Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vali vali ja seli seli lähtee täältäkin: leveä lantio kuten myös vyötärö (onko mut tarkoitettu synnyttämään?) ja tätä koreutta komistaa kapeat hartiat. Eli täydellinen vartalo. :) Voimaa ei ole, eikä sitä tule, mutta maha kasvaa sitäkin paremmin. Bodihommaankaan minusta ei ole, mutta väliäkös mun mielipiteellä, sillä treenaan silti. :whip:

vai että heikkouksia täytyis listata..

No, selkää en ole kauaa kerjennyt treenaamaan eikä se mikään ihmeellinen olekaan.
Jalat on perseestä.
Tämä voi vaikuttaa oudolta heikkoudelta mutta mun olkapäät on sen verrran isot että hauis ei näytä paljon miltään.
Ranne on siinä 19cm paikkeilla.

hm.. ei tuu nyt enemmän mieleen vaikka noita heikkouksia on vaikka kuinka paljon.
Laitetaanpa vahvuuksia sitten samalla: isohkot hartiat ja olkapäät :rolleyes:, tissit on kasvanut kuin tyhjästä jo ennen kunnon treenin aloittamista :confused:, nopea aineenvaihdunta, kapeahko lantio ja vyötärö, lihakin tarttuu ihan ok.
ainiin, meinas unohtua tärkein, mun pylly :D.

heikkous number one!
Jalkoihin ei tule voimaa ei sitten millään. Taitaa olla vähän sukuvika tuo.
2.Alaselkä ei meinaa kestää.
3.pienet munat.....oho...kirjotin vahingossa :david: .

Heikkoudet:

1. Perse. Ongelma on se, että mulla ei ole persettä. Ei sitä kehtaa mennä paskallekkaan, kun posliinialttari nauraa. Mun perse on siis perseestä.

2. Hauikset. Toinen hauis on lyhyempi, toinen taas lähtee ranteesta ja loppuu olkapäähän. Eikä ole kasvanut yhtään.

3. Ojentajat. Ne ei myöskään ole kasvanut.

Reidet ja tissit on ainoat joissa näkee eron paljain silmin, mutta muissa vain mittanauhalla. Salilla tosin käyty vasta 3 kuukautta, ei sitä parempaa kroppaa jaksa odottaa.
Keskikehonrakennuksessa olisin kova sana.

EDIT:
Otan jaetun kolmossijan. 17 cm.
Unohdin mainita, että mun ranne on 16,9. Tipuit palkintopallilta.

Originally posted by Warheart

Unohdin mainita, että mun ranne on 16,9. Tipuit palkintopallilta.

Alaikäsiä ei lasketa... sehän kasvaa vielä! Ja varmaan ranne myös. ;)

Rannekisassa pitää ottaa huomioon myös henkilön pituus. Pitäisiköhän ranteen ympärysmitta jakaa pituudella vai pituuden neliöllä jotta saataisiin vertailukelpoisia tuloksia? Kaikki :david: pohtimaan.

Originally posted by stranger
Alaikäsiä ei lasketa... sehän kasvaa vielä! Ja varmaan ranne myös. ;)

Olen hieman loukkaantunut kommentistasi. Toivottavasti mun pikku Hasselhoff ei kuitenkaan kasva enempää, kun on kuitenkin samaa kaliperia kuin kyynärvarsi.

Nenä alkoi kasvamaan yhtäkkiä, mitä ihmettä!!??!!

1. Kädet on paskaakin paskemmat, eikä niihin ole hirveitä massoja tulossakaan sillä esim. hauis on todella lyhyt kiinnityskohdista johtuen.

2. Reidet on paskaakin paskemmat, mutta ne ovat melko pitkät joten sinne voisi kenties jotain massaa saadakin. Mutta jo on monta vuotta tehty syväkyykkyä kuoleman kielissä eikä ne tikut silti ota kehittyäkseen. :curs:

3. Massaa on liian vähän, läskiä liian paljon. Aina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tikut pohkeet,jalat paksuuntuu ylöspäin järkyttävästi,kyljissä liikaa lihasta(tai muualla liian vähän),isot kädet,olkapäät ei kasva millään,pienet rintalihakset ja järkyttävät trapsit ilman suoraa treeniä,selässä paksuutta,ei leveyttä.Välitykset maastanostoon ihanteelliset,kyykky ja penkki jäljessä.

Originally posted by Hulkki
1. Kädet on paskaakin paskemmat, eikä niihin ole hirveitä massoja tulossakaan sillä esim. hauis on todella lyhyt kiinnityskohdista johtuen.

2. Reidet on paskaakin paskemmat, mutta ne ovat melko pitkät joten sinne voisi kenties jotain massaa saadakin. Mutta jo on monta vuotta tehty syväkyykkyä kuoleman kielissä eikä ne tikut silti ota kehittyäkseen. :curs:

Samat vaivat :itku:
Nää on näitä pitkien miesten ongelmia :(

Originally posted by Kuul
Rannekisassa pitää ottaa huomioon myös henkilön pituus. Pitäisiköhän ranteen ympärysmitta jakaa pituudella vai pituuden neliöllä jotta saataisiin vertailukelpoisia tuloksia? Kaikki :david: pohtimaan.

Sun profiilin mukaan meillä on sentti pituuseroa... Et älä yhtään yritä. :D

Painoa tulee liikaa jo normaalilla ruokavaliolla eli vaikea mahtua sarjaan, jos syö siten mitä kova treeni vaatii.

Plussaa:

Hyvät välitykset penkkiin eli lyhyet kädet ja paksuhko rintakehä. Harmi vaan, että penkki on vain noin neljäsosa yhteistuloksesta.

Miinusta:

Lyhyet kädet haittaa maastanostossa.

Lyhyt selkä suhteessa reiden pituuteen aiheuttaa kyykyssä syvän etunojan. Jalkojen levittäminen auttaa, mutta lantion seudulla on huono liikkuvuus.

Naama, jolla pääsee vain Alibin kanteen...

Heh, osaa ne miehetkin näköjään valittaa... Laitetaanpa vähän naisnäkökulmaa.
Se sama kuin useilla miehillä: pitkät jalat ja tikkukädet. Kyykkyyn ei pääse edes ilman tankoa ja hauis näkyy ehkä 10 vuoden treenin jälkeen. Pystypunnerruksessa painot heiluu käsivarsien päässä kuin pajunvarsi tuulessa.
Pihtipolvet. Ne vähätkään reisilihat ei erotu. Lisäksi "ratsastushousut" reisien yläosassa on ja pysyy.
Nuorena olin aina pisin, mistä seurasi armottoman huono ryhti kun piti kyyristellä ettei olisi erottunut joukosta.
Raskausarvet vatsassa. VAikka vatsa olisi kuinka litteä on se aina epätasainen. Ja nyt kun vatsa on litteä ovat myös tissit litteät.

Originally posted by Hulkki

2. Reidet on paskaakin paskemmat, mutta ne ovat melko pitkät joten sinne voisi kenties jotain massaa saadakin.

Mistä sä saat selville millaiset lihaksies kiinnityskohdat ovat? Tunnusteletko, vai päätteletkö siitä etteivät lihat kasva..?

Noh.. itteäni harmittaa eniten, ehkä just johtuu noista lihasten kiinnityskohdista, se että massaa tuppaa tulemaan ihan jollain alle vitosen sarjoilla mutta voima ei niin nopeasti kehity. Kun esim Hulkki otti 15 vuotiaana 100 kiloa penkistä semmosena helkkarin tikkuna, niin itsella oli paljon suuremmat kädet ja pihvit ton rajan saavuttaessani. :(

Paljos kirurkit ottaa jos käy laitattamas pikkusen paremmat vipuvoimat jänteisiin ja lihaksiin ? :)

Re: Re: Re: kynäranne

Originally posted by stranger
Buahahhaa!!11yks11!!! Ensimmäinen pisimmälle kuseskelukisa (tässä tapauksessa tosin käänteinen), jonka voitin: ranne 15cm.
Ja mä kun luulin että mulla on universumin ohuin ranne.. piti oikein hakea mittanauha ja mitata -----> 17,5-18cm

Pitkät kädet
Heikot vatsalihakset
Ajoittavan iskevä ääretön makeanhimo ja samaan aikaan yllättävä itsekurin pettäminen.

Ja ne ranteet. 17cm. Ikää lähemmäs 30, pituus 190, paino 108. Hyvin ovat kuitenkin kestäneet.

Nää ranteen paksuudesta kertovat jutut olis voinu kerätä ihan omaan threadiin. Mutta en malta olla vastaamatta, kun vielä taitaa mitalisija häämöttää... Eli pakko oli iteltäkin mitata ja 16.5cm oli tulos... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom