Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikkei lukisikaan niinHippa sanoi:Missä tossa lukee, että jonottaminen maksaa?
Luovuta. Anna olla. Maksa. Kyllä se siitä.Kuluttajavirasto sanoi:...Odotusajan maksullisuudesta ei tarvitse erikseen ilmoittaa.
BadHair sanoi:Hivenen , mutta mun mielestä on yleensäkkin perseestä, että aspaan soittaminen maksaa, jos soitat ko operaattorin liittymästä. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Delmonte sanoi:Tämä on markkinataloutta. Koska puheluista ei haluta maksaa kuin minimihinta, niin kaikki tukipalvelut on sitten maksullisia. Tai hitto ainahan ne maksaa, joko sen maksaa siinä normaalipuhelunhinnassa. Tai sitten aspalla on erillinen hinnasto, niinkuin nykyään on tapana.
Delmonte sanoi:Viestintävirasto kertoo seuraavaa:
Eli vastaus kysymykseen kuuluu, kyllä. 040 on soneran matkaviestinverkon(ja matkaviestinverkon palveluiden)suuntanumero. Kuten kuluttajavirasto sanoi maksullisia palvelunumeroita voi olla muitakin kuin 010 020 030.
Jortsu sanoi:Vaikkei lukisikaan niin
Kuluttajavirasto sanoi:...Odotusajan maksullisuudesta ei tarvitse erikseen ilmoittaa.
Luovuta. Anna olla. Maksa. Kyllä se siitä.
Hippa sanoi:Nyt mua mietityttää se lasketaanko tuo matkapuhelinnumeroksi vai maksulliseksi palvelunumeroksi. Ja se, milloin puhelun voi katsoa alkaneeksi.
Miten olisi vielä vaikka Euroopan ihmisoikeustuomio-istuin? Kerrot miten epäinhimillisesti Tele Finland sinua kohtelee.Hippa sanoi:Viestintävirasto ---blaa blaa blaa---
Olen ottamassa sinnepäin yhteyttä kysyäkseni onko tuossa listassa kaikki vaihtoehdot vai onko niitä muitakin. Ja muutenkin tarkennusta.
Jortsu sanoi:Miten olisi vielä vaikka Euroopan ihmisoikeustuomioistuin? Kerrot miten epäinhimillisesti Tele Finland sinua kohtelee.
Svendis sanoi:Soita sinne kuluttajavirastoon, niin saadaan piste tälle tällekin väittelylle.
Puhelu alkaa silloin kun siihen vastataan ja vastaukseksi riittää automaatti joka sanoo "olette jonossa". Tekniseltä kannalta asia on noin. Toki asiaakkaalle asia tuntuu siltä, että vasta kuin asiakasarvuuttelija vastaa niin puheluun on vastattu.Hippa sanoi:Nyt mua mietityttää se lasketaanko tuo matkapuhelinnumeroksi vai maksulliseksi palvelunumeroksi. Ja se, milloin puhelun voi katsoa alkaneeksi.
Ihmisillä noissa virastoissa on varmasti muutakin tekemistä kuin vääntää rautalangasta päivänselviä sääntöjä kaiken maailman kukkahattutädeille.Hippa sanoi:Mä en käsitä miten sua voi niin paljon ärsyttää mun touhut. Luulisi olevan sulle ihan sama, mitä mä omalla ajallani teen.
Jortsu sanoi:Ihmisillä noissa virastoissa on varmasti muutakin tekemistä kuin vääntää rautalangasta päivänselviä sääntöjä kaiken maailman kukkahattutädeille.
BadHair sanoi:Ei se nyt ihan niinkään mene. Ehkä noilla "halppis"-operaattoreilla joo, mutta Sonera, Elisa ja dna on ainakin ilmaisia, kun soittaa omasta operaattorista ja taitaa Saunalahtikin olla.
Ja ainakaan dna ei häviä muissa hinnoissa yhtään esim. TeleFinlandille.
Niin, mitä sitä käyttämään omaa järkeä kun meillä on näitä virastoja.Hippa sanoi:Mä kun luulin, että ne on siellä töissä myös sen takia, että asia on kuluttajallekin mahdollisimman selvä.
Mua ärsyttää jenkkimentaliteetti, että jos jotain ei väännetä rautalangasta, niin se avaa portit korvauksiin. Sit tulee niihin moottorisahojen ohjekirjoihin neuvoja, että älä pysäytä terää haarovälillä. :thumbs:Hippa sanoi:Mä en käsitä miten sua voi niin paljon ärsyttää mun touhut. Luulisi olevan sulle ihan sama, mitä mä omalla ajallani teen.
Jortsu sanoi:Ihmisillä noissa virastoissa on varmasti muutakin tekemistä kuin vääntää rautalangasta päivänselviä sääntöjä kaiken maailman kukkahattutädeille.
Keskustelua aiheuttanee lähinnä se miten epäselvää näinkin päivänselvä asia voi jollekin olla.Sumu sanoi:Onko tämä päivänselvä asia jos siitä syntyy 5 sivua keskustelua?