Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by VahvaJussi
Me kaikki muut herättiin kerran kauniina kesäpäivänä nokosilta ja huomattiin että kappas helvettiä, mä oon saanu lihakset!
Rasvasolujen määrä kasvaa olikohan ekan ikävuoden aikana minkä jälkeen solujen määrä on vakio. Mitä enemmän noita soluja on, sitä tyhjemmäksi ne pitää saada jotta olis kireän näköinen. Itse olin lapsena lihava, ja tuntuu että vanhempana noi rasvasolut täyttyy aina vaan helpommin. Kun lihasmassaa tuli fläsän alle niin se tietty auttoi jonkunverran.Originally posted by Tuomo
kerroppas dopey lisää... jos pikkupoikana on ollut lihava niin vaikuttaako se vieläkin jotenki? minullakin kun vatsassa tuntuu aina olevan fläsää, mitä ikinä tekeekin. muuten on kyllä vartalo rotevassa ja sopusuhtasessa kunnossa, eli tyytyväinen olen
Originally posted by Lars
Jalat on perseestä.
Originally posted by Hulkki
1. Kädet on paskaakin paskemmat, eikä niihin ole hirveitä massoja tulossakaan sillä esim. hauis on todella lyhyt kiinnityskohdista johtuen.
Originally posted by Dopey
Rasvasolujen määrä kasvaa olikohan ekan ikävuoden aikana minkä jälkeen solujen määrä on vakio.
Originally posted by Arvo Paperi
Niin ja älä syö ollenkaan rasvaa, se lihottaa.
Joo kaikki muut lihakset on perseestä paitsi niska(strape)Originally posted by Rad
Kärsiikö muut koomisesta genetiikasta?
Kuten:
1. Pitkät ja ohuet (heikot) pulkannarut käsien paikalla. Poislukien kyynärvarret jotka on kuin Kippari-Kallella.
2. Kasvusuunnat. Itse kasvan mieluusti eteen- ja taaksepäin mutta leveyttä ei tahdo syntyä. Hyvä asia tietysti perseen kannalta mutta muuten ärsyttävää.
3. Jalat (treenaamatta) n. 17 vuotta edellä ylävartaloa. Johtuneeko teinivuosien naisten perässä fillaroinnista? Mopo aina mäsänä.
:lol2:
Originally posted by hyppyrotta
Vali vali ja seli seli lähtee täältäkin: leveä lantio kuten myös vyötärö (onko mut tarkoitettu synnyttämään?) ja tätä koreutta komistaa kapeat hartiat. Eli täydellinen vartalo. Voimaa ei ole, eikä sitä tule, mutta maha kasvaa sitäkin paremmin. Bodihommaankaan minusta ei ole, mutta väliäkös mun mielipiteellä, sillä treenaan silti. :whip:
Originally posted by Juoppo
Onhan tämä trolli, onhan?
EDIT: taitaa olla, mä en vaa tähän kellonaikaan ole vielä tarpeeksi hereillä tajutakseni sitä...
Originally posted by Rad
Joskus viidennellä luokalla paras kaveri (umpihetero) sano että mulla on hyvä perse. Sen jälkeen ei oo ollu itsetunnon hiventäkään.
:thumbs:
Originally posted by Jimmy
LOL! Mun luokkakaveri joskus yläasteella tokaisi toiselle kaverille, kun ne käveli mun takana "Jimmyllä (nimi muutettu) on aika hyvä perse jätkäks" :lol2: :itku:
Originally posted by Hannibal
Vittuakos siinä ilakoit. Minä joskus 16-vuotiaana nojasin R-kioskin tiskiin, ja ohi kävellyt vanhempi juopunut häiskä tuli sanomaan "sulla on muuten hyvännäköinen perse, lähetkö mun kämpille niin tarjoon viinaa?"
Itse olen 184 pitkä ja tumput on mallia orangutang eli rystyset viistää kävellessä asfalttia. Silti haukkarit ei ole omasta mielestä läheskään huonoin lihasryhmä joten ihan noin yksinkertainen tää pituusjuttu ei ole.Originally posted by Richard75
Nää on näitä pitkien miesten ongelmia :(
Originally posted by Jimmy
:lol2: No lähitkö? :blow: