Hikoilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mavaan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis tuntuu että mää oon ainut ihminen koko kaupungissa joka hikoilee, ihme ja kumma, kun kulkee pyörällä. :rolleyes: Ihmisillä on 3 kertaa enemmän vaatteita kun mulla ja ne ei silti hikoo. Mikä hemmetti siinä on...mulla hikoo selkä repun kanssa vaikka pakkasella vetäis t-paita päällä.

^Sama homma. Ei tartte ku pari sataa metriä kävellä tai paskalla käydä niin hikeä pukkaa niin maan perkeleesti. Esim. kaulaliinaa ei voi ei edes -30 asteen pakkasella harkita käyttävänsä jos ei halua kaulaansa hukuttaa. Lisäksi kun kauppoihin sun muihin asetetaan aina lämmöt täysille niin ei kiva.

Mulla on astetta hankalampi ongelma kuin tuo normaali liikahikoilu. Tässä threadissa hyvin kuvailtua liikahikoilua tapahtuu ihan jatkuvasti, mutta tuon lisäksi on vielä atooppinen iho (allergialääkkeet päällä läpi vuoden). Tämä tarkoittaa sitä, että esim kaikki alkoholipitoiset deodorantit on kielletty, sillä ne aiheuttavat välittömästi ihottumaa. Sopivia vaihtoehtoja löytyy yleensä pari kappaletta, hintaa ~35-40e per purkki. Edullista. Suihkussa ei voi käydä paria kertaa päivässä, sillä silloin iho kuivuu todella nopeasti joka puolelta, ja liiallinen rasvaaminen puolestaan saa heti hien pintaan vaikka olisin juuri tullut suihkusta. Mukava noidankehä.

Tuollaiset viralliset tilanteet, esim työhaastattelu, ovat todella vaikeita kun pitää pukeutua asiallisesti. Omistan tasan 2 kpl pitkähihaisia paitoja, joita pidän ehkä kerran pari vuodessa päällä todella rajuilla pakkasilla, muuten aina pelkästään tuulta blokkaava takki + t-paita, eikä ikinä ole pahemmin kylmä. Toisaalta on tässä jotain positiivistakin - kun kävelee tuon 400m matkan salille kassi olalla, on jo valmiiksi hiki eikä tarvitse käyttää aikaa lämmittelyyn :)

Hmm, minulle ei taida olla hikoulusta ongelmaa.
Toisaalta, saa lämmitellä suht kauan, että tulee hiki. Toisaalta tämä on huono, sillä olen huomannut, että paikkani lämpeävät todella hitaasti.

Itse hikoilen kanssa aivan helvetisti. Tänään esim aamupuntin jälkee t paita pääl ulkona odotin bussia. Lämmintä joku 2c ja hikivalu aivan vitusti. Jengillä oli siinä vähä kattomista.

Varsinkin kauppaan meno ja bussissa istuminen on yhtä helvettiä. Talvellakin Tpaita ja normi nahkatakki tuottavat jo aivan liikaa lämmintä. hikoilu kohdistuu vielä päähän ja selkää. hikoilis edes kainaloista nii ei aivan nii helposti näy, mutta jo 2min bussissa istumisen jälkee näytät suihkusta tulleelta niin -_________-

noniin upataanpa tää taas.

koulussa aivan hävettää kun tunneilla kainalot hikoaa ja välitunnille päästessä pitää kävellä niin pöljästi että hikiläntit eivät vain näkyisi. sitten kun istutaan kavereiden kanssa pöytään ja chillataan siinä niin ei kärsi käsiä nostaa ylös kun kauheat hikipollukat tuolla kainaloissa vilahtaa.

luinpa sitten tuossa edellisiä viestejä ja siellä tuli esille tuo Absolut Torr. mietin vaan että auttaako se OIKEASTI. saattaisihan tuota käydä ostamassa, mutta pitää nyt tehdä vähä esitutkimusta ettei se sit koidu iha kuraseks huuhaaksi. jos joillakin kokemusta löytyy niin viestiä vaan perään :) :rock:

noniin upataanpa tää taas.

koulussa aivan hävettää kun tunneilla kainalot hikoaa ja välitunnille päästessä pitää kävellä niin pöljästi että hikiläntit eivät vain näkyisi. sitten kun istutaan kavereiden kanssa pöytään ja chillataan siinä niin ei kärsi käsiä nostaa ylös kun kauheat hikipollukat tuolla kainaloissa vilahtaa.

luinpa sitten tuossa edellisiä viestejä ja siellä tuli esille tuo Absolut Torr. mietin vaan että auttaako se OIKEASTI. saattaisihan tuota käydä ostamassa, mutta pitää nyt tehdä vähä esitutkimusta ettei se sit koidu iha kuraseks huuhaaksi. jos joillakin kokemusta löytyy niin viestiä vaan perään :) :rock:

Ainakin allekirjoittaneella absolut torr toimii todella hyvin. Ihan kuivat kainalot, vaikka muuten koko mies olisi litimärkä.

Hien hajuun auttaa että jättää pois kahvin, sipulit, ym
mitkä sitä hajua aiheuttaa. Hyvä sääntö on että jos ruokaaine
haisee epämiellyttävälle ennen syömistä niin ei se kai hien hajua ainakaan paranna!

Mulla hikoilu ajoittuu aina kesälle, nytkin pystyy lenkkeilemään +6 asteessa suht kovaa vauhtia 50min ja kainaloihin sekä selkään muodostuu pienet viirut.
Kesällä taas kun kävelee kymmenen minsaa jonnekkin niin heti on sukat läpimärät ja kainaloissa tuntee miten hiki virtaa alas päin.
Axe dry dödö (AntiPerspirantti) autto viime vuonna Sani jalkahiensyöjän kanssa. AP:hän on välttämätön sillä muut roll-onit vaan peittää hajua eikä estä hien muodostumista.
Toi sanin jalkahiensyöjä on siis pohjallinen missä on aktiivihiiltä ja jotain muuta ihmisekoitusta, oon käyttänyt sitä lenkki,sali ja vapaa-ajan kengissä ei ne haise miltään vaikka ennen mun kengät kyllä löysi vaikka silmät kiinni 5 metrin päästä:) voin siis oikeesti suositella!
Jos hikoilu ärtyy tällä kertaa pahaksi voisin laittaa tuon Absolut torrin testaukseen, tosin pakkauksen perusteella se näyttää litkulta, joista mul on lähinnä vain huonoja kokemuksia.

Jos hikoilu ärtyy tällä kertaa pahaksi voisin laittaa tuon Absolut torrin testaukseen, tosin pakkauksen perusteella se näyttää litkulta, joista mul on lähinnä vain huonoja kokemuksia.

Tälläkin sivulla jokainen kokeillut oli huomannut todella toimivaksi. Jos et käyttäjiä usko, niin ketä sitten ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hikoilu on suurta mullakin, mutta mulla vielä kohdistuun ns. ensihiet heti kasvoille ja otsaan. Vaikka muuten olisin ''kuiva'' niin kasvoja joutuu pyyhkimään, ettei naama heijasta kuunvaloa :)

Itsekin hikoilen reilusti. Tosin yleensä kasvot säästyvät hieltä, mutta persvako ja selkä tuntuvat aina olevan hiessä, ajasta ja paikasta riippumatta. Se on aamuisinkin tosi kivaa kun herää ja huomaa, että koko perhanan sänky pään ja alavatsan välillä on täysin märkä.
Milläs dödöillä pakkislaiset ovat yrittänert laittaa kainaloiden hikoilua kuriin?

se nyt ei luultavasti niin paljoa näy se "perseestä hikoaminen" kuin kainaloista. :) nakertaa vähä tota sosiaalista elämää. mutta jos huomenissa vielä kikkailen hikisin kainaloin koulussa ja sitten käyn ostamassa ton Absolut Torrin, niin ilmottelen sitte ylihuomenna "tuloksia" että onko kainalot pysyny kuivina ;)

Itse olen myös aina ollut kova hikoilemaan. Salilla hikoilen aina paidan läpimäräksi. Normaaliolosuhteissa paidan kainalot kastuvat helposti ja töissä sandaalit jalassa jalanpohjat hikoavat. Vaivoihin olen kuitenkin löytänyt avun. Kainaloihin laitan kolme kertaa viikossa yöksi Triple Dry -roll-onia sekä jalkoihin Aco -jalka-antiperspiranttia. Näin pysyvät t-paitojen kainalot kuivina ja tuoksut kurissa. Lisäksi hikoan otsasta ihan luvattoman herkästi. Töihin poljen pyörällä viisi minuuttia ja työpisteelle istahtaessa otsa alkaa helposti helmeilemään. On sanomattakin selvää, että viihtyisin muita viileämmissä olosuhteissa. Lisäksi joskus iskee sosiaalisten tilanteiden jännitys ja sekin aiheuttaa toisinaan otsan helmeilyä. Se on kiusallista kun tuntee otsansa kostuvan. Umh. Hikoilemisiin.

Niin, joo. Keinokuitupaitojen pakastaminen toisiaan toimii jossakin määrin sen kitkerän tuoksun tappamisessa. Sitä keinoa itse käytän. Voisin siirtyäkin kokonaan noihin hengittäviin keinokuitupaitoihin, koska läpimärkä puuvilla alkaa helposti pitkän treenin lopussa olemaan jo aika ummehtuneen tuoksuinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Bodailun alkutaipaleella ei paljon hikeä puskenut vaikka mitä teki ja kuinka paljon, mutta kun massaa kertyi, alkoi tulemaan tutuksi hikoileminen. Liittynee jotenkin tuo hikoilu minun kohdallani kehon massaan.

Bodailun alkutaipaleella ei paljon hikeä puskenut vaikka mitä teki ja kuinka paljon, mutta kun massaa kertyi, alkoi tulemaan tutuksi hikoileminen. Liittynee jotenkin tuo hikoilu minun kohdallani kehon massaan.

Komppaan tätä! Esim. viime kesällä vielä hentona pojuna hikoilu oli ihan olematonta, mutta nyt kun kuvioissa pyörinyt armoton syöminen ja punttireeni, niin painon karttuessa hienkin määrä on varmaan triplaantunut. Kreatiinin käyttö salilla on kanssa lisännyt hien määrää. Ei silti elämää haitannut vielä hikoilu ole, ei se niin pahaa vielä ole.

Itse oikeastaan diggaan tosta hikoilemisesta varsinkin salilla/pyörälenkeillä. Tulee sellainen tekemisen fiilinki, ja luonnollisesti fiilingin ollessa kohdillaan punttikin kulkee. :puntti:

Kehon massa, lähes jatkuva (yli)syöminen yli kulutuksen, kovat treenit ja aineenvaihdunnan nopeutuminen. Dieetillä sitten hikoilu vähentyy joillain merkittävästi kun energiaa ei ole samaan tapaan. Itseasiassa joillain on ollu jopa kylmä olo dieetillä.:D

joo, täällä ilmottautuu kans yks hikoileva sika joukkoon.. on tosi ärsyttävää, kun salilla just saanu lämppärisarjan tehtyy ni sit on jo ihan hiessä, tai ilman et ees tekee mitää ni alkaa hikoilee:hyper:

Kylläpä suoraan sanottuna vituttaa toi hikoilu jo. Ei tapahdu pelkästään salilla.

Viime viikolla ei hikoiluttanut salillakaan edes pahasti, vaikka treenasin kovaa. Nyt tänään kun kävin kevyttä treeniä tekemässä niin oli jo heti lämmittelyjen jälkeen paita märkänä:) Oon syöny ja juonu ihan samalla tavalla, mistähä johtuu...

Lääkärillekki sanoin asiasta, käski verikokeisiin niin tutkiivat kilpirauhasarvot. Saas nähä löytyykö mitä, vaikka luulen et ei siellä mitään vikaa ole ku muita oireita ei ole. Kiva kesä tiedossa, varmaan uskalla lähteä helteellä edes ulos:)

mä oon hikoillu aina.. ja hikoilenkin varmaan aina.. :D välillä oikein ärsyttää ku johki lähtee ni on hiestä märkä.. ainoa syy miksi kesä onkin ärsyttävää aikaa.. tekniset paidat mustina on ollu kova sana mulle, koska niistä ei niin helposti hiki näy xD

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom