Noniin! En malttanut odottaa huomiseen, eilen oli lepoo, joten n. 30min sitten vedin ''Satasen''... Aivan sairasta. Mimmit kilisteli pienillä käsipainoilla, joten otin taljalla
Vinopenkki ihan taljan juureen, vähän vinoon, aika pystyyn, jotta sain mahdollisimman lähelle kohtisuoraa alas vipua. Alotin 12,5kg, jolla jaksoin vääntää 35... Eli ei aivan päästy siihen 40, mutta, uskon että se kompensoi, kun tein tukea vasten, eli ei päässy heijaria tapahtumaan ja todellakin sain keskitettyä koko käännön itse habaan. Täytyy sanoa, että poltti niin vitusti jänteestä, ettei järkeä. Naama norsun vitulla väänsin, mutta sain kyllä kaiken irti. Tein 35 kummallakin kädellä jonka jälkeen löin 10kiloon, ilman palautuksia, koska vinkki oli minuutin palautuksella ja sen verran noin. siitä tuli, kun vuorokäsin tekee. Kympillä tein 25 toistoa käteen, jonka jälkeen polte oli aika sietämätön. Heitin 7,5kiloon jolla tein 2 sarjaa vaihtopalautuksilla x20 vikassa sarjassa viimiset 5 vasurilla oli sellasia ''hajoan'' vääntöjä.
Kaiken kaikkiaan pahin tunne jänteeseen, joka oli oletettavaa, mutta pumpin ja tunteen sai kyllä kieltämättä ja kyyyllä siinä puhisemisen jälkeen pieni hymy irtosi kun ei saanut hupparista kunnolla kiinni. Iltapalaksi 250g jauhelihaa ja maitorahka 5dl maitoa, katsotaan mikä fiilis käsissä huomenna.
Mutta turha sitä salikertaa tuohon jättää, jatkoin dipeillä 3x12 10kg lisäpainolla, minuutin palautuksella. Perään Mave 3x6 100, 110, 120kg Käytin remmejä, ei ollut tarkotus rääkätä käsiä sen enempää, vedin hyvän keskivartalon vatsat 5kg kuntopallolla 3x15. Kyljet 20kg tanko niskan taakse, en tiedä tämän nimeä, mutta mahd. leveä käsiote tangosta ja suorin vartaloin sellasta 180 asteista heijaria 3x8 kertaa / kylki.
Venyttelyt ja avot, energiat riitti hyvin. Seuraava käsipv Pe.
Nyt kun on tullut paljon kommentia ohjelmasta, niin ei tuo suinkaan ole sellainen, mitä noudatan vaikka 3kk... Tuolla olen tehnyt 3vkoa, huomattanuani ettei 2kk tullut käsiin tulosta, sillon mulla oli vain 1 käsipv viikkoon. Eli tarkoituksenani on tuolla ollut vaan lähteä katsomaan, saako niitä huomattavasti lisää ärsyttämällä, paremmin tulokseen. Syytä muuttaa sitä samantein, koska omakohtaisesti muiden vinkeillä tämä ei selvästikkään ole oikea ratkaisu.
''Jos sun jalat on kerta niin hyvässä kunnossa, että niitä ei tarvii reenata, niin kerroppa mikä on sun kyykkytulos?''
6x160kg 90' takakyykky. En osaa verrata sitä suhteessa, mutta jos penkistä tulee 2x115kg ja kattoo, millä käsipainoilla teen hauista, olettaisin jalkojen olevan kovemmassa kunnossa kuin yläkroppa.
MUTTA, olenhan jo sanonut tietäväni, että niitä pitää treenata. Kyse on siitä, ettei mulla ole ollut motivaatiota niille, koska koen että tällähetkellä niissä on vähemmän kehitettävää verattuna heikompiin lihasryhmiin. Balanssin hakeminen koko vartaloon on mun tarkotus, voisin lähteä vaikka 1/10päivän rytmill jalkojen kanssa liikkeelle ja lisät vuodenvaihteen jälkeen pysyvästi yhden kunnon pelkän jalkapäivän viikko-ohjelmaan.
''Tuntuuko mitään, jos venyttää?''
Tottakai tuntuu, jos vedän ranteen nurinpäin pöydälle, jänteestä joka kiinnittyy hauikseen, venyy. Normaalia. Mutta tietänet tunteet, kun nostat käden ylös ja keskität jännityksen hauikseen ja puristat sitä niin syvään kuin saat ja se alkaa polttaa, krampata tai vetää, jolloin ite tiedän, että se on saanut kunnolla vääntöä