itekin alan tekee hiittiä. tavotteena kiree kroppa ja sixback, miten siis teen tämän 3kertaa viikossa ja ei peräkkäisinä päivinä, näin ymmärsin. tekisin vaik ke,pe,su ne ei punttipäiviä kuulosti hyvältä tuo ylämäkeen pinkominen, niin siis juoksen mäen täysii 30sekkaa ja hölkkän sen alas mist lähin ja sit uudellee ylös ja tää kunka monta kertaa.
Mulla nyt takana 2 kertaa tolla systeemillä. Mä mittasin taisaisesti nousevasta mäestä sellaisen n. 120 metrin pätkän, jonka ylösjuoksemiseen mulla menee noin 20-30 sekuntia riippuen siitä montako vetoa on takana. Vedon jälkeen kävelen reippaasti tuon saman matkan mäkeä alas (n. 60 sek.) ja sitten taas menoks. Kokemusta ei siis vielä ole vaikutuksista, mutta tarkoitus olis siis toteuttaa tuota "mäki-hiitiä" ihan perusHIITin ohjelmalla 3 kertaa viikossa seuraavasti:
1 vko: 4 kertaa mäki ylös, 4 kertaa mäki ylös ja 5 kertaa mäki ylös
2 vko: 5 kertaa mäki ylös, 6 kertaa mäki ylös ja 6 kertaa mäki ylös
3 vko: 7 kertaa mäki ylös, 7 kertaa mäki ylös ja 8 kertaa mäki ylös
4 vko : 8 kertaa mäki ylös, 9 kertaa mäki ylös ja 9 kertaa mäki ylös jne...
.
.
.
8 vko: 14 kertaa mäki ylös, 15 kertaa mäki ylös ja 15 kertaa mäki ylös
Mulla noi tohon käytettävät ajat on tosiaan se suunnilleen 20-30 sek mäkeä ylös ja n. 60 sekuntia alas reippaasti kävellen. Meikäläisen kunnolla syke ei kauheasti tuossa alamäkikävelyssä vielä laske, mutta haitanneeko tuo. Koitan muistaa raportoida tänne sit muutaman viikon päästä, että miten on homma toiminu. Noita juoksenteluja olen suunnitellut käyväni tekemässä aina päivän aikatauluista riipuen joko aamuisin tai sitten illlalla töiden jälkeen, eli mitään kovin tiukkaa struktuuria en ole itselleni (viikottaista progressiota lukuunottamatta) lähtenyt tekemään.
Sillä ajatuksella, että kun edes joskus tekee, on sekin parempi kuin tekemättä jättäminen.
Ja ainiin; tavoitteista vielä sen verran, että elopainoa on tarkoitus saada (edelleen ja aina vaan) pois. tällä hetkellä kohtuulliset bulkkimassat päällä 174cm/100kg. Reilusti neuvolassa punnittavien puolelle on tarkoitus pudotella :D