Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jalat... niihin ei vaan voima tartu...
Maksimi maastavetoki menee melkee sjmv:nä. :D
Kesän vähäisen treenin jälkee on kaikki voimat kadoksissa.

Mulla on suht tasapainoinen paketti. Harteissa mukavasti leveyttä ja pienet nivelet. Joitain heikkouksia löytyy. 1) takareisiin on hieman vaikea saada pyöreyttä. Kovalla työllä nekin kuitenkin reagoivat. En tähtää enää lavoille, joten sinällään sillä ei enää ole niin väliksi. 2) Rintalihakset jäävät hieman olkapäiden ja epäkkäiden varjoon. Kyllä nekin kohtalaisesti kasvavat, mutta paremminkin voisivat kehittyä.

Mulla on tosi tasapainonen paketti. Jalat ku tukit, hyvä V-malli, tykinkuulaolkapäät, mimmit vetelee leukoja mun haboissa aina baareissa, selkä on niinku lihatiskin sisäfileallas.

Mulla on pitkä selkä ja siinä kaupanpäällisenmä vielä notko sellainen..
Persettä ei ole kuin leveys suunnassa..:curs: mutta onneksi treenillä on saanut siihen hieman jotain muotoa..

Notkoa selässä ja kai se on tota persettäkin työntäny taaksepäin tai sitte koko ikänsä pyöräily muokannu. Yläkroppa aika paska verrattuna alakroppaan, leveyttä vaikea saada ja kapeat lihakset muutenkin. Painokaan ei tunnu helposti nousevan syö mitä tahansa niin jenkkiksiin menee. Ei sitä voimaakaan oikein siunaannu. Näillä mennään :)

Vituttaa olla näin saakelin heikko lihaksistolta.
Eniten ottaa pattiin: -kapea rintakehä ja hartiat
-todella säälittävä rinta
-leveä lantio
-narukädet ja -ranteet

Olen kelaillu et voisko olla niin, jotta lihaksisto ei oo viel lähteny levenemään. Musta tuntuu että oon vieläki kasvanu hiukan pituutta, vaikka ikää tulee kohta 19. Tai sitten en tän leveemmäksi koskaan edes tuu (faijakaan ei rintäkehältään ja hartioiltaan mikään kovin leveä ole, mutta olen kuitenkin hänestä aikalailla eri painos, sillä olen lähes 10cm pidempi).

185cm ja 81 kg olen enkä ymmärrä mistä toi paino on tullut. Lihaksia kun ei ole eikä liiemmin läskiäkään (paitsi perseessä). Ja tuo paino on ihan hiljattain vasta noussut tuolle tasolle.

Kyllähän se vähän ihmetyttää kun 13v junnut penkkaa paremmin kuin meikäläinen....

Vituttaa olla näin saakelin heikko lihaksistolta.
Eniten ottaa pattiin: -kapea rintakehä ja hartiat
-todella säälittävä rinta
-leveä lantio
-narukädet ja -ranteet

Ei tarvinnutkaan itseä kuvata, siinähän ne oli valmiina :D

Käsivarret ja hartiat (erityisesti olkapäät). Tisseihin ja reisiin tuntuu taas parhaiten kerääntyvän tavaraa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jalat on kuin kanankoivet eikä meinaa massaa tulla millään lisää, voimaa kylläkin. Hauis on toinen heikko kehittyvä, voimaa on, mutta ympärysmitta ilman pumppia 40,5cm. Muutoinkin lihaserottuvuus minulla on todella huono. Vyötärönseutu on se paikka jota olen pyrkinyt samaamaan pienemmäksi, mutta eipä tuo uimarengas mihinkään tunnu katoavan. :(
Pituutta löytyy 180cm ja aamupainoa 98kg, rasvaa on lähinnä ja melkein vain ja ainoastaan vatsanseudulla, prosenttia en uskalla edes arvioida. Penkkipunneruksen jätin nyt hetkeksi väliin, sillä rinta on se osa-alue, joka minulla tuntuu kasvavan herkästi.

Etureidet on aika voimattomat. Takareisissä on enempi potkua, mutta kokonaisuutena aika kanankoivet omistetaan täälläkin. Ojentajat olivat pitkään paska lihasyhmä, mutta vuosien pitkäjänteisellä työllä on ne saanut kohtuulliseen kuntoon.

Meikäläisen ruumiinrakenne on luonnostaan "tuulenkusema", eli pitkäraajainen ja hoikka. Kaikki ihra pakkautuu vatsan seudulle, aina ja ikuisesti. Reisiin ja käsiin saa ympärysmittaa ainoastaan rehellisellä lihaksella.

itsellä kädet ovat kun rullapaperi tötteröt mutta forkut ovat sitten reiden paksuiset juuri kuin kippari kallella. vtuttaa ja lihaa ei tule kuin jalkoihin. onneksi olen siunattu leveähköllä selällä

Käsivarret ja hartiat (erityisesti olkapäät). Tisseihin ja reisiin tuntuu taas parhaiten kerääntyvän tavaraa.
Aivan täysin päinvastoin mulla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom