Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kpsk sanoi:
Ai niin, hyppyrit estävät myös sixpackin näkymisen. Minulla on 4-pack. Melko harvinaista? Olen törmännyt piiitkän elämäni aikana kahteen muuhun samaa potevaan.
Älä välitä, Schwarzenegger ja Coleman kärsivät samasta vaivasta.

- Penkki ollut sama ainakin viimeiset 2-2,5v. Ei kyllä ole mitään mieltä parantaakaan. Paska liike mulle.
- Kyykky oli 6kk ihan hyvällä mallilla lähdössä ylöspäin, ei oo enää.
- Pohkeet on mitättömät hinkkauksesta huolimatta.

- Toinen epäkäs on kookkaampi ja toista en osaa ees jännittää kunnolla.
- Taitaa olla jotain vinoutumaa selän rakenteessakin vaikka ryhti on muute ihan jees.
- Ranteet on niin paksut et kytät ei saa rautoja pysymään käsissä (Lue: niin ohuet)
- Jalat laahaa. Paksuin kohta varmaankin polvi. Voima tarttuu kyllä mutta ei liha.
- Pohkeet vähän ranteita paksummat... Ei auttanut yhtään nilkan nivelsiteiden repeäminen...

Miinukset
- Kokolailla heikko
- Voimaa ei tartu
- Ruumis pitkän puoleinen, jaloista ei taida koskaan tulla mitään über massiivisia.

Plussat
+ Kaikki tai ei mitään asenne (Kova motivaatio)
+ Lihaa tarttuu ihan mukavasti, ainakin voimiin nähden. :rolleyes:

- Kapeat hartiat
- Ohuet ranteet ja nilkat
- Ylipäätänsä pieniluinen :jahas:
- Ihan hemmetin epäsymmetriset lihakset.
- Penkki jauhanu paikallaan kohta vuoden. Olkoon p****.
- Loukkaantumisherkkä (tai sitten huolimaton)

miinusta
-pitkä selkä ja lyhyet jalat, koomisen näköistä:D
- sairaus vei jaloista voimat ja tasapainon, eli jalat on kehityksestä pahasti jäljessä... vaikka yleensä naisilla jalat on just vahvimmat.
-kuulemma heikot alaselän lihakset
-talvisin toistuvat flunssat keskeyttää reenaamisen jatkuvasti
-liikaa läskiä, ei lihakset näy...:rolleyes:
-vialliset polvet, kyykkäämistä en edes haaveile

plussaa
-tiimalasivartalo, johon läskit jakautunu tasasesti
-lihasmassaa kertyy melko vähällä vaivalla (naiseksi)
-lyhyessä ihmisessä lihas näyttää isommalta;)

kuukunen sanoi:
-lyhyessä ihmisessä lihas näyttää isommalta;)
Olen samaa mieltä ja itse en haluaisi kasvaa tästä 170cm:stä enään yli 5cm:ää.:D
Tosin ei minulla ole mahdollisuuksia siihen, isä on 182cm ja äitee joku 160cm. :'(

NGV sanoi:
Olen samaa mieltä ja itse en haluaisi kasvaa tästä 170cm:stä enään yli 5cm:ää.:D
Tosin ei minulla ole mahdollisuuksia siihen, isä on 182cm ja äitee joku 160cm. :'(

Isä 178 cm ja äet 168 ---> 185 cm. Eläpä uso. Jos tuo sun ikä pitää paikkansa, saatat kasvaa vielä ainakin 2 vuotta, olen kuullut että jotkut ovat vielä intissä kasvaneet. Ite heilahin vuojessa vajaa 30 cm sillon jos oikein muistan.

Kaminari sanoi:
Isä 178 cm ja äet 168 ---> 185 cm. Eläpä uso. Jos tuo sun ikä pitää paikkansa, saatat kasvaa vielä ainakin 2 vuotta, olen kuullut että jotkut ovat vielä intissä kasvaneet. Ite heilahin vuojessa vajaa 30 cm sillon jos oikein muistan.

Jep..täytyy itsekkin kommentoida.Äiti 165cm ja isä 174cm..ja ite 190cm.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Wilu sanoi:
No kyllä se kellon ranneke lähinnä sen kokosena pysyykin, eipä tossa kellon kohdalla ranteessa lihaksia ole tahi tule.

Eipä ole ainakaan mulla pysynyt, mutta tämäkin on varmaan henkilökohtaista(siis kuinka ylös lihakset kiinnittyy yms).

- Surkeat hauikset ojentajiin verrattuna niin kooltaan kuin voimiltaan
- Ikiläski vatsapalikoiden päällä, ei ikinä oo näkyneet
- Flunssaherkkyys talvella ja sitä kautta treenien epäsäännöllisyys, oikeestaan suurin kaikista heikkouksistani :curs:

Muuten onneksi suht sopusuhtainen runko, paitsi tietysti ne lihaksetkin olis kiva joskus hankkia. :D

-16cm ranteet
-Toinen epäkäs pienempi tai en osaa jännittää sitä tjsp.

+Motivaatio

Mitään läskejä en tähän listaa kun en niitä heikkoutena osaa pitää, siitähän ne lähtee kun niitä alkaa joskus pitkän ajan päästä häätämään.:whip: toivottavasti

NGV sanoi:

Eiköhän sulla ole vaikka kuinka monta vuotta aikaa kasvaa eikä noi vanhempien pituudet kerro sitä kuinka pitkäksi voi tai tulee kasvamaan. Itse kasvoin parikymppisenäkin vielä muutaman sentin.

NGV sanoi:

Ei todellakaan lapsen pituus oo vanhempien pituuksien keskiarvo. Itekkin oon molempia vanhempia pitempi ja kasvan varmaan vielä.

No mutta, tämä threadihan on turvonnut sangen mukavasti.

Nyt on takana 18 kk poissaolo salilta ja kahden vuoden pakkistauko. Ei selityksiä. Ens torstaina comeback salille, eri jännää.

Joten: Päivitys alkuperäiseen listaan:

Rad sanoi:
1. Pitkät ja ohuet (heikot) pulkannarut käsien paikalla. Poislukien kyynärvarret jotka on kuin Kippari-Kallella.
2. Kasvusuunnat. Itse kasvan mieluusti eteen- ja taaksepäin mutta leveyttä ei tahdo syntyä. Hyvä asia tietysti perseen kannalta mutta muuten ärsyttävää.
3. Jalat (treenaamatta) n. 17 vuotta edellä ylävartaloa.
:lol2:

4. Heikompi kuin ennen.
5. Läskimpi, rumempi ja vetelämpi mätisäkki kuin ennen.
6. Vanhempi kuin ennen.
7. Silmälasienkäyttäjämpi kuin ennen.

:wanha:

Ribee sanoi:
Ei todellakaan lapsen pituus oo vanhempien pituuksien keskiarvo. Itekkin oon molempia vanhempia pitempi ja kasvan varmaan vielä.
Itse olisin tyytyväinen jos olisin about 173cm pitkä ja se riittää ihan hyvin. Meinaan mitä pitempi on sitä enemmän lihasta pitää kroppaan änkeä, että pärjäis jossain, mutta jos on pieni niin lihasta ei tarvii olla niin monta kiloa, uin 188cm pitkänä..:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom