Hiukset?

Mulla on tollaset homohiukset ollut vuoden verran. Pitää vaan käydä parturissa reilun parin viikon välein, koska näytän muuten joltain peikonpojalta, koska hiukset on niin paksut. :jahas:

edit: toi toukka mun sylissä on mun veljenpoika :haart:

Liitteet

• DSC06923small.jpg
    DSC06923small.jpg
    78,4 KB · Katsottu: 2 805
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku aika sitten oli vielä kunnon rehuletti, mutta ei se sopinut. Sitten vedin kaljuksi ja nyt oon antanut vähän kasvaa ja tässä on tämmönen lyhyt siili, mutta kai se pitää kohta taas ajaa pois :D. Tyytyväinen olen kyllä lyhyeen tukkaan ja kaikki kaveritkin sanoo, että tää on paljon parempi.

Tomi sanoi:
Mulla on tollaset homohiukset ollut vuoden verran. Pitää vaan käydä parturissa reilun parin viikon välein, koska näytän muuten joltain peikonpojalta, koska hiukset on niin paksut. :jahas:

Ehanat hiukset sinulla tuossa kuvassa. Fabienilla on melkein samanlaiset, sentin verran ehkä pidemmät, mutta väri täsmää. Mitä hoitoaineita käytät?

:love:

Fabien sanoi:
Ehanat hiukset sinulla tuossa kuvassa. Fabienilla on melkein samanlaiset, sentin verran ehkä pidemmät, mutta väri täsmää. Mitä hoitoaineita käytät?
Aha, pitää siis kasvattaa afro tai vetää kaljuksi. En käytä hoitoainetta, kiitos kysymästä.

Hiuksia löytyy parin ihmisen edestä, tuollaista kommenttia tuli viimeksi perjantaina parturissa. Väri on luonnostaan vaalea, jossa tummempia ja vaaleampia raitoja. Aiemmin lettiä oli olkapäille asti, mutta leikkasin muutama kuukausi takaperin puolipitkäksi. Nyt olen taas kasvattamassa pidemmäksi. Hieman huvittavaa muuten, kuinka joiltain "tutuilta" on tullut aika tylyä kommenttia kuinka pitkä letti miehellä näyttää naismaiselta tai vastaavaa. Näillä samaisilla sankareilla itsellään on ollut poikkeuksetta oheneva tai muuten vain huonon näköinen tukka. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista... ;) Naisilta on tullut vain positiivista palautetta.

Fledaa, pyrin näyttämään tulivuorelta.

Liitteet

• tukka.JPG
    tukka.JPG
    30,3 KB · Katsottu: 1 469
Kyllästyin pari vuotta sitten joka aamuisiin painiotteluihin hiusten kanssa sekä parturissa ravaamiseen kuukauden välein, ja nyt rihmat roikkuu jo olkapäillä asti. Hieman yllättäen pidempi letti on osoittautunut helpommaksi vaihtoehdoksi pitää siistinä, tosin sen minkä geelissä nykyään säästää, näkyy vastaavasti shampoon kulutuksessa. Ehkäpä naamakarvoituksen määrästä johtuen kukaan ei ole haukkunut naismaiseksi, mutta jeesukseksi tosin sitäkin useammin :D

Tomi sanoi:

Siisti fleda.Mun siskonpoika taas tykkää raastaa mun kaljua kokoajan,kun vaan on kosketusetäisyydellä.Varmaan tuntuu se sänki kivalta ja lähes paljaat kohdat.Pysy hyttyset ainakin viime kesänä metsäretkellä hyvin loitolla,kun se laappi mun päätä jatkuvasti(kannoin sitä olkapäillä).Hyvin saa muuten tehoa kävelylenkkiin,kun kantaa samalla tollasta naperoa niskassaan.
Toukat on kivoja :haart:

Meikällä on hetkellisestä mielenhäiriöstä johtuen lyhyt ja ruma tukka. Tyytyväinen olen ainoastaan väriin (tumma) ja odotan innolla että kasvaa.. vielä kesällä mulla oli vaaleat, olkapäille ulottuvat kutrit, joita kasvatin. Kun on vitun äkkipikainen, tekee helposti kaikkea typerää, josta tää mun vitun mummo/lesbo/homoinsinööritukka on todiste.
Lyhyt tukka on vittumainen, mihinkään ei voi mennä ilman että laittaa sen kuosiin. Pitkän tukan veti vaan ponnarille jos ei jaksanu panostaa... Sitäpaitsi tää letti saa mut näyttämään joltakin perkeleen opettajalta ja/tai lesbolta... Mulla onkin tapana aamuisin saada sätky kun katon peiliin.... *ketä vitun ruma mies kyttää mun ikkunasta sisään?* ...sitten tajuan että ei saatana, se on peili ja toi olen mä. No, vuoden päästä mulla on jo melkein olkapäille ulottuva polkkatukka.

Viimeksi muokattu:
Tove sanoi:
Meikällä on hetkellisestä mielenhäiriöstä johtuen lyhyt ja ruma tukka. Tyytyväinen olen ainoastaan väriin (tumma) ja odotan innolla että kasvaa.. vielä kesällä mulla oli vaaleat, olkapäille ulottuvat kutrit, joita kasvatin. Kun on vitun äkkipikainen, tekee helposti kaikkea typerää, josta tää mun vitun mummo/lesbo/homoinsinööritukka on todiste.
Lyhyt tukka on vittumainen, mihinkään ei voi mennä ilman että laittaa sen kuosiin. Pitkän tukan veti vaan ponnarille jos ei jaksanu panostaa... Sitäpaitsi tää letti saa mut näyttämään joltakin perkeleen opettajalta ja/tai lesbolta... Mulla onkin tapana aamuisin saada sätky kun katon peiliin.... *ketä vitun ruma mies kyttää mun ikkunasta sisään?* ...sitten tajuan että ei saatana, se on peili ja toi olen mä. No, vuodenpäästä mulla on jo melkein olkapäille ulottuva polkkatukka.

Aistin tekstistäsi hengen, johon minun helppo samaistua. Ei tosin tuohon lesbo-teemaan, vaan hiusten kasvuun. Toivon myös pikaisesti omien suortuvieni alkavan kasvaa jälleen niihin mittoihin, jossa ne nuoruusvuosinani vielä olivat. Tällä hetkellä on tuskallista huomata hiusten lyhyys suhteessa niiden tavoitepituuteen. Mutta kuten niin monta kertaa aiemminkin...aika tekee tehtäväänsä ja kesällä saavat hiukseni jälleen hulmuta kesäisen merituulen ankaran, mutta niin vapauttavan käsittelyn vietävinä.

:love:

Mulla on kaiketi sellainen "hinttitukka", eli suhteellisen lyhyt, siisti ja tahallaan "epäsiististi" laitettu. (selkeää selostusta juu...). Miehekkyyttäni kuitenkin korostan tasaisin väliajoin hiustenväriä vaihtamalla :)

Mul on tämmöne muodoton reuhka nykyään. Aikaisemmin kannoin ylpeänä jonkin sortin hyppyri/pystytukkaa, mistä kuitenkin olen luopunut. Viimeksi kävin parturissa heinäkuussa, jolloin leikkautin killtipoikatukan, siis sellaisen, joka pysyy alhaalla ja on kiltin näköinen, mutta jota halutessaan voi vahalla sorkkia. En sorkkinut. Siitä eteenpäin on tukka kasvanut ja nykyään löytyy jo suht komeat taka- etu- ja sivulasset, jotka pipon alta pursuavat.

Tänään alkoi tukkamalli vituttaa kun pipoa pois ottaessa kuontalo valahti silmille ja peitti tyystin näkyvyyden. Parturiin on siis mentävä, jahka saan aikaiseksi. Lyhyeen malliin ei vielä haluta palata, onhan intti edessä heinäkuussa. Todennäköisesti pitäydyn nykyversiossa, joskin "hieman" siistimpänä versiona.

Muodoton reuhka on kyllä siitä hyvä, ettei kenelläkään voi olla siitä mitään hyvää sanottavaa. Eipähän tarvitse miettiä että onko se hyvä vai huono kun tietää, että se on.

Itse olen vedelly Gilettellä fledan pois toukokuusta '97 lähtien.
Välillä olen yrittänyt kasvattaa pitempää, mutta neljän viikon kohalla rupeaa yleensä jo naimatakku aamusin vituttamaan.

Tomi sanoi:

Jonkun takia susta tulee mieleen se Shaftin Peoples. En tiedä miks..

Viimeset pari kuukautta ollaan oltu kaljuna. Nyt tosin annan taas kasvaa, ja tavoitteena on jotain tommosta Tompan fledan suuntasta. :hyper: Mutta yksi juttu pitäis olla varma ja se on, että tähän päähän ei enää etutukkaa kasva kirveelläkään.

Melko vanha ketju, mutta pakko laittaa että huomena ensimmäinen parturi vuosiin ja kyllä jännittää kun reuhka siistiytyy! Toki on itse leikelty välissä mutta kuitenkin.:D

Itselläkin huomenissa parturiaika 15kk tauon jälkeen. Pitää lakkiaisiin vähän siistiä ja otin vähä aikasemmin että ehtii pelastaa jos aivan perseeltä kampaus alkaa näyttää :D

Joo, vähän sama mulla :) Kohta on menoa huhhuh. Taukoa tosiaan lähemmäs neljä vuotta haha.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom