Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kynis
Mulla on aika iso pää. Näyttää hartiat kaposilta.
Kaksi vaihtoehtoa: leventää hartioita tai pienentää päätä.
Pään pienennys lienee helpompaa.
Originally posted by igf1bp3
Pään pienennys on hyvinkin helppoa. Ajaa vain hiukset pois.
Sama problema! Lihoan todella helposti ja laihduttaminen on aina tuskaista!Originally posted by Dopey
Heikkouksia - heh, mistähän aloittais...
Boditouhua haittaa pikkutenavana hankittu iso määrä rasvasoluja - vatsapalikat voi vähän hahmottaa kun rp putoaa alle viiden prosentin. Etenkin kun ikää on tullut lisää niin tuntuu että jos pitää bileet ja syö aamulla puol desiä puuroa extraa niin sinne katos lihat. Hiilaritoleranssi on myös tosi surkea, olen alistunut siihen että loppuelämän dieetti on 50g hiilareita per päivä tai alle. Sitten nää normaalit rakennepuolen jutut: pitkät kädet, iso perse, kapeat hartiat, piraijapohkeet, leveä vyötärö.
Voimapuolella tosi pitkä selkä tappaa kyykyn ja pitkät kädet penkin. Vetoon rakenne sopii ihan kohtuullisesti.
Mutta jos funtsin lähtötilannetta ja nykykuntoa niin en olis ikinä uskonut että kroppansa voi näin täydellisesti muuttaa. 15 vuotta treeniä takana ja elinikä jäljellä.
Originally posted by Tomi
Ohut ranne saa kyynärvarren näyttämään paksulta. Sama koskee myös muita lihaksia.
Originally posted by Kynis
Tehty jo
Originally posted by naiskovis
Niin se yläkroppahan on ollut todella heikko: penkkiä en jaksanut tehdä pelkällä tangolla vaan piti aloittaa 15 kg:n tangolla, mutta nyt on alkanut tapahtua jotain kehitystä.
Originally posted by igf1bp3
Onko tuo nyt _niin_ huono naiselle? Mäkin sain ykkösen 22,5 kg:lla kun alotin. Teoriassa olen mies kuitenkin.
Originally posted by Sumu
Ei kai se sentään trolli ole, ennemmin sarkasmia/joku muu vastaava huumorin laji.
Originally posted by D.W.A.M
Alaselkä on ...kipeytyy helposti
Originally posted by pikkupasi
Tästä ajatuksesta voisi jalostaa myös vanhaa viisautta "Mitä pienempi mies sitä suuremmat munat" on oikeasti -> "Mitä pienempi muna sitä isomman näköinen mies"
Tuolla mä itseäni iltaisin lohdutan...