Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itellä olkapäät tökkii ja ihan perkeleesti. Nyt seuraavan kuukauden kokeilen siten, että en olkatreenissä treenaa etuolkapäitä ollenkaan (josko ne ottais rintatreenin ohella tarpeeksi rasitusta) ja keskityn enemmän sivu- ja takaolkapäiden rankaisemiseen. Auttaneeko sekään :)

Ittellä varmaan ihmiskunnan paskimmat geenit puntille. alotuspaino 53kg pituutta 181cm penkki oli ekalla salikäynnillä 40kgx1. Siitä sit lähettiin ja massaa ole tullut millään vaikka kovasti reenaan ja syön mahdollisimman oikein. paino noussut kolmessa vuodessa 10kg ja näytän vieläkin vaatteet päällä lähinnä laihalta ruikulta mutta ilman paitaa huomaa kuitenkin että on ainakin vähän lihaa tarttunut. omistan luonnostani kapeat hartiat ja erittäin ohuet tikkujalat ja esim ranne taisi olla 14 ja 15cm välillä. Tämä paska lannistaa välillä mutta sillon kun kuulen muilta näitä "ruipelo" kommentteja antaa vaan lisää puhtia. Ainoa asia mihin olen itsessäni tällä hetkellä tyytyväinen on rasvattomuus (paitsi nyt sitä on vähän mahaan kertynyt) ja voimaa on kuitenkin tullut suhteellisen paljon vaikka massa on mennyt suoraan läpi.

Samaa geeniryhmää taidetaan olla. Itse aloitin 17-vuotiaana 183/60 mitoissa, penkistä meni 30kg. Olin jo tuolloinkin syönyt jo pitkään paljon, ja treenin myötä paino alkoikin nousta nopeasti. Nyt 4v myöhemmin mitat alkaa olla jo ihmisen näköiset 183/77, penkistä menee n. 85kg. Kovaa työtä on tehty koko ajan, mutta vasta viimeiset puoli vuotta yrittänyt nostaa nimenomaan proteiininsaannin korkealle tasolle.

Vituttaahan se kun joku kaveri on lihaksikkaampi pizzadietillä ja 2kk salikäynnillä, mutta kyllä tässä koko ajan kehitytään. Vielä jos viitisen kiloa saisi painoa, niin hyvä olisi.

Katos perkelettä.

Omat heikkoudet juurikin kuin suoraan aloituspostista, eli pitkät rimpulakädet, kasvu suuntautuu eteen ja taakse, jalat rutkasti edellä yläkroppaa.

Onhan mulla tietenkin leveä lantiokin noiden lisäks... Ai niin, yläkropasta ainoa paikka mihin liha tarttuu, on epäkkäät :D

Sellainen lisäys vielä, että vaikka kuinka yrittää maltillisesti bulkata, niin siltikin meikällä on aivan järjettömät jenkkakahvat.

Itsellä lähinnä vituttaa eniten se, että tuohon ylikuntoon on taipumusta aikas liiankin helpolla. (ja myöskin omat 16cm ranteet on aikas kivat...)

Notkoselkä :curs: On ärsyttävä vaiva kun ei ole syvien lihaksien treenaamisella ja ahkeralla venyttelyllä juuri parantunut. Lisäksi omaan silmään hiukan huvittavaa, kun päkki näkyy jollain lailla ja maha on silti kuin orangilla. :D

Sama vika rahikaisella. Lisäksi kun on kyykky ottanu kohtalaisen hyvin tuonne perselihoihin, niin on niiiiiin Iines-ankkamainen olo. Lisäksi hauis ei halua kasvaa millään. Hävettää joskus suunnattomasti, kun kossien kans vääntää yhtäaikaa niin penkissä kyllä liikkuu huomattavasti paremmin, mut hauista kun menee tekkeen peräsä, niin puolet joutuu ottaan painoista pois.

Kapeat hartiat, ohuet ranteet ja ihan liikaa läskiä. Voimaakin liian vähän.
Ranteita lukuunottamatta yllämainittujen kehitysprojekti käynnissä.

kapeat hartiat.. Ei noi solisluut treenaamalla kasva. Vaikka toivoa vielä 19 vuotiaana on kun kasvupyrähdyskin alkoi vasta noin 17 vuotiaana :D Ja ehkäpä pituus ja pitkät jalat. 173cm olen ja istuessa noin 165cm tasolla..

Ranteet tuntuvat katkeavan kovemman paineen alla, niissä kun ei ole muuta kuin sitä luuta eikä sitäkään kovin paljoa näin pieniluisena kaverina.
Komp. Mullapa alkoikin kasvu kunnolla vasta 18-vuotiaana. Onneksi noi hartiat näyttää nyt jo selvästi leventyneen kun olkapäihin on saanut lihaa :)

Notkoselkä myöskin vituttaa. Ehkä se siitä joskus vielä suoristuu...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom