Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Keiko- sanoi:
- Heikko
- Pieni
- Ruma
Olen varmaan väsyksissä, mutta repesin kunnolla. :lol2:

edit: ei sillä, että olis vara nauraa. :rolleyes:

-pitkä mutta laiha
-käsivarret
-olkapäät
-rintalihakset

+vatsapalat näkkyy

vähän samaa täälläkin päin:

- Pitkä sälli olen joten lihan eteen saa tehä töitä oikeen kunnolla.
- rintalihakset
- olkapäät

-Rintalihakset
-hauikset/ojentajat
-kyynärvarret
-Jalat(vaikka en ole toisaalta paljoa edes panostanut)

+Yläselkä
+olkapäät

Ensinnäkin 197cm syliväli 180cm kropassa. Ei varmasti tarvitse edes selittää miten paljon tuosta on haittaa esim. työntävissä liikkeissä.

- Helposti tulehtuvat olkapäät
- Kipuilevat polvet
- Ranskalaisen estävä kyynärpää kipu
- Hajonnut selkä

Siinä jotain nyt alkuun...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hhmmm. Vaikea lähteä arvioimaan heikkouksian kun oon reenannu vasta 4 kuukautta. Sanotaanko heikkoudeksi sitten vaikka korkea rasvaprosentti ja leuanveto.

jalat on ku puliukolla kun ei oo paljoa voinut reenata eli se on todellinen heikkous. ei paljoa koukistuksilla ja ojennuksilla jalkoja kasvateta ja millään linnunpainoilla ei edes kiinnosta alkaa prässiä tekeen koska ei niilläkään mitään tapahdu:(

Jenkkageenit. Eli fläsää kertyy järjettömästi jenkkoihin, jopa selkäpuolelle. Ihan helvetin ruman näköistä koska rasvat muuten kohtuulliset 15%

Muita heikkouksia voisi olla useista paikkojen hajoamisista johtuvat rajoitteet, ja alkoholi....

Mullahan ei heikkoutena ole muutakuin takareinot!

vittu ne on aina ollu tuollaiset,tehty ja kokeiltu vaikka mitä,enää en keksi mitään,sivusta kun katsoo niin etureinot kyllä on,mutta siihen se loppuukin,ikäänkuin kesken jalka loppuu sivusuunnassa,vammasen näköstä,siksi kuljenkin housut jalassa aina!!:eek:

kaikki muut lihaksen olen eka päivästä alkaen jumpannu bodaus mielessä,on takaolat,on epäkkäät ja valtavat entisen jalkapalloilijan pohkeet,hyvät hauiksen ja selvä ojentaja...

jaa rinnat kaipaa lisää....

meinas mennä ihan kehumiseksi:D

Toivottavasti muistan kaiken

HEIKKOUDET:
-Kynäniska
-Lahjaton
-Oikea ojentaja ja pohje dominoi treenejä
-Huono ryhti
-Pienet genitaalit
-Alussa kehitys nopeaa on minun kohdalla :anssi: Vituttaa tuollaisen paskanjauhajat:david:
-Ruma
-Helvetin hidas omaksumaan suoritustekniikoita

POSITIIVISTA:
-Motivaatio
-Enemmän vittuilua & naureskelua = Parempi motivaatio
-Tykkään tehdä penkkiä (vielä)
-Kiksit treenistä

PERFECT MATCH I :haart: MYSELF

Ite oon 170cm pitkä, välitykset huonot käsissä, joten kädet näyttää tikuilta. Olkapäät on huonot, erittäin herkästi vaurioituvat. Mut muten kaikki lihakset kehittyy hyvin ja V-kroppa on el perfecto naturell :D Mut sit toki pieni ruumiinrakenne muuten vie ulkonäön, kun on piilovoimaa mut on silti tikku jolla on hartioita :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom