Hiukset?

Mulla on pitkät vaaleat hiukset, ehkä vähän kiharat. Saan otsahiukset itselleni halutessa, mutta useimmiten kampaan noi otsahiukset tuohon sivuun. Mulla menee vaan hirveesti rahaa juurikasvun värjäilyyn ja sitte noihin kaikenmaailman shampoisiin ja hoitoaineisiin, koska haluan, että mun hiukset kiiltää ja näyttää hyvältä;)

Mä tykkään mun hiuksista. Mulla on muutenki niin paksut hiukset, ni mulle sopii kampaus ku kampaus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällä naamalla ihan sama, millane kuontalo on, pidetään mukavuussyistö alle senttisenä. :D
EDIT: 22 euroa kolmessa neljässä vuodessa hiusten leikkuuseen. :)

Mulla on ollut aina tosi pitkä tukka, mutta keväällä sain tarpeekseni ja nipsaututin pikkuhiljaa lyhyemmäksi. Samalla kuontalo alkoi vaaleta... Tiistaina ajattelin vetää takaisin bruneksi ja lyhentää tukkaa takaa lisää. Tähän jää koukkuun! Ihanan kevyt ja pysyy paremman näköisenä ko pitkä.

Letti on puoleen väliin selkää, ja aloin kasvattamaan sitä about viis vuotta sitten. Ei nyt oo ihan vielä tullut mieleen leikata sitä pois. Mikäli nimittäin yhtään sukuun tuun, niin kaljuuntuminen uhkaa pahasti tulevaisuudessa. Saa siis ainakin siihen saakka tuo hevipiiska olla :D

tammikuussa leikkasin, intin innoittamana(pakottamana) omat lyhyehköt hiukset kokonaan pois gillettellä, eikä näillä näkymin paluuta ole enään. Kalju on helppo ja tyylikäs, sekä sopii omaan nuppiin :)

Ollu nyt koko kesän siilinä, ja nyt ajattelin sitten talven olla koskemattakaan millään terävällä.
Nyt on mallia tötterö. Niinku ei jätskitötterö vaan oksennustötterö.

Mutta kyllä se tästä, ei ehkä nuo painihommat oo kauhean otollisia hiusten kannalta, mutta ei voi auttaa ku piiska on saatava :rock:

Onhan hiukset omasta mielestäni suuri osa ulkonäköä. Vaikkei toisessa ihmisessä välttämättä kiinnitä hiuksiin huomiota niin kyllä omiin aina kiinnittää. Normaalisti hiukan pitemmät hiukset. Tällä hetkellä lyhyemmät ja katellaan nyt miten kauan näitä jaksaa.

n. 100e menee vuodessa parturiin.

Mulla on tollanen Defendo-tukka, eli lyhyt kuin helvetti. Itse ajan tukkani.

Heh! Velipoika kysyi että onko ne kaikki Defendo-miehet tatuoituja, vastasin että; Ei, ne on vapaaottelijat jotka ovat tatuoituja, Defendo-miehet ovat taasen kaljuja.

Räikkösen innoittamana annan kasvaa. 5kk sitten kävin viimeksi parturissa, nyt peittyy korvat jo melkein kokonaan. Nutipääksi en enää palaa ja sellasta semilyhyttä lettiä ei jaksa pitää kun sitten saa käydä parturissa niin usein.

Nyt ollu kohta vuoden verran alle 5mm jatkuvasti. Sitä ennen kerkesin intin jälkeen vajaa puol vuotta pitämään semmosta semilyhyttä muutaman sentin tukkaa. Intissä oli kalju melkee koko ajan. Ennen inttiä oli pitkät hiukset. Parturissa oon käyny viimeks keväällä -07 ylppäreitä varten. Sen jälkeen oon leikelly ite hiuksia. Kalju on niin helppo ja mukava, että en tiiä koska jaksan kasvattaa hiuksia vai jaksanko ollenkaa. Pitkät ois kyllä kanssa mukavat taas vaihteeks, mutta niissä on hommaa ja ennen ku ne kasvaa pitkiks niin on liian kauan typerän näkönen.

<--- Mä leikkaan aina omat hiukseni. Säästää aikaa ja rahaa :)

Mites tuo käytännössä onnistuu ja minkälaiset leikkurit käytössä? Kun avatar kuvan mukaan ei letti ole ihan perus koneella ajettu millisiili.

Aloin itsekkin eilen parturissa miettiä, että voisihan tuonkin rahan johonkin muuhunkin käyttää...

Mites tuo käytännössä onnistuu ja minkälaiset leikkurit käytössä? Kun avatar kuvan mukaan ei letti ole ihan perus koneella ajettu millisiili.

Aloin itsekkin eilen parturissa miettiä, että voisihan tuonkin rahan johonkin muuhunkin käyttää...

No se vaatii kyllä vähän harjoitusta, varsinkin jos haluaa leikata jonkinlaista struktuuria lettiin. Olen tehnyt sitä jo 7 vuotta. Käytän tavallista Philips leikkuria. Olen joskus tämän ajan käynyt parturissa ja huomannut ettei ne joka tapaukses leikkaa semmosta fledaa minkä haluan. Joten teen sen itse. :)

Itellä oli melkosen pitkä "heviletti". Kenties ainaisen mustaksivärjäyksen takia oli vaan pirun huonokuntoiset, joten leikkasin reippaasti puolet pois. Ärsytti se kiharuus myös, vaikka suhteellisen hyvin kasvaa ulospäin, latvoista veti aina ihan kiharalle ja kasaan. Vittuiluahan siitä aina tulee, naisistakin osaa tykkää todella tulisesti ja osa ei tippaakaan. Tarkoitus olisi kasvattaa takaisin pikkuhiljaa parempikuntoiset, mutta varmaan armeija kolkuttaa tossa lähivuosina. Jos tulevaa muijaehdokasta ei sytytä niin painukoon kuuseen :puntti:

No se vaatii kyllä vähän harjoitusta, varsinkin jos haluaa leikata jonkinlaista struktuuria lettiin. Olen tehnyt sitä jo 7 vuotta. Käytän tavallista Philips leikkuria. Olen joskus tämän ajan käynyt parturissa ja huomannut ettei ne joka tapaukses leikkaa semmosta fledaa minkä haluan. Joten teen sen itse. :)

Itse myös leikkaan lettini. Koneella ja saksilla kahden peilin avulla, niin hyvä tulee. Monet ovat jopa kehuneet lettiäni, eivätkä tiedä että itse sen leikkaan. Koskaan en ole ollut täysin tyytyväinen parturin leikkaukseen, mutta oma jälki on aina hyvä. Rahaakin säästyy pari sataa vuodessa.

Kuten Weak totesi about viikko sitten, niin mulla vaihtuu hiustyyli kolmen viikon välein. Pitää aika usein uudistua, kun kyllästyn niin helposti.
Mussa on kontrollifriikin vikaa hiusasioissa... Tunnustaudun anonyymiksi hiusfriikiksi siis.. :)

Kysymys miehille hiusten kasvattamisesta.

Mulla on ollut koneella ajeltu siili viimeiset n. 5 vuotta. Oisko hyviä vinkkejä, miten lähteä kasvattamaan hiuksia nollasta? Hiukset kasvaa suorana päästä joka suuntaan, ja aina siinä parin sentin kohdalla kun pää muistuttaa mikrofonia, en jaksa enää katsella sitä ja ajan kaiken taas pois.

Mulla on ollut koneella ajeltu siili viimeiset n. 5 vuotta. Oisko hyviä vinkkejä, miten lähteä kasvattamaan hiuksia nollasta? Hiukset kasvaa suorana päästä joka suuntaan, ja aina siinä parin sentin kohdalla kun pää muistuttaa mikrofonia, en jaksa enää katsella sitä ja ajan kaiken taas pois.

Leikkaile sivuja lyhkäsemmäks kun alkaa kasvaa, jätä päälle vähän pidemmät. Jotain muotoilutuotteita kans messiin (mattavahaa, hiuspuuteria tjms) :nohomo:

Jep noilla vahvemmilla vahoilla saa tollaseen mikrofonipalloonkin vähän muotoa. Ja nyt on otollinen vuodenaika kasvattaa kun voit käyttää paljon pipoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom