Hiukset?

Alaselkään asti on tuollainen hevipiiska. Kohta sekin lähtee kiitos valtion leikkikoulun. Mentaliteetilla kaikki tai ei mitään, eli nyt kohta puoliin vedän kokonaan kaljuksi, ja katsellaan sitten 6kk päästä kun kotiudun pidänkö sen sellaisena. Kalju/lyhyt tukka on tietty helpompi hoitaa mutta ei sitä ilman hevilettiä kehtaa edes festareille mennä ärjyämään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla päässä perus jenkkityylinen letti..eli sivut lyhyempänä ja päällä vähän pidempää..sit geelillä joko pörrötän ne sekasi tai sit tota "etuhyppyriä" tai jotai mikä tuntuu hyvältä..mut lyhyet ne silti on niiku miehillä pitääki :rock:

Mäkin oon vielä kolmisen viikkoa Owen Wilson ja sitten totaalikalju by puolustusvoimat.
Mutta intin jälkeen musta tulee semmosen pitkätukkaisen Lee Priestin näkönen!

Täällä pitkät hiukset.. Tosin alkaa tuo hiusraja paeta siihen tahtiin että kohta joutuu leikkaamaan koko setin pois. Voi olla hieman orpo meininki jonkin aikaa. Hevitukka kun kulkenu mukana sitten vuoden 96. Ei oikeen tahtois millekkään perus "lippatukka" linjalle siirtyä. :whip:

Lyhyt sänki. Mä inhoan pitkiä hiuksia, ne saa mut näyttämään täydeltä dorkalta. Harmittaa kun kone on niin paska, ei huvita ajaa hiuksia kuin kerran kuukaudessa, siitä johtuen mun hiukset on yleensä omaan makuun aivan liian pitkät.

Hintahtava, rikottu, noin 7cm päältä sivuilta hieman lyhyempi. Sellanen pörrö joka on sieltä täältä enemmän tai vähemmän pystyssä. Oon aika tarkka fledasta...vahaa käytän (parasta).

Hiuksia ajattelen yleensä kerran viikossa,silloin kun ajelen ne koneelle 1mm-pitkiksi tai partahöylällä sileäksi.Joskus myös,kun ihmiset alkaa puhumaan esim.parturissa käynnistä muistan,että sellaisiakin joillain on.
Mun(ja monen muun)mielestä ainoa hyvä tyyli tällaisessa päältä reilusti kaljuuntuneessa kuantalossa on siili tai täyskalju.Ihan törkee sellanen Spede(R.I.P)/pelle Hermanni-look.
Huvittaa usein myös vanhempienkin ihmisten tabu-asennoituminen kaljuuntumiseen,kun sehän nyt tutkimusten mukaan tapahtuu VAAN 50%:lle miehistä ennemmin tai myöhemmin,useimmiten perinnöllisistä syistä.
Pitäisin kyllä hiukset päässä,jos ne tasaisesti kasvaisi,mutta ei niitä enää osaa kaivatakaan.

Sivuilta lyhyet, päältä hiukan pidempi, aineilla hiukset kuntoon aina kun on tarvis. Mutta liikaa aineita ei saa mielestäni käyttää, mikä sen typerämmän näköstä kuin "lyhyet" hiukset ja puol purkkia geeliä hiuksissa... oma mielipide. :thumbs:

Edit: typo

Tällä hetkellä on tämmönen n. 8 cm pitkä letti johon heitän vähän geeliä ja sekotan vähän, ns. ruuhkatukka. Mutsin mielestä kauheen näkönen, mutta so not :) Ei jaksais aina pitää sitä lyhyttä tukkaa ja etuhyppyriä, se on niin tylsä. Tosin siihen tulee taas varmaan palattua lähitulevaisuudessa, oikeastaan sopii mulle parhaiten.

Tomi sanoi:
Kaljuuntuminen johtuu entsyymistä nimeltään 5-alfa-reduktaasi, joka muuttaa testosteronin dihydrotestosteroniksi (DHT). Joillakin tuota entsyymiä on enemmän ja joillakin vähemmän. So there.
dihydrotestosteroni:

testosteronista syntyvä androgeeni, joka on mm. sekundaarisissa sukupuolielimissä varsinainen vaikuttava mieshormoni
http://www.tohtori.fi/termi.php3?terID=1506&termit=dihydrotestosteroni

Dihydrotestosteronista n. 70% syntyy metaboloitumalla testosteronista perifeerisissä kudoksissa, loppuosa erittyy suoraan kiveksistä ja lisämunuaisista. Testosteroni ja DHT ovat biologisesti potenteimmat androgeenit, ja monissa kudoksissa testosteronin vaikutus välittyy DHT:n kautta. DHT:n kliininen merkitys on vielä tällä hetkellä vähäinen. Sen pitoisuus verenkierrossa noudattaa yleensä testosteronin pitoisuuden muutoksia.http://huslab.fi/ohjekirja/1257.html

Mulla pitkät lapaluiden alle ulottuvat ruskeat hiukset, joissa vaaleita raitoja (joista tosin haluaisin eroon). Välillä tuntuu typerältä, kun on pitkä tukka ja sitten se on aina ponnarilla, siis AINA. Varmaan johtuu siitä, että auki olevat hiukset häiritsee syödessä ja syön aina...

Miehellä saa minun puolestani olla minkä pituinen tukka tahansa (tai ei ollenkaan), kunhan se on siisti, puhdas ja sopii kantajalleen. Minut kyllä sytyttää ihan muut asiat kuin hiustyyli.

Semmoista ihan perustukkaa pidän. Vähän laittelen aamulla geeliä, jos meinaa olla pystyssä (siis hiuksiin). Pikkuisen malli poikkeaa tavallisesta, koska sivut ja niska on vedetty koneella aika lyhyeksi. Koitan antaa siistin yleisvaikutelman.

Suvussa miehillä periytyvä kaljuus, joten otin varaslähdön 2 vuotta sitten ja ajoin pipontäytteet pois. Eli kalju.

Itselläni on luonnostaan hiukset kuin :david::llä. Oon tosin fiilistellyt jonkinlaista afroa muutaman kuukauden ajan. Semmonen ois kommee, ei kukaan täällä sattuis tietämään, miten sellanen pysyy? Mua ei haittaa, vaikka hiukset menis "pilalle" tms. sen seurauksena, kaljuksi voi leikata sen jälkeen jos on tarvis.

Takakäsi sanoi:
Sänki , päältä 6mm ja sivuilta 0mm. Kampaus pysyy kuosissa käynnillä parturissa 2 viikon välein.

Käyt kahden viikon välein parturissa 6mm sängen kanssa? :eek:
Sehän maksaa... Ellei ole joku tuttu.

Alle sentin siili nyt ja aina.

kalju. Sukuvika kait.... nimim: hiusrajani karkasi jo 15-vuotiaana

Mikä on sitten paras hiustenmuotoiluaine?
Geeli? Vaha? Suihkutettava lakka? Vaahto? Pelkkä vesi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom