Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by pollo

Sitten ehkä suurin ongelmani on nopea painon nousu. Kehitystä tulee kyllä mukavasti mukana, mutta mielestäni voima/paino-suhde pitäisi olla suurempi. Omalla painolla on mennyt penkkiä aina jotain 8 toistoa, nyt ehkä 10. Vaikka vähän murrosiän "jälkihöyryillä" olenkin, niin silti 20kg vuodessa on jo aika paljon, vai mitä?

Hoh... täälläkin jo 2 vuotta treenattu, ja edelleen ykkönen on penkkipunnerruksessa oman painon verran. :)

Mulla vaivaa kaikista eniten ei-rakenteellinen vika eli kova insuliiniresistenssi joka hankittiin syömällä nuoruudessa usean vuoden ajan n.1000g hiilaria/päivä lähinnä karkeista, munkeista ja hampurilaisravintolasafkasta. :(

Sitten mulla on takaosasto tosi epävenyvää... En pääse alas asti kyykkyyn edes ilman painoja. Ilman että kantapäät irtoaa maasta en saa kuin niiattua. Nilkat, takareidet ja alaselkä on jotenkin tiukkoja kai. Jos koitan esim. saada sormia maahan niin väliä jää sellanen 30cm! Haittaa jonkin verran kyykkäämistä yms. tuo jäykkyys...

Ja leveä lantio mulla on, sekä porkkanareidet, ja olemattomat forkut (ja puristusvoima). Pohkeet on kai laskettava vahvaksi kohdaksi kun ne on 2-3cm olkavartta isommat? Tai kenties haba onkin heikkous. :)

viimeistään puolen vuoden päästä 200kgn kyykky. Tämä on jo samanikäisten jääkiekkoilijoiden lukuja.

17 -vuotiaat lätkänpelaajat eivät kyllä kyykkää 200 kiloa ellei 5 cm niiausta painot niskassa lasketa kyykyksi. Samalla salilla treenaa paljon näitä lätkäjunnuja eivätkä pojat kyllä liikuttele puolikyykyssäkään sen kummempia painoja kuin puolitoista markkaa.

Huonoja:
Ihan persreikä aineenvaihdunta, rasva ja neste kertyy sairaan helposti.

Hyviä:
Luontaisesti isoluinen

Noh, jos on huonommat lahjat pitää käyttää enempi lääkkeitä :lol2:

Olen aina liian pieni, lihaton ja heikko. Pohkeet ja kädet ovat pahin ongelma-alue, mielettömän pienet.

Lisäksi heikkouksiini kuuluu bigoreksia(vai miten se kirjoitetaankaan) eli mun mielestäni joku 70kg-80kg jannukin on isompi kuin minä. Tiedän ettei niin ole, mutta helvetti, kun se vaan näyttää siltä... Ja haluan olla koko aika isompi ja isompi...

Originally posted by alumiini
Olen aina liian pieni, lihaton ja heikko. Pohkeet ja kädet ovat pahin ongelma-alue, mielettömän pienet.

Lisäksi heikkouksiini kuuluu bigoreksia(vai miten se kirjoitetaankaan) eli mun mielestäni joku 70kg-80kg jannukin on isompi kuin minä. Tiedän ettei niin ole, mutta helvetti, kun se vaan näyttää siltä... Ja haluan olla koko aika isompi ja isompi...

sairastan samaa (biggorexiaa)
onneksi lääkitys antaa toivoa syksyn mittaan :)

Originally posted by metalman
Huonoja:
Ihan persreikä aineenvaihdunta, rasva ja neste kertyy sairaan helposti.

Noh, jos on huonommat lahjat pitää käyttää enempi lääkkeitä :lol2:

onko sulla siel hanurissakin erillinen aineidenvaihdunta :)

Originally posted by Fat22

Sitten mulla on takaosasto tosi epävenyvää... En pääse alas asti kyykkyyn edes ilman painoja. Ilman että kantapäät irtoaa maasta en saa kuin niiattua. Nilkat, takareidet ja alaselkä on jotenkin tiukkoja kai. Jos koitan esim. saada sormia maahan niin väliä jää sellanen 30cm! Haittaa jonkin verran kyykkäämistä yms. tuo jäykkyys...

Auttaisiko tämä tuohon kyykkyongelmaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
heikkouksia: tosi pienet ja kevyet luut,perintönä saadut heikot polvet, ja sitten ne ranteet: 14,6cm :itku: siinä on teille tavoitetta..

-edit- ja sitten oon tosi helvetin huono syömään mitään..noh, syksyllä alkaa tosireeni ;)

Laskujeni mukaan pitäisi pukata 120kg penkistä joulukuussa, mikäli ei tule vammoja ja saa reenata rauhassa. Aivan hyvä luku juuri 17 vuotta täyttäneelle, nythän olen vielä 16. Jalat ovat myöskin nopeita kehittymään, kun vertaa siihen mitä ne ovat joskus olleet; vuodessa 150kg jalkaprässiin lisää ja viimeistään puolen vuoden päästä 200kgn kyykky. Tämä on jo samanikäisten jääkiekkoilijoiden lukuja.

Jos nämä ovat 16-17-vuotiaiden jääkiekkoilijoiden tuloksia niin mä olen norsu :)

Lätkänpelaajat ovat heikkoja RAAH RAAH :evil: :evil: :evil:

Heikkoudet:
-Navan korkeudella oleva parin sentin paksuinen ring of flubber, jota ei sulata helvetin tulikaan.
-Penkki, voi saatanan saatana :david:
-Ranne 16cm. Turha uneksia mistään Suunnon rannekompuutterista, kun näyttää samalta kuin joku normaali jäpikkä olis teipannu kaappikellon käteensä.
-vertikaalinen rajoittuneisuus
-perskarvat, jotka nipistelee pyöräillessä :confused:

Hyvä jutut:
-suht leveät hartiat
-jalkoihin saa helposti lihaa
-selkä kestää hyvin rääkkiä (toisin kuin eräs kaveri, jonka ranka katkeaa pelkästä vetopaikalle katsomisesta)
-rusketus :D

siis mä luulin aina et mun ranne on tosi ohut!! se on 21 cm..

mitä pidemmät kädet, sitä pienemmältä rannekin näyttää

Huonot puolet:

-Keskivartaloon (rinnat, vatsa, selkä ja perse) ei tunnu tarttuvan lihaa mitenkään.
-Lähes kaikki rasva kerääntyy perseeseen sekä reisiin, joten vaikka nyt on rasvoja lähtenytkin, niin perse on silti järkyttävän kokoinen.
-Käsistä on alkanut lähtemään nahka maastavedossa, hanskojen hommaaminen tosin voisi auttaa tähän :D

Hyvät puolet:

-Jalkoihin näyttää tarttuavan liha oikein helposti, tosin tämä voi johtua ainakin osittain siitä, että minulla on hieman lyhyehköt jalat verrattuna keskivartaloon.
-Kädet kehittyvät myös kohtalaisesti.

Hyvät puolet: Kehityn suht nopeesti
Penkki on hyvä (105kg oikealla tekniikalla)
hauis 37cm
vatsalihakset

Huonot puolet: kyykky (samoissa kun penkki)
Pohkeet pienemmät kun hauis
Erittäin kankea

Ps: Ranne on 20cm :D

Originally posted by battleaxe

Pohkeet pienemmät kun hauis

Mulla on just toiste päin:) , pohkeet paljo isommat kuin kädet.
Aika iso hauis sulla muuten, jos et tarkoittanut käden mittaa tolla hauis vertauksella...

Mutta mulla on heikot takareidet, no ehkä se on vaan liian iso pakara puoli... takareisiä tekemällä ero paranee:kippis1:, huonot ojentajat, käsi näyttää aika kalvakalta(sekin homma hoidossa tosin). Selkä kans lisää massaa mutta ei huonoin lihas ryhmä silti. Ylärintaan ehkä lisää massaa kans, vinopenkki kp. käy hyvin kunhan ei tee ekana liikkeenä.
Takaolat ehkä turhan pienet, mutta ei mitään sellasta ettei treeni tehoais...
huonot lihasryhmät täytyy aina tehdä ekana, jos meinaa parantaa niitä :thumbs:.

Originally posted by Nate
pitkät jalat ja tikkukädet.

Nate vei jälleen jalat suustani. Minulla on vieläpä pitkä selkä joka vielä lisää vaikeusastetta erinäisiin liikkeisiin. Kävin taannoin hierojalla (joka toimii myös PT:na ja tietää kyllä treenauksesta) ja hänen analyysinsä mukaan kyykky on minulle TOSI vaikea liike, vaatii valtavasti voimaa jaloista että pääsee edes ilman tankoa kyykystä ylös jne... Onneksi en käynyt hänen päivittelyjään kuuntelemassa vuosi sitten, se olisi varmasti tappanut sen hullun innostuksen jolla päätin kaikesta huolimatta opetella sen kyykyn :D Eli sitkeästi kun harjoittelin niin kyllä se nyt ihan ok sujuu (ei tosin syväkyykky), mutta nyt olisi sitten haasteena se julmetun penkkipunnerrus, joka tuon samaisen PT:n mukaan ei pitäisi minulle olla kovin vaikea liike anatomian yms. perustella :eek: Noh, sainpa myös hiukan lohdutusta kun ko. henkilö sanoi, että leuanveto on minulle TOOOSI vaikea (jäykkä rintaranka tms.) liike. Jees, se tiedetään jo, yhtään leukaa en saa vedettyä vaikka voiman pitäisi riittää :(

Tulipahan vuodatus ja vähän ohi aiheen. Heikkoudet ovat siis pitkät raajat ja pitkä selkä ja se, että "voima" ei näy missään. Vahvuuksia keksin yhden ja se on luonnostaan leveähkö selkä/hartiat. Toisaalta sekin on osoittautunut ehkä vähän huonoksi asiaksi, sillä sen vuoksi luulin pitkään osanneeni treenata yläselkää oikein kun selkäni oli "leveä". Olihan se, mutta ei se siitä moneen vuoteen tainnut mihinkään levitä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom