Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
LOL. Kaikkien mielestä rinnan ja hauiksen treenaaminen on jollain tavalla spedeilyä, mutta silti kaikki valittavat onnettomia hauiksiaan ja rinnan pienuutta. Eikös se niin ollut, että ei se hauis miestä tee? ;)

jahas...
Hyvät puolet:
-on lihaa
-on voimaa

Huonot puolet:
-lihaa on liian vähän
-voimaa on liian vähän
-laardia on liian paljon
-kädet on narut
-jalat on tikut
-selkä on kapea
-hauikset on liian pienet
-rinta ohut

Olikohan vielä jotain? :david:

Originally posted by Sumu
LOL. Kaikkien mielestä rinnan ja hauiksen treenaaminen on jollain tavalla spedeilyä, mutta silti kaikki valittavat onnettomia hauiksiaan ja rinnan pienuutta. Eikös se niin ollut, että ei se hauis miestä tee? ;)

Heh, näinhän se on. :D

Itellä menee homma niin päin, että vaikka rinta ja habat ovat surkeimmat, niin en niitä silti treenaa enempää/kovempaa, vaan kun selkä on ainoa, mikä tuntuu vastaavan treeniin, niin sitä on ilo treenata. Eli epätasapaino vaan kasvaa... :david:

Minulla heikko puoli on ehdottomasti kädet, jalat on kuin norsulla mutta kädet on sellaiset pulkannarut että tuulisena päivänä pitää käyttää rannepainoja ulkona liikkuessa etteivät kädet lepattaisi kuin tuulipussit. :itku: Muijalla on samankokoinen kämmen kuin minulla (pituuseroa 15cm ja painoeroa 25kg, minun eduksi)

luulin että minulla on universumin kapeimmat ranteet, mutta ne ovatkin 18cm ja jollakulla täällä oli samaa luokaa. Jotain millä voin lohduttaa itseäni kun iltaisin itken itseni uneen :(

Mutta selkä ja jalat kehittyvät ihan kohtuullisesti, ja niihin olen ihan tyytyväinen. tietysti se vain saa kädet näyttämään pahemmilta.

Täällä aika moni kokee juuri käsien olevan heikko kohta, mahtaako olla jotenkin yleistä suomalaisilla että liha ei tarttuisi käsiin. Täälläpäin liikkuu useampikin musta mies hihattomissa paidoissa ja niillä on aivan törkeän lihaksikkaat yläraajat. Tarttuuko afrikan pojilla lihat käsiin paremmin?

Originally posted by ALi

Täällä aika moni kokee juuri käsien olevan heikko kohta, mahtaako olla jotenkin yleistä suomalaisilla että liha ei tarttuisi käsiin. Täälläpäin liikkuu useampikin musta mies hihattomissa paidoissa ja niillä on aivan törkeän lihaksikkaat yläraajat. Tarttuuko afrikan pojilla lihat käsiin paremmin? [/B]

Ennen käsillä tehtiin raskaita töitä, kuten maatalous, metsätyöt. hiirin liikuttelu ei hanskoja kasvata. Faija sano että sillä oli reippaasti yli 55 cm hanskat, vaikka fläsääkin oli niin oli, niin aika isot kädet sillä nuorempana on ollut...
ja kyllä on vieläkin aika kohtuu kokoset kädet mun ukolla :kippis1:. Geeneissä tuntuu löytyvän siis yllin kyllin varmaan:rolleyes:.
Mutta faija on tehnyt 10 v vuotiaasta ainakin raskaita maatalous töitä + metsä töitä... maajussi siis :D

Originally posted by AKV
17 -vuotiaat lätkänpelaajat eivät kyllä kyykkää 200 kiloa ellei 5 cm niiausta painot niskassa lasketa kyykyksi. Samalla salilla treenaa paljon näitä lätkäjunnuja eivätkä pojat kyllä liikuttele puolikyykyssäkään sen kummempia painoja kuin puolitoista markkaa.

Jep. Itekin lätkää pelanneena tiedän, että niskassa voi olla kyllä lähes kaks markaa, mutta "kyykky" tehdään vain luistelukulmaan asti, ei lähellekään esim. voimannostosyvyyttä.

17 -vuotiaat lätkänpelaajat eivät kyllä kyykkää 200 kiloa ellei 5 cm niiausta painot niskassa lasketa kyykyksi. Samalla salilla treenaa paljon näitä lätkäjunnuja eivätkä pojat kyllä liikuttele puolikyykyssäkään sen kummempia painoja kuin puolitoista markkaa.
kyllä taitaa suurimmat lihakset kiekkoilijoilla olla leuassa kun tulee niin ihme juttua.

eräs nuorempana kiekkoillut kaverini kertoi ottaneensa prässissä 300kilolla sarjoja 15 vuotiaana (70kiloisena). olen kerran nähnyt kahden 17vuotiaan kiekkoilijan kyykkäävän salilla 60kilolla, heillä ei muutenkaan ole mitään ohjelmaa vaan pelleilevät vain eri laitteilla.

onhan niitä vahvojakin (ja nuoria) kiekkoilijoita, mutta suurin osa on sitä kuuluisaa bullshittiä.

Originally posted by vitvall

eräs nuorempana kiekkoillut kaverini kertoi ottaneensa prässissä 300kilolla sarjoja 15 vuotiaana (70kiloisena).

Itsekin pelailin aikoinaan lätkää ja meidän jengiin tuli sitten kokeileen yksiin treeneihin aivan onneton kovajätkämanne. Jäällä tää manne se ei osannu yhtään mitään ja kopissa sitten selitteli selittelemistään miks sitä oli viety treeneissä ja miksi se keräili tuon tuosta kamojaan jäältä.

Kuulemma suurin syy siihen miksi se oli niin hidas luistelemaan oli se, että sen jalat paino niin paljon. Otti kuulemma prässissä sarjaa 330-kilolla.. ikää tais olla 15-16.

Ja tuo jätkä paino just kanssa ehkä sen 70kg. :D

paistijauheliha, kyllähän noita löytyy ;)

(tarkistin profiilisi joten kyseessä ei ole sama tyyppi)

Suurin rakenteellinen feelu josta valitan on hauisten muoto.
Paksuutta on kohtuullisesti käsissä, vaikka isot ne ei missään tapauksessa ole, mutta hauis on pitkä ja tasapaksu = todella mitäänsanomattoman ja pienen näköinen.

Toinen valituksen aihe onkin sitten se perinteinen aineenvaihdunnallinen.
Läski istuu tiukassa ja hiilarit on myrkkyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitipä ihan mitata noita jäseniä ...kun muutkin.

Ranne 18.5 cm (ja minä luulin että sen on oltava euroopan toiseksi ohuin):thumbs:
Hauis ilman pumppia narua kiristäen 38.5 cm.

Ja siinä onkin eräs mielenkiintoinen seikka. Olkavarsi ei näytä kovinkaan paksulta, ts. hiha ei täyty. Sitten kun käden jännittää, niin käsi näyttää siltä kuin pitää. Mutta hauis ei erotu normaalissa elämässä. :confused:

Asia, johon olen tyytyväinen on yläselkä. Leveyttä on kiitettävästi.

Originally posted by D.W.A.M
Ja siinä onkin eräs mielenkiintoinen seikka. Olkavarsi ei näytä kovinkaan paksulta, ts. hiha ei täyty. Sitten kun käden jännittää, niin käsi näyttää siltä kuin pitää. Mutta hauis ei erotu normaalissa elämässä. :confused:

Heh, sama ongelma, mulla käsi näyttää jännittämättä aivan onnettoman laihalta, mutta jännitettynä huomattavasti paremmalta. Jännittämättä varmaan 20 cm. :itku:

Onhan teillä sitten vielä aika hyvä tilanne.. Itellä näyttää käsivarsi uskomattoman laihalta molemmissa tapauksissa.. :lol2: :itku:

Huonot puolet:

Luusto:
-pienet ja kevyet
-leveä lantio ja kapeat hartiat (kuten yllättävän monilla täällä)
-suhteettoman pitkät kädet (193-194cm syli 179-senttisellä jätkällä)
-pieni rintakehä

Lihaksisto:
-geneettisesti pieni
-pohkeet ohuet
-rinta ja olkapäät eritoten vaikeat, mikä korostaa edelleen luustollista pienuutta.

Aineenvaihdunta:
-Nopea. Lihominen ei tahdo onnistua ei sitten millään, vaikka kuinka mässäisi viikkotolkulla kaloria kalorin perään, munkkia, pullaa ja mäkkiruokaa.

Muut:
-toisesta kyynärvarresta katkesivat molemmat luut murrosiässä, ja leikkauksien johdosta lihaksisto kyseisessä forkussa on kummasti kuroutunut ja siirtynyt, ja vasen kyynärvarsi on silminnähden oikeasta eroava.

Hyvät puolet:

Lihaksisto:
-On ruvennut hissukseen kasvamaan kun olen viimein tajunnut edes vähän mistä treenaamisessa on kyse.
-Käsiin liha tarttuu ihan jees
-Jalat vahvemmat kuin miltä näyttävät

Aineenvaihdunta:
-Nopeudesta johtuen helppo saada rasvaa pois jos sitä nyt jotenkin saa jossain vaiheessa tarttumaan.

Kyllä tää tästä

Mulla on aika ainutlaatuinen vika, rintakehäni on nimittäin epäsymmetrinen.
Eli siis rintalihakset ovat vähän eri tasolla. Penkkipunnerruksessa tanko osuu vain toiseen tissiin :D
Vois ehkä joskus tulevaisuudessa käydä leikkauttaan tän kuntoon, jos semmonen olis mahdollista...

Ainiin ja tuohon ranne juttuun, massiivinen 16cm ranne löytyy multa ja pituutta on 187cm ja painoa vähäiset 75kg :david:

Reidet ovat aivan onnettoman pienet ja voimaa niissä ei ole yhtään, mutta sen sijaan pohkeissa on vähän kokoa, tosin ihan tikuilta nekin näyttään kun pituutta on noin paljon :)

Alaselkäkin on myös aivan heikko paska.

Jalat on mulla surkimusheikot, lisäksi vyötärö ei ole sellainen kapea ja "oikea", erottuva vyötärö kuin haluaisin :(

Pakko vastata tähän kun taidan siirtyä rannekisassa johtoon: 15 cm. Eipä tuo ole kyllä koskaan haitannut, hyvin ne on kestäneet kaikenlaista vääntöä.

Bodytreenin kun olen vasta aloittanut, niin en osaa oikein arvioida heikkouksia tai vahvuuksia, tai en osaa "sillä silmällä" katsoa itseäni tai jotain... Mutta ainakin sen huomaan, että monien vuosien tietyn lajin treenin tuloksena on joitain epäsymmetrioita lihaksissa, esim. vasemman etureiden lihakset on selvästi isommat kuin oikean :rolleyes:

Pohkeet on mallia tikku jossa pallo siellä yläpäässä. Onko tämä lihasten kiinnityskohta-juttu vai treenillä aiheutettu? Yleensä kait pohjelihas ikäänkuin alkaa alempaa?

Huonot:

- helvetillisen leveä lantio
- edellisiin verrattaessa kapeat hartiat
- yläkroppa yleensäkin (lihaksiston kannalta)
- takareidet voisi olla lihaisammat

Mariko sanoi:
Pakko vastata tähän kun taidan siirtyä rannekisassa johtoon: 15 cm. Eipä tuo ole kyllä koskaan haitannut, hyvin ne on kestäneet kaikenlaista vääntöä.

Itse itseäni lainaten:

stranger sanoi:
Buahahhaa!!11yks11!!! Ensimmäinen pisimmälle kuseskelukisa (tässä tapauksessa tosin käänteinen), jonka voitin: ranne 15cm.

Niin ja mä olen sentään "raavas" mies! :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom