Hikoilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mavaan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jännä miten porukalla vaihtelee toi hikoilun määrä. Ittellä kastuu vaan kainalot ja persvako, ja ihan helvetisti liikaa.

se nyt ei luultavasti niin paljoa näy se "perseestä hikoaminen" kuin kainaloista. :) nakertaa vähä tota sosiaalista elämää. mutta jos huomenissa vielä kikkailen hikisin kainaloin koulussa ja sitten käyn ostamassa ton Absolut Torrin, niin ilmottelen sitte ylihuomenna "tuloksia" että onko kainalot pysyny kuivina ;)

Onko toiminu? Vois käydä ostamassa jos on kokeilun arvoinen.

on kyllä toiminut. tosin sinä yönä kun tuota laittaa kainaloihin niin on kyllä melkoinen kirvely sitten. vois kokeilla seuraavan kerran kun laittaa niin kuivata kainalot föönillä. mutta ei, kainalot ei hikoile mulla ainakaan 5 päivään laiton jälkeen! suosittelen. ja muista kuivata kainalot TÄYSIN.

Itelläkin sama ongelma. Millä ootte saaneet vähennettyä hikoilua? esim. joitain apteekista saatavia deodorantteja?

Itelläkin sama ongelma. Millä ootte saaneet vähennettyä hikoilua? esim. joitain apteekista saatavia deodorantteja?
Mulla ainakin kahvin ym kofeiinipitoisen juonti vaikuttaa suoraan hikoiluun. Kun en juo kahvia, en hikoile läheskään niin paljon kuin "normaalisti". Joskus käytin dieetin aikana vihreä tee -kapseleita enkä muista kyllä ikinä hikoilleeni yhtä paljon treenatessa.

Nolottaa että epäilin absolut torrin toimivuutta pari sivua takaperin;
tulin just lenkiltä, menin sen verran kovaa että otsa on ihan märkänä, paita on rinnan ja selän alueelta muuttunut vaalean harmaasta asfaltin/betonin väriseksi, sukan yläpuolikin on samaa sävyä... mutta sitten vilkaisin jalanpohjaan, jossa sukan alapuoli on koomisesti aivan kuivana : ) myöskään kainaloissakaan ei ole yhtään hikipisaraa minkä oisin toki voinut antaa anteeksi sillä käytin absouttia viimeks 6 pv sitten :D Tulee kyllä tarpeeseen kun menee kesällä turkkiin.

Mihin tuo AT perustuu? Jos sillä valelee koko kehon niin sitähän saisi aika nätisti lämpöhalvauksen :D

Mihin tuo AT perustuu? Jos sillä valelee koko kehon niin sitähän saisi aika nätisti lämpöhalvauksen :D

Alumiinikloridiheksahydraattiin, se turvottaa hikirauhasen tiehyen tukkoon, ja hiki imeytyy takaisin elimistöön

Nyt kun tuli helvetilliset kelit taas kerran, päätin testata ekan kerran Absolut Torria. Huomenna kerron sit miten meni päivä :) Nyt on 20 minuuttia ollu tökötti kainalossa ja semisti kirvelee. Jos tästä vähänkin enemmän kirvelis, en tiä käyttäsinkö :D Kait tähän tottuu ja kirvely lakkaa.

Te ette pojat tiiäkkää mitä hiki on ennenku alatte syömää jodia lisäravinteena. :) 400µg jodia Kelp-kapselista päivässä niin voin kertoa, että hiki virtaa. Esimerkiksi pyöräillessä tulee nykyään samanlainen hiki kuin joskus aikaisemmin rapakuntoisena.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse oon joskus pistänyt Absolut Torria melko heti suihkun jälkeen ja kirvelee ihan homona. Onko myös niin, ettei vaikuta täysillä jos pistelee kosteaan kainaloon? Siinä on myös aika terävä sellainen muoviosa sen tyynyn alla ja jos levittää kuten normaalia dödöä niin se hiertää äkkiä ihon rikki ja sitten tekee eetvarttia kun sitä nestettä levittyy haavaumaan. Itse laitan nykyään "taputellen" sitä, eli painan sormella ensin sitä muoviosaa sisäänpäin niin, että se tyyny kostuu ja painelen sitten kainaloon. Jotenkin tuntuu siltä, että sen teho ei olisi enää niin hyvä kuin ennen. Vituttaa kun huomaa että on nihkeä kainalo.

Kofeiini vaikuttaa itelläkin varmaan vähän ton hikoiluun, meinaa jos joi jotain kofeiinipitosta, niin alkaa hikoiluttaa. Jotkut deodorantit toki estää hikoilua, mutta suihkuun ja sen jälkeen ei hikoiluta itellä kovin paljoa. Nyt on kyl ollut hiki päällä kelien takia. :D

No niin. Kainalot ei hikoo enää OLLENKAAN! Aivan mahtavaa ainetta! Kirveli aluks kun laitoin parisen tuntia, mutaamulla kun heräsin ei tuntunu mitenkään enää.

Itse oon joskus pistänyt Absolut Torria melko heti suihkun jälkeen ja kirvelee ihan homona. Onko myös niin, ettei vaikuta täysillä jos pistelee kosteaan kainaloon? Siinä on myös aika terävä sellainen muoviosa sen tyynyn alla ja jos levittää kuten normaalia dödöä niin se hiertää äkkiä ihon rikki ja sitten tekee eetvarttia kun sitä nestettä levittyy haavaumaan. Itse laitan nykyään "taputellen" sitä, eli painan sormella ensin sitä muoviosaa sisäänpäin niin, että se tyyny kostuu ja painelen sitten kainaloon. Jotenkin tuntuu siltä, että sen teho ei olisi enää niin hyvä kuin ennen. Vituttaa kun huomaa että on nihkeä kainalo.

Reps :hyvä: et sit lukenut ohjeita
jos laittaa märkiin kainaloihin a)kirvelee b)Aine kuivuu hitaammin, ja kirvely voi kestää tunteja

Nyt alkaa vituttaa. Käytin talvella Absolut Torria ja ei pisaraakaan hikeä ja paita aina kuiva. Nyt lopetin hetkeksi ja ostin uuden purkin. Pistelin eilen kainaloon ja yllätyksekseni puvun takki ja kauluspaita melko märkinä. Mitä vittua? Enkö pistänyt tarpeeksi montaa kertaa vai onko koostumusta jotenkin muutettu? Ihan perseestä tällainen. Joku Rexona ei auttanut pätkääkään.

Hikoiluhan on vaan hyväksi urheillessa. Esim. kun iho on kostea ja olet lenkillä niin vesimolekyylien haihtuessa ne "nappaa" ihon pinnasta lämpöä = viilentää.
Toinen asia tietenkin joku tyyliin asiakaspalvelutyö tms...

Mulla kädet on miltei koko ajan hikisiä jostain syystä. Ja treeneissä vielä pahemmin. Esim. leuanvedossa tanko luisuu kädestä kun tekee pitempiä treenejä.

aZeus: Tuskin se treenatessa ketään haittaa. Neukkarissa ja vapaa-ajalla se haittaa jos on nihkeät kainalot ja paidassa märkä läntti. Turnoff.

Pistin uusiksi AT:tä tänään, katsotaan vaatiiko pari laittoa että alkaa taas tepsimään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom