hmmm..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites tota kannattas jatkaa kun on kohta tuo 8.viikkoa takana? Jos pitäs viikon tauon niin kannattasko hiit aloittaa taas 4.min ajalla vai miten?
Noh, itse en osaa miettiä mitä vauhtia juoksen. En nyt tietenkään pingo henkeni edestä, mutta kunhan juoksen sen "lujaa". Juoksunopeus on vielä sellainen että siinä on selkeä rytmi, mitä ainakaan mulla ei ole jos pinkoo aivan munaravia kun ei mitään pikajuoksun treeniä ole koskaan harrastanut.Ei kyllä tee enää mieli ku ekan kerran vetäset :D vaikka en nyt ihan ekaa kertaa juossut nii kyllä vaa rupes ahistamaa... Juoksetteko muuten nuo 30sec kovan intervallin aina täysiä? Jotenkin tosi hankala pitää siinä 80%, ehkä pelkään ettei tuu tarpeeks rasitusta. Kyl se armoton jälkihiki vaan pukkas vartin päästä :dance:
Kyllä huomattavasti kunto parantunut ja rasvaakin toki palanut jonkin verran.Kerros onko mitään mullistavia tuloksia syntynyt 8 viikon jälkeen??
Millasia tuloksia synty?Itse tein crosstrainerilla ja ei perkeles, suorituksen aikana ei edes ollut niin paha mutta tunnin sen jälkeen makoilin sängyssä potilaana :D
Mielipiteitä HIIT kuntopyörällä.
Hei
Väsäsin itselleni tabata treenejä varten intervalliajastimen android-puhelimelle. Sovellus soveltuu myös hiittiin, koska lepo ja työaikoja pystyy muuttamaan oman mieltymyksen mukaisesti.
Ajastin löytyy android marketista osoitteesta:
Interval timer Lite
Tein myös ohjelmasta pro-version jossa on enemmän ominaisuuksia se löytyy osoitteesta :
Interval timer PRO
Kehitysehdotukset ovat kaikki tervetulleita
Juu se helpottaa yllättävän nopeasti. HIITiä kun juoksin viimeeksi niin ensin 4min setti oli efektiltään "laatta lentää", mutta sitten kuitenkin mentiin sinne yli 10min setteihin vain 6 viikkoa myöhemmin.Ensimmäinen 7x30s takana. Jotenkin oudosti tuntuu, että kerta kerralta helpottuu tuo juokseminen. Ei se tosin vieläkään mitään herkkua ole.