Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Mulla on tollaset homohiukset ollut vuoden verran. Pitää vaan käydä parturissa reilun parin viikon välein, koska näytän muuten joltain peikonpojalta, koska hiukset on niin paksut. :jahas:
edit: toi toukka mun sylissä on mun veljenpoika :haart:
Aha, pitää siis kasvattaa afro tai vetää kaljuksi. En käytä hoitoainetta, kiitos kysymästä.Fabien sanoi:Ehanat hiukset sinulla tuossa kuvassa. Fabienilla on melkein samanlaiset, sentin verran ehkä pidemmät, mutta väri täsmää. Mitä hoitoaineita käytät?
Siisti fleda.Mun siskonpoika taas tykkää raastaa mun kaljua kokoajan,kun vaan on kosketusetäisyydellä.Varmaan tuntuu se sänki kivalta ja lähes paljaat kohdat.Pysy hyttyset ainakin viime kesänä metsäretkellä hyvin loitolla,kun se laappi mun päätä jatkuvasti(kannoin sitä olkapäillä).Hyvin saa muuten tehoa kävelylenkkiin,kun kantaa samalla tollasta naperoa niskassaan.Tomi sanoi:Mulla on tollaset homohiukset ollut vuoden verran. Pitää vaan käydä parturissa reilun parin viikon välein, koska näytän muuten joltain peikonpojalta, koska hiukset on niin paksut. :jahas:
Tove sanoi:Meikällä on hetkellisestä mielenhäiriöstä johtuen lyhyt ja ruma tukka. Tyytyväinen olen ainoastaan väriin (tumma) ja odotan innolla että kasvaa.. vielä kesällä mulla oli vaaleat, olkapäille ulottuvat kutrit, joita kasvatin. Kun on vitun äkkipikainen, tekee helposti kaikkea typerää, josta tää mun vitun mummo/lesbo/homoinsinööritukka on todiste.
Lyhyt tukka on vittumainen, mihinkään ei voi mennä ilman että laittaa sen kuosiin. Pitkän tukan veti vaan ponnarille jos ei jaksanu panostaa... Sitäpaitsi tää letti saa mut näyttämään joltakin perkeleen opettajalta ja/tai lesbolta... Mulla onkin tapana aamuisin saada sätky kun katon peiliin.... *ketä vitun ruma mies kyttää mun ikkunasta sisään?* ...sitten tajuan että ei saatana, se on peili ja toi olen mä. No, vuodenpäästä mulla on jo melkein olkapäille ulottuva polkkatukka.
Jonkun takia susta tulee mieleen se Shaftin Peoples. En tiedä miks..Tomi sanoi:Mulla on tollaset homohiukset ollut vuoden verran. Pitää vaan käydä parturissa reilun parin viikon välein, koska näytän muuten joltain peikonpojalta, koska hiukset on niin paksut. :jahas: