Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olin syömässä kun lahjoja jaettiin.Kun saavuin paikalle jäljellä oli enää säkillinen kovaa tahtoa sekä jääräpäisyyttä.

Kuli sanoi:
Olin syömässä kun lahjoja jaettiin.Kun saavuin paikalle jäljellä oli enää säkillinen kovaa tahtoa sekä jääräpäisyyttä.

Tuo oli helvetin hyvin sanottu. Keksitkö itse?

En oikeastaan,tossa ylempänä joku sano olleensa paskalla siitä vähä kehittelin.
Mutta ikävä kyllä totta joka sana!

Onpas tää topikki naurattanut! Omasta mielestäni mun ranteet on ihan helvetin ohkaiset, mutta äsken kun mittasin niin tulos oli 21 cm...Tosin mulla on niin sairaan pitkät kädet että muistutan enemmän orankia kuin ihmistä ;). Käsivarret näyttää totaalinaruilta vaikka hauis on 38 cm. En ole aktiivisesti puntannut kuin vasta elokuusta asti, edellinen punttivimma mulla oli vuosina 97-99. Nyt tuntuu siltä että lihasmassa tarttuu paremmin, mutta toisaalta sixpäckistä mun on turha unelmoida, vaikka kuinka jauhaisin. Pituutta mulla on 187, painoa 101, ja pitkien käsien ansiosta penkkipainot pysyy maltillisina. Tavoitteena on oma paino vappuun mennessä, sarjapaino nyt 70 kg ja kokeiltu maksimi ykkösenä 85.

Eli:
-tajuttomat pulkannarut
-plösöpötsi vararenkaineen
-turha unelmoida hyvistä penkkituloksista
-piiiiiitkä selkä -> mave perseestä
-tikkupohkeet

+hyvä asenne
+luonnostaan harteikas
+hyvät reidet
+siedettävä lärvi
+suhteellisen voimakas vaikka pitkä

Onhan täällä kohtalotovereita. Elikkäs mulla on huonoa:

-Kapeat hartiat
-Naru ranteet, (hauis 38-39cm)
-Pienet jalat (johtuu ihan treenaamattomuudesta, mutta niitä olen nyt muutaman viikon tehnyt ja niihin saa jopa helvetinmoisen poltteen jne..)
-Suhteessa pitkät kädet (pituutta 175cm), haittaa penkkipunnerrusta
-Vähän fläsää mahan kohdalla. Mutta kun muualla ei oikein ole kun kyljissä ja mahassa, kädet, jalat näyttää fläsättömiltä.
-En oo tyytyväinen harjotuspainoihin vaikka kehittysin miten. Penkki puolessa vuodessa kasvanu noin 15kg, mave 60kg, kyykky 40kg.
- Epäsäännöllinen ruokavalio. Vaikka miten aina yritän syödä kunnolla niin ei siitä tule oikein syötyä tarpeeksi!
Plussaa:
+ Motivaatio, jaksaa reenata.
+ En syö paljon karkkeja jne.. Sipsejä en edes muista syöneeni viimeksi :S
+ Omasta mielestä kasvan ja voimistun jos vaan syön ja reenaan, se antaa motivaatiota. Eli toisinsanoen vahva kehitys.

- todella pitkät kädet (haittaa penkkaamista) :(
- polvi vamma
- pohkeet pienemmät kuin hauikset :jahas:
+ pitkät kädet (auttaa mavessa( :rock:
+ selkä
+ ojentajat

-narut ranteet(17cm), tosin ei ole ollut haittaa isommalti. Alkuvaiheessa kipeytyivät mutta ei enää ongelmia sen kanssa
-polvivamma(kierukka), pikkuhiljaa parempaan suuntaan tuntuis menevän
-alaselkäongelmat, varmaan häviävät tässä kunhan vaan jaksan mavettaa ja
kyykätä
-fläsä mahan kohdalla:wall:, geenit pakottaa sen kertymään juuri siihen
-pohkeet :jahas: Mulla on neitisääret :jahas:
-rintalihakset, penkkaan kapealla otteella sarjaa samalla painolla kun tavallisella
(+ vastaavasti sitten ojentajat :D)
+sarjapainojen kehitys varsinkin yläselkäliikkeissä ojentajaliikkeissä ollut varsin nopeaa
+ok itsekuri

siinäpä nuo.

Alec sanoi:
kaikki nuo ja sitten kun lisätään vielä olemattomat olemattomat hauikset,olkapäät ja rintalihakset niin ollaan surkuhupaisan tapauksen alkulähteillä... :wall:

jäi pois vielä lyhyet sormet(ja pienet kämmenet) joista on vähä haittaa selkätreenissä.myöskin puristusvoima on huono

Ai niin unohdin laittaa itselleni miinukseksi ISO MÖHÖ MAHA... :itku:
Mutta dietaan joulun jälkeen ainenkin 3-5 viikoa niin eikös möhö maha saa kyytiä.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NGV sanoi:
Ai niin unohdin laittaa itselleni miinukseksi ISO MÖHÖ MAHA... :itku:
Mutta dietaan joulun jälkeen ainenkin 3-5 viikoa niin eikös möhö maha saa kyytiä.:D

Elä mies hyvä!!! Mun mielestä sinun kunto on siisti massakauden kunto. Nyt vaan sitä ruokaa huiviin ja sitten taas joulun jälkeen entistä kovemmalla innolla salille!:whip:vai mitä!:D Elä pilaa hyvää kehitystä tyhjillä dieeteillä kun et niitä tarvitse:love:

+ voimaa on suht hyvin joka paikassa
+ rinta
+ ruokahalu
+ nukkumaan osaa käydä ajoissa
+ salille on aina mukava mennä

- kädet (paitsi kyynärvarret on :haart: )
- kyykyn teko nykyisin nihkeetä
- pohkeet

-jaloissa voimaa vähän suhteessa yläkroppaan
-hauikset pienet
-koko (178cm/70kg)

+kohtuu hyvä kireys
+voimaa yläkropassa paljon esim. penkki max. 105kg
+leveät hartiat (jo luonnostaankin) ja selkä:david:

kun on lukenut näistä heikkouksista niin taitaa olla itellä aika hyvin pullat uunissa. ainoa asia mikä vaivaa on että massaa on melko vaikea kerätä. (173/55) eli ei ihan terveissä mitoissa olla. vajaa vuosi sitten painoa oli 48!! et aika hitaasti tulee vaikka mitenkä hyvin tuon ruoka/lisäravinne puolen hoitas, mun mielest ainaki. toisaalta kaikki mikä tulee niin tulee kyllä melkeinpä lihaksena uskoisin. Ei paljon vararenkaita kerry mutta tekisi mieli painaa huomattavasti enemmän.

Jalka treenit jää kyl vähän vähemälle..... Hyvä jos sitä viittii tehä kerran viikossa!!! :( ...mut sehän on vähän niin että siitä mistä tykkää nii sitä tekee paljon!! :P

Vartalon malli on keilapallo kahdella kalapuikolla, jos ei mitään tee. Eli kaikki ylimääräinen kertyy vyötärölle. Ei muuta valitettavaa.

Mulla pahin heikkous on säännöllisyys. Mulla tulee hirveän heikosti taukoja ja joskus pitkiäkin, kun juuri on saanut tulokset nousemaan. Sen se teettää, kun ketään ei ole piiskaamassa vauhtia ja mieli on heikko. Lahjoja kun tuntuu olevan tähän hommaan.

Kuopparinta. Muuten on kondiksessa: siis massaa vain tarvitsisi mutten osaa syödä. Massanlisääjät tulevat onneksi pian apuun.

Eli kuoparinta on sellainen kylkiluiden epämuodostuma jossa rintalasta on selkeästi syvemmällä kuin kylkiluut. Lisäksi siinä missä normaalisti kylkiluut alapäässä ovat pystysuunnassa suorat niin omani muodostavat ulkoneman. Jos minimäkihyppääjä lähtisi laskemaan rintalihakselta alaspäin (ollessani vaakatasossa) hän saisi hyvän hypyn.

Tämä ei ole erityisen yleistä, ja on ollut suurin kosmeettinen kummallisuuteni. Huoh. Ei muuten kiinnostaisi mutta en halua kerätä katseita sillä vaan jollakin muulla..

Ai niin, hyppyrit estävät myös sixpackin näkymisen. Minulla on 4-pack. Melko harvinaista? Olen törmännyt piiitkän elämäni aikana kahteen muuhun samaa potevaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom