Hiukset?

Guile sanoi:
Mikä on sitten paras hiustenmuotoiluaine?
Geeli? Vaha? Suihkutettava lakka? Vaahto? Pelkkä vesi?
Riippuu mitä hakee.. Jämerään ja pidempään lettiin, jonka ei halua liikkuvan, vahva geeli. Lähes kaikkiin muihin tyyleihin (jotka saa vähän liikkua ja muotoutuakin) vaha tai vähän löysempi geeli. Vahan etuina on parempi muotoiltuvuus jälkikäteen ja tahmaamattomuus. Geeli taas on halvempaa ja riittää pidempään.
Vaahtoja ja lakkoja sitten enemmän naisille... Ei niillä mitään miehet tee.. Tai noh, jos joku haluaa vähän nostaa niskaa ylös päin ja tuuhentaa hiuksia.. Hyvä vaha ja geeli riittää pitkälle.

Ai niin, mulla on pystytukka ja tyyli vaihtuu aina sitä mukaa mitä hiukset kasvaa.. Parturit on vaan niin perkuleen ärsyttäviä rahastajia! Alussa lyhyt pysty, lopussa sekanen pidempi..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sukulaku sanoi:
Käyt kahden viikon välein parturissa 6mm sängen kanssa? :eek:
Sehän maksaa... Ellei ole joku tuttu.
10 egee kerta (yks stadilainen parturi). Kysehän on vain asioiden priorisoinnista, joku leikkaa lettinsä ,joku toinen vetää kolmee kaljaa....... mä leikkaan letin. ;)

Korvien yli ulottuvat tummanruskeat kiharat hiukset löytyy täältä. Ajoittaisesta kritiikistä huolimatta ajattelin kasvattaa kunnolla pitkäksi ja jossain vaiheessa laittaa ponnarille, kunhan nuo otsahiukset riittää sinne asti.

PyrtZi sanoi:
Korvien yli ulottuvat tummanruskeat kiharat hiukset löytyy täältä. Ajoittaisesta kritiikistä huolimatta ajattelin kasvattaa kunnolla pitkäksi ja jossain vaiheessa laittaa ponnarille, kunhan nuo otsahiukset riittää sinne asti.

Tuollaiset hiukset kuullostavat Pyrzi aiiivan ehanalta! Älä välitä ajoittaisesta kritiikistä, vaan ole huoletta oma itsesi ja anna kiharan vain rohkeasti kasvaa! :love:

Hetero-Fabien strikes again!

Mä oon onneks niin ruma et kukaan ei kiinnitä huomiota mun lettiin, sama siis minkälainen se on. Täl hetkel kyl n. 1 mm tasasesti ympäri pään, paitsi leuas ja ylähuules on muutama milli enempi.

Minusta miehellä mitä vähempi = sen parempi! :thumbs:

Ja nyt Mike pääsee taas sanomaan että "onpas tosi omaperäistä..." :D

ps. Tosi kyllä on, että poikkeuksiakin löytyy, kalju ei pue kaikkia.

PyrtZi sanoi:

Eikö kannattaisi odottaa että niskan puolella on kunnolla mittaa ja sitten ajaa päältä ja sivuilta lyhyemmäksi?
:D

www.mulletsgalore.com

Tukka on semmoinen 1mm-5mm, riippuu koska saa tarpeeksi inspistä leikata :)
Lyhyt tukka on helppo hoitaa eikä mulle ny muu ku kalju sovi :rolleyes:

Niskatukka voittaa kaikki kuitenkin ja se on oikeesti tulossa 'in' lähitulevaisuudessa :rock: mullets 4 ever. Kohta kaikilla on niskis.
me.gif

Parin sentin pitunen "sänki". Pitäis lyhentää taas kun en oo jaksanu vähään aikaan vetää pois. Minulla kun tahtoo tuo letti rasvottua turhan nopeasti niin paljon mukavampi tämä lyhyempi letti. Mielellään kalju.

Noin kolmen sentin pituiset hiukset ja hyppyrin muodossa niitä pidän. Väri on naturaali, eli mulla semmonen hieman ruskehtava. Kesällä ajattelin koittaa hiustenvärjäystä...

Ennen inttiä oli kunnon pehko ja intin viimeisen leikkauksen jälkeen koht puol vuotta on kasvanut. Tyyli on sellanen afro joka suuntaan ja se pysyy kohtiksesti pystyssä ilman mitään muotoiluaineita. Kiharat ei oo ihan deividin luokkaa, ehkä vähän liian suorat tähän afroon kun kasvaa vielä toiset puol vuotta ja sit ei välttämättä pysykään pystyssä...

P.S. Tavoitteena kasvattaa kunnon rock klisee tukka että pystyy uskottavasti soittaan bändissä :rock: ;)

Pituus hiuksilla about vähän lapaluiden yläpuolelle ja väri vaalea. Eli siis blondi.. :D

Snake sanoi:
dihydrotestosteroni:

testosteronista syntyvä androgeeni, joka on mm. sekundaarisissa sukupuolielimissä varsinainen vaikuttava mieshormoni
http://www.tohtori.fi/termi.php3?terID=1506&termit=dihydrotestosteroni

Dihydrotestosteronista n. 70% syntyy metaboloitumalla testosteronista perifeerisissä kudoksissa, loppuosa erittyy suoraan kiveksistä ja lisämunuaisista. Testosteroni ja DHT ovat biologisesti potenteimmat androgeenit, ja monissa kudoksissa testosteronin vaikutus välittyy DHT:n kautta. DHT:n kliininen merkitys on vielä tällä hetkellä vähäinen. Sen pitoisuus verenkierrossa noudattaa yleensä testosteronin pitoisuuden muutoksia.http://huslab.fi/ohjekirja/1257.html
Ja pointtisi oli? :)

edit: ai, väitätkö siis, että DHT ei vaikuta hiustupen elinikään? :jahas:

Elkää nyt hyvät pojat tapelko. Hiuksethan ovat iloinen ja meidän kaikkien yhteinen, hyvä asia. Väittelyissä ei ole koskaan voittaja, ainoastaan toisiaan vasten uhmakkaasti esiintyviä mielipiteitä. Hiusten halkominen on turhaa, kampaaminen sen sijaan ei. :love: Minun silmissäni olette kaikki kuitenkin voittajia. :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom