhyt, mutta kaikille ei suotu kauniin muotoista kalloa.

Mää oon pitäny tollasta jouko ahola tyylistä lookkia jo pitkään ulkonevien korvien takia.... Jotkut sanoo et se on aika :david: syy pitää pitkää tukkaa mut mul on traumoja... :hyper:

Sillon kun sattuu parturiin ja jaksaa laittaa hiuksia, niin aika lailla avatarini mukaan eli jenkkisiiliä.

Mulla on ollu nyt kalju jotain pari vuotta ja olen kyllä ihan tyytyväinen tyyliin. Mulle sopii kalju aika hyvin ja saan aina silloin tällöin baariissa tuntemattomilta naisiltakin kohteliasuuksia asiasta.

Kalju saa muuten aika ovelan reaktion naisten keskuudessa. Toiset pitävät ihan hulluna ja toiset taas eivät ollenkaan.

Zimpanssi sanoi:
Kalju saa muuten aika ovelan reaktion naisten keskuudessa. Toiset pitävät ihan hulluna ja toiset taas eivät ollenkaan.

Toi pitää paikkansa. Monille kalju saattaa olla kauhistus koska haluisivat että on sellanen trenditukka, tai jopa pitkät hiukset. Joidenkin mielestä se kalju taas on 'ah niin ihana kosketella'... jne.

Mä itse pidän kaljuista, tyly/siisti/sotilaallinen/selkeä-linja ulkonäössä toimii aina ja luo tietynlaista kuvaa ihmisestä. Kalju on myös aina 'in' ja sopii kaikkiin vaatetuksiin jne. Ainoa rajoite voi olla jotenkin oudonmuotoinen/muhkurainen kallo mutta yleensä miehillä on ihan nätti kuula ja niska ainakin tulee oikeuksiinsa [joka on varsin eroottista].

Itse en mielestäni ole tahallisesti mitenkään hakeutunut kaljujen miesten seuraan, mutta tässä näin kun mietiskelin niin 13-vuotiaasta lähtien kaikki ne teinipusuttelu-tyypitkin ovat olleet kaljuja/sänkitukkaisia. Sattumaako? Vain yksi hiuksellinen tapaus on sattunut elämäni varrelle ja silläkin olikin sitten jo semmoinen Johnny Depp-mallinen puolipitkä reuhka :D

Ei siinä mitään, hyvännäköisiä miehiä on mielestäni ihan niistä hevileteistä lähtien mutta luulen että ne välimallin kampaukset ja etuhyppyri-tyypit kiinnostaa vähiten.

Nimimerkillä: Hiuksilla ei väliä kunhan on kalju... :rolleyes:

Homohyppyriä tässä on viime vuodet pidetty. Aika tummat hiukset on ja kerran kuussa ne saa käydä parturoimassa takasin muottiin. Nyt oon kuitenkin tässä viime kuukausien aikana alkanu kasvattaa pidempiä hiuksia. Tavotteena jotkut pörröset puolipitkät todennäkösesti.

Blondikin tossa olin yhdessä vaiheessa pari kuukautta, kun menin kavereille hölmöyksissäni lupaamaan. Tällä hetkellä melkein mustat hiukset, tummemmat kuin oma väri olisi.

Tomi sanoi:
Ja pointtisi oli? :)

edit: ai, väitätkö siis, että DHT ei vaikuta hiustupen elinikään? :jahas:
Tottakai se nykytiedon mukaan vaikuttaa.
Halusin tuoda kuitenkin lisätitetoa asiasta ja sanoa erityisesti sen,että DHT:n pitoisuus noudattaa yleensä testosteronin muutoksia.Myös sen,että toi dihydrotestosteroni(DHT) testosteronin "aineenvaihduntatuotteena"(sen määrät) johtuu perimästä myös.
Jotenkin tuon aiemman keskustelun perusteella sain sen käsityksen,että testosteronin määrää elimistössä ja perinnöllisyyden vaikutusta tässä aikaisemmin vähäteltiin :)
Jos ymmärsin aikaisemman keskustelun väärin,niin :nolo:
Mutta älkää silti tyhjentäkö muhun kolmea lippaallista jatimaticilla :itku: :lol2:

Smart sanoi:
Välillä tuntuu typerältä, kun on pitkä tukka ja sitten se on aina ponnarilla, siis AINA.

Ihan sama juttu, ensin tuli hinku leikata hiuksiin lyhyt malli, sitten piti ehdottomasti kasvattaa taas pitkät ja nyt ne on aina kiinni..

Useimmille miehille käy kalju/lyhyt sänki hyvin. :kuola:

koneella leikattu lyhyeksi, joka puolelta yhtä pitkät (korvien edestä pois) ja nyt olis taas aika lyhentää kun hiusten mitta noin 5cm ja 'pörrö' voisi olla kuvaava sana tjsp.
Geelit ja lakat jätän hyppyrityypeille

Kuten avatarista näkyy, niin nahkatukalla mennään, enkä kykene kuvittelemaan itseäni enää tukan kanssa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom