Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Timba79 sanoi:
Noniin, sitä se käsitreeni teettää. ;)

Nooo kaikki mikä ei tapa, vahvistaa:whip: pitäis vissiin ottaa narutreenin oheen myös rannekäännöt niin noi forkut ei säikkys niitä isoja rautoja mitä hauikset ja ojentajat tarvitsee:rolleyes:

..Tai ostettava putkilo mobilatia:jahas:

- keskenkasvuiset hanskat
- keskenkasvuiset pohkeet
- keskenkasvuiset forkut
- kiputilat
- jumit

+olkapäät
+selkä
+kyykkypeppu :D
+Hirviä motiivaatio
+Ruokahalu :kippis1:

Mulla tulehtuu liian helposti forkut. esim. jollain suoralla tangolla en voi vääntää laainkaa haukkaria.

Toinen mikä mättää niin kevyiden viikkojen pitäminen, tiedostan tarpeellisuuden, mutta ei vaan malta pitää.

Ootte kauheen negatiivisia kaikki, mun mielestä mulla ei oo mitään heikkouksia. Ehkä välillä olkapää vähän kipeytyy mutta se on vaan omaa treenityperyyttä. Nii ja sit ruma naama tietysti. :D

Mutta muuten oon täydellinen kehonrakentaja, vartalon symmetria on erinomainen, lihakset isot, olen 24/7 kireä, asenne kohdallaan ja muutenki kaikki on tosi jees. :thumbs:

NATO sanoi:
Ootte kauheen negatiivisia kaikki, mun mielestä mulla ei oo mitään heikkouksia. Ehkä välillä olkapää vähän kipeytyy mutta se on vaan omaa treenityperyyttä. Nii ja sit ruma naama tietysti. :D

Mutta muuten oon täydellinen kehonrakentaja, vartalon symmetria on erinomainen, lihakset isot, olen 24/7 kireä, asenne kohdallaan ja muutenki kaikki on tosi jees. :thumbs:

:kuvia:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kirjotetaan tännekkin, eli mun mielestä suurimmat heikkouteni ovat suurimmasta pienimpään:

- Paskat takareidet
- pitkä selkä, vaikea saada kunnon v-muotoa
- lähes huiputtomat hauikset.

:itku:

Leelucky sanoi:
Tämä pitää sun kohdalla täysin paikkansa:worship: Poistaa vuosien kuluessa nuo mainitsemasi heikkoudet,oon varma siitä:) Jouluja bro!
Jep, kiitos brother ja hyvvee joulua sullekin. Ja BTW kiitos siitä ristitaljan opetamisesta mulle. Eilen personal treinerin kanssa käytiin läpi muutamia liikeitä ja sitten tuli ristitaljan vuoro ja se sano, näytä miten teet niin korjaan virheesi. Noh meikä poika näytti juuri niin kuin opetit ja sanoin, että siellä jyväskylässä Pakkiksen VIP-meetingissä ne opettivat ja tähän se totesi, "no on ne hyvin sua opettaneet." Ja mun pt:n nimi on Riitta Koukari, eikös se oo joku fitnnes kilapilija ajoilta miekka och kilpi?:D

NGV sanoi:
Jep, kiitos brother ja hyvvee joulua sullekin. Ja BTW kiitos siitä ristitaljan opetamisesta mulle. Eilen personal treinerin kanssa käytiin läpi muutamia liikeitä ja sitten tuli ristitaljan vuoro ja se sano, näytä miten teet niin korjaan virheesi. Noh meikä poika näytti juuri niin kuin opetit ja sanoin, että siellä jyväskylässä Pakkiksen VIP-meetingissä ne opettivat ja tähän se totesi, "no on ne hyvin sua opettaneet." Ja mun pt:n nimi on Riitta Koukari, eikös se oo joku fitnnes kilapilija ajoilta miekka och kilpi?:D

:woowoo: nyt pitää varoa ettei nouse mulla hattuun;) se vaara tuossa on kun Riitan tasoinen fitnessurheilija kehuu Leelin ristitalja oppeja;)

Noo,eivai. Hyvä etten ihan väärin oo sit neuvonu :) Riitta kisas muistaakseni 90-luvun loppupuolella paljon ja tais olla lavalla vielä nyt vuosituhannen vaihteen jälkeenkin. Jokatapauksessa pro-mimmi :worship:

Olen tasaisesti heikko, eli mulla on luisut olkapäät, väärät sääret ja notkoselkä. Lihasta ei oikein tunnu tulevan minnekkään, voimaa (ja painoa...)kyllä on ihan hyvin tällaiseksi pikkuruikuksi...
Kipeytyvät pohkeet. Jos teen yhtään mitään pohkeilla niin ne kramppaa aivan varmasti. Noh, ihan sama, kyllä nuo tuntuu kasvavan ilman suoraa treeniäkin, kun ottaavat niin hyvin tehoja esim. kyykyssä...
Positiivista on luonnostaan erittäin kapea vyötärö. Siis silloin kun en ole erehtynyt ahmimaan. Eli ei koskaan...

Tällainen treadi on suomalaisille todella mukava, päästään taas vähättelemään itseämme ja valittamaan surkeuttamme. :D

Tässä omat heikkoudet voimailun saralla:

- punnerrusvoimat verrattuna muuhun voimatasoon
- olin paskalla kun hauiksen huippuja jaettiin
- forkut ja pohkeet pienet

Heikkouksia on vaikka muille jakaa:
- heikko rinta, onnettomat penkkitulokset
- vasemman hauiksen kiinityskohta on ihan miten sattuu
- epäsymmetrisyys selässä ja olkapäissä
- oik. olkapää herkkä tulehtumaan
- niin ja ne jalat:wall:

+ vaikkei sitä voimaa niin jumalattomasti ookaan niin kuitenkin kehittyy:D

JWO sanoi:
kirjotetaan tännekkin, eli mun mielestä suurimmat heikkouteni ovat suurimmasta pienimpään:

- Paskat takareidet
- pitkä selkä, vaikea saada kunnon v-muotoa
- lähes huiputtomat hauikset.

:itku:

Varmaan paskamainen homma kehoilijalla. Itsellä on myös vähän semmonen massakäsi tj. :lol2: Vaikea selittää...

Mun heikkoudet:
-olen todella kankea (aina jumissa)
-lihasepätasapaino (oikea dominoi)
-todella ohuet ja heikot ranteet/forkut (varsinkin oikea ollut sen jälkeen kun se murtui 13v. sitten:( )
-alakroppa kerää kaiken ylimääräisen
-selkä (rintakehä)todella kapea

ja plussat:

-yläkroppa aika rasvaton...sixpäkki näkyy 24/7
-kapea vyötärö
-hauikset
-peppu

tästä on hyvä jatkaa...:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom