Jännä miten porukalla vaihtelee toi hikoilun määrä. Ittellä kastuu vaan kainalot ja persvako, ja ihan helvetisti liikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se nyt ei luultavasti niin paljoa näy se "perseestä hikoaminen" kuin kainaloista. nakertaa vähä tota sosiaalista elämää. mutta jos huomenissa vielä kikkailen hikisin kainaloin koulussa ja sitten käyn ostamassa ton Absolut Torrin, niin ilmottelen sitte ylihuomenna "tuloksia" että onko kainalot pysyny kuivina ;)
Mulla ainakin kahvin ym kofeiinipitoisen juonti vaikuttaa suoraan hikoiluun. Kun en juo kahvia, en hikoile läheskään niin paljon kuin "normaalisti". Joskus käytin dieetin aikana vihreä tee -kapseleita enkä muista kyllä ikinä hikoilleeni yhtä paljon treenatessa.Itelläkin sama ongelma. Millä ootte saaneet vähennettyä hikoilua? esim. joitain apteekista saatavia deodorantteja?
Itelläkin sama ongelma. Millä ootte saaneet vähennettyä hikoilua? esim. joitain apteekista saatavia deodorantteja?
Mihin tuo AT perustuu? Jos sillä valelee koko kehon niin sitähän saisi aika nätisti lämpöhalvauksen :D
Itse oon joskus pistänyt Absolut Torria melko heti suihkun jälkeen ja kirvelee ihan homona. Onko myös niin, ettei vaikuta täysillä jos pistelee kosteaan kainaloon? Siinä on myös aika terävä sellainen muoviosa sen tyynyn alla ja jos levittää kuten normaalia dödöä niin se hiertää äkkiä ihon rikki ja sitten tekee eetvarttia kun sitä nestettä levittyy haavaumaan. Itse laitan nykyään "taputellen" sitä, eli painan sormella ensin sitä muoviosaa sisäänpäin niin, että se tyyny kostuu ja painelen sitten kainaloon. Jotenkin tuntuu siltä, että sen teho ei olisi enää niin hyvä kuin ennen. Vituttaa kun huomaa että on nihkeä kainalo.