Hiukset?

3 vuotta koneella leikattu hiukset, eikä ole tullut käytyä ammattilaisella. Sivut ja takaa about 9 - 12 mm ja päälle 18 - 21 mm. Hyvä tulee ja saa vielä geelillä laitettua jos niikseen tulee. Helppoa hommaa parin eka kerran jälkeen :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten te, ketkä ite yksin vedätte koneella ja jätätte päältä hiukan pidemmäksi, niin saatte taakse tehtyä rajauksen? Vedättekö tavallaan puolikkaan ympyrän vasemmalta sivulta oikeelle vai alhaalta ylös ja toivoo että se "raja" olis suhkot tasainen?

Itse käyn parturissa vetämässä sivut millisiksi ja päälle jätän pidemmän kerran kuussa. Joskus koitin ite mutta rajaukset meni ihan päin vittua niin joutu kaljuks vetämään. Sen jälkeen en oo kun parran ja munakarvat ajanu itte

Miten te, ketkä ite yksin vedätte koneella ja jätätte päältä hiukan pidemmäksi, niin saatte taakse tehtyä rajauksen? Vedättekö tavallaan puolikkaan ympyrän vasemmalta sivulta oikeelle vai alhaalta ylös ja toivoo että se "raja" olis suhkot tasainen?

Itse käyn parturissa vetämässä sivut millisiksi ja päälle jätän pidemmän kerran kuussa. Joskus koitin ite mutta rajaukset meni ihan päin vittua niin joutu kaljuks vetämään. Sen jälkeen en oo kun parran ja munakarvat ajanu itte

Itse tehnyt sellaisen selvän merkin että missä menee raja sitten vain vetänyt varovasti koneella, mutta halvempi kuin parturi olis pyytää jotain tuttua vetää koneella jos ei omiin käsiin luota.

Jos ite vetää niin kunnon peilin siinä tarvitsee että näkee selvästi, muuten hommasta ei tuu mitään ja voihan siinä pitää toisella kädellä kampaa tai jotain esteenä ettei mee yli.

Toisaalta itsekin käynyt viimeaikoina parturissa, kasvatan päältä niin että saa ponnarilla kii ja sivuilta lyhyet. Pidempi osuus tahtoo vaan olla kasvaessaan niin tuuhea että täytyy välillä käydä ohentamassa ettei rupea muistuttamaan jotain sientä. Ohentamiseen ei omat taidot riitä, samalla sitten siistiä sivut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom