Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ranne 16,5cm, mutta tuolla ei taida päästä enää palkintosijoille...

Etenkin käsien voimataso on syvältä.

Aloitustushetkestä on painoa tullut lisää vajaat 30 kiloa, näytänkin kohta jo ihan elävältä ihmiseltä. Saa nähdä milloin tulee seinä vastaan...

Originally posted by VahvaJussi

Me kaikki muut herättiin kerran kauniina kesäpäivänä nokosilta ja huomattiin että kappas helvettiä, mä oon saanu lihakset! :rolleyes:

Taitaa VahvaJussi vielä nukkua.. ;)

Rocket: Jos toi on sun oma kuva tossa avatarissa, niin mennäänkö naimisiin? ;)

Originally posted by Tuomo
kerroppas dopey lisää... jos pikkupoikana on ollut lihava niin vaikuttaako se vieläkin jotenki? minullakin kun vatsassa tuntuu aina olevan fläsää, mitä ikinä tekeekin. muuten on kyllä vartalo rotevassa ja sopusuhtasessa kunnossa, eli tyytyväinen olen :)
Rasvasolujen määrä kasvaa olikohan ekan ikävuoden aikana minkä jälkeen solujen määrä on vakio. Mitä enemmän noita soluja on, sitä tyhjemmäksi ne pitää saada jotta olis kireän näköinen. Itse olin lapsena lihava, ja tuntuu että vanhempana noi rasvasolut täyttyy aina vaan helpommin. Kun lihasmassaa tuli fläsän alle niin se tietty auttoi jonkunverran.

Originally posted by Lars

Jalat on perseestä.

Niinhän ne on kaikilla ihmisillä. Paitsi kefalopodeilla, mutta ne ovatkin piirroshahmoja.

Originally posted by Hulkki
1. Kädet on paskaakin paskemmat, eikä niihin ole hirveitä massoja tulossakaan sillä esim. hauis on todella lyhyt kiinnityskohdista johtuen.

Kiinnityskohdat ovat kyynärvarressa ja lapaluussa, eiväthän ne siihen hauiksen näkyvään pituuteen vaikuta. Jos haba on lyhyt, jänne vain alkaa aikaisemmin kuin muilla immeisillä.

"2. Reidet on paskaakin paskemmat, mutta ne ovat melko pitkät joten sinne voisi kenties jotain massaa saadakin. Mutta jo on monta vuotta tehty syväkyykkyä kuoleman kielissä eikä ne tikut silti ota kehittyäkseen. :curs:"

Tee nopeita puolikyykkyjä. Muutama sarja per treeni, hengästyä ei saa. Myös pitkät aamulenkit ja pyöräily kasvattaa jalkoja, mutta pitää olla varovainen, että ei tule liikaa lihasta.

"3. Massaa on liian vähän, läskiä liian paljon. Aina."

Hanki hyvä liikuntaharrastus, ala vaikka nostelemaan puntteja. Niin ja älä syö ollenkaan rasvaa, se lihottaa.

Originally posted by Dopey
Rasvasolujen määrä kasvaa olikohan ekan ikävuoden aikana minkä jälkeen solujen määrä on vakio.

Mulle jäi kuva jostain britti-dokkarista (olisikohan ollut 'Lihavat lapset' tms), että rasvasolujen määrä kasvaisi koko lapsuusajan, murrosikään asti. Siinä näytettiin mm n 10 v poikaa, jonka rasvaprosentti oli mukavat 50. :eek:

Varmaan kiva urakka kiristellä vanhempana...

Originally posted by Arvo Paperi
Niin ja älä syö ollenkaan rasvaa, se lihottaa.

Onhan tämä trolli, onhan?

EDIT: taitaa olla, mä en vaa tähän kellonaikaan ole vielä tarpeeksi hereillä tajutakseni sitä...

Originally posted by Rad
Kärsiikö muut koomisesta genetiikasta?

Kuten:

1. Pitkät ja ohuet (heikot) pulkannarut käsien paikalla. Poislukien kyynärvarret jotka on kuin Kippari-Kallella.
2. Kasvusuunnat. Itse kasvan mieluusti eteen- ja taaksepäin mutta leveyttä ei tahdo syntyä. Hyvä asia tietysti perseen kannalta mutta muuten ärsyttävää.
3. Jalat (treenaamatta) n. 17 vuotta edellä ylävartaloa. Johtuneeko teinivuosien naisten perässä fillaroinnista? Mopo aina mäsänä.

:lol2:
Joo kaikki muut lihakset on perseestä paitsi niska(strape)
Tekee mitä tahansa niin niska kasvaa.......

Originally posted by hyppyrotta
Vali vali ja seli seli lähtee täältäkin: leveä lantio kuten myös vyötärö (onko mut tarkoitettu synnyttämään?) ja tätä koreutta komistaa kapeat hartiat. Eli täydellinen vartalo. :) Voimaa ei ole, eikä sitä tule, mutta maha kasvaa sitäkin paremmin. Bodihommaankaan minusta ei ole, mutta väliäkös mun mielipiteellä, sillä treenaan silti. :whip:

Mulla myös (edellä lueteltujen lisäksi) leveä lantio, mutta aika kapee vyötärö. Sopii synnyttämiseen ja on muutenkin ihanan naisellinen. Voimaa ei ole kuin jaloissa ja selässä vähäsen. Rinta vastaa treeniin aika hyvin mutta kun ne lihakset on kainaloissa.

Olkapäät on kasvanu kolmessa vuodessa suht kivasti, tosin vain eteen- ja taaksepäin niinkuin kaikki muukin.

Joskus viidennellä luokalla paras kaveri (umpihetero) sano että mulla on hyvä perse. Sen jälkeen ei oo ollu itsetunnon hiventäkään.

:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Juoppo
Onhan tämä trolli, onhan?

EDIT: taitaa olla, mä en vaa tähän kellonaikaan ole vielä tarpeeksi hereillä tajutakseni sitä...

Ei kai se sentään trolli ole, ennemmin sarkasmia/joku muu vastaava huumorin laji.

Originally posted by Rad

Joskus viidennellä luokalla paras kaveri (umpihetero) sano että mulla on hyvä perse. Sen jälkeen ei oo ollu itsetunnon hiventäkään.

:thumbs:

LOL! Mun luokkakaveri joskus yläasteella tokaisi toiselle kaverille, kun ne käveli mun takana "Jimmyllä (nimi muutettu) on aika hyvä perse jätkäks" :lol2: :itku:

Itse en ole mihinkään ruumiinosaani suoraan epätyytyväinen. Minulla on kuitenkin suht pitkä selkä, mikä tekee siitä hieman huonon lenkin... toisaalta se on myös valttikortti kun katsoo esim. Eddy Coania. Uskon että treenaamalla voi korjata melkien kaiken - ja saavuttaa etulyöntiaseman jopa - treenaaminen voittaa genetiikaan monesti.

forkut ja pohkeet on aivan pulkannarut enkä saa millään niihin lihaa vaikka kuin olen panostanut,hauiskin on aika siskonmakkara mutta toisaalta selkä ja rinta ja reidet alkaa olla ihan ok..vielä kun sais munaan 5cm lisää pituutta..

Originally posted by Jimmy
LOL! Mun luokkakaveri joskus yläasteella tokaisi toiselle kaverille, kun ne käveli mun takana "Jimmyllä (nimi muutettu) on aika hyvä perse jätkäks" :lol2: :itku:

Vittuakos siinä ilakoit. Minä joskus 16-vuotiaana nojasin R-kioskin tiskiin, ja ohi kävellyt vanhempi juopunut häiskä tuli sanomaan "sulla on muuten hyvännäköinen perse, lähetkö mun kämpille niin tarjoon viinaa?" :rolleyes:

Etuolkapää on kummasti lihaton. Rinnassa ja olkapään takaosassa riittää tavaraa. Jos vaikka hauista poseeraa, niin olkapäässäkin näyttää olevan massaa kivasti, mutta jos tuossa sivulla roikkuu noi narut niin näyttää olkapäät pieniltä prkl :curs: Nyt oonkin vaihtanut ohjelmaa sen verran että sais vähän lihaa noihin, pitää vaan varoa ylitreenausta (ei ole ylitreenausta, on vaan liian hidasta palautumista).

Niin ja tärkein. Ranne n. 17 cm :david:

Originally posted by Hannibal
Vittuakos siinä ilakoit. Minä joskus 16-vuotiaana nojasin R-kioskin tiskiin, ja ohi kävellyt vanhempi juopunut häiskä tuli sanomaan "sulla on muuten hyvännäköinen perse, lähetkö mun kämpille niin tarjoon viinaa?" :rolleyes:

:lol2: No lähitkö? :blow:

Originally posted by Richard75
Nää on näitä pitkien miesten ongelmia :(
Itse olen 184 pitkä ja tumput on mallia orangutang eli rystyset viistää kävellessä asfalttia. Silti haukkarit ei ole omasta mielestä läheskään huonoin lihasryhmä joten ihan noin yksinkertainen tää pituusjuttu ei ole.

Vai näenkö mä vaan peilistä mitä haluan nähdä?

Liitteet

• haba.webp
    haba.webp
    19,3 KB · Katsottu: 1 191
Listasta tulisi loputon, eli laitetaan tähän päälimmäiset:
-lihaa tarttuu helposti, se vaan muuttuu rasvaksi tarttumishetkellä :D
-dieetin 10 viikon rääkin jälkeen vatsa on päättänyt päästä alkumittoihin puolessa ajassa :(
-takaolkapäille ei sitten onnistu mikään liike ja tuntuu, että ne ei kehity ollenkaan
...

Niin ja se ranne, 17cm, mutta se on nyt pumpissa kun oli aamulla vetopäivä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom