- Ikä
- 45
Yhtä#Hauista sanoi:- kipeytyvät forkut. Auts, yölläki särkee välillä:(
Noniin, sitä se käsitreeni teettää. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhtä#Hauista sanoi:- kipeytyvät forkut. Auts, yölläki särkee välillä:(
Timba79 sanoi:Noniin, sitä se käsitreeni teettää. ;)
Leelucky+kyykkypeppu :D [/QUOTE sanoi:
NGV sanoi:+Todella kova motivaatio
NATO sanoi:Ootte kauheen negatiivisia kaikki, mun mielestä mulla ei oo mitään heikkouksia. Ehkä välillä olkapää vähän kipeytyy mutta se on vaan omaa treenityperyyttä. Nii ja sit ruma naama tietysti. :D
Mutta muuten oon täydellinen kehonrakentaja, vartalon symmetria on erinomainen, lihakset isot, olen 24/7 kireä, asenne kohdallaan ja muutenki kaikki on tosi jees. :thumbs:
Jep, kiitos brother ja hyvvee joulua sullekin. Ja BTW kiitos siitä ristitaljan opetamisesta mulle. Eilen personal treinerin kanssa käytiin läpi muutamia liikeitä ja sitten tuli ristitaljan vuoro ja se sano, näytä miten teet niin korjaan virheesi. Noh meikä poika näytti juuri niin kuin opetit ja sanoin, että siellä jyväskylässä Pakkiksen VIP-meetingissä ne opettivat ja tähän se totesi, "no on ne hyvin sua opettaneet." Ja mun pt:n nimi on Riitta Koukari, eikös se oo joku fitnnes kilapilija ajoilta miekka och kilpi?:DLeelucky sanoi:Tämä pitää sun kohdalla täysin paikkansa Poistaa vuosien kuluessa nuo mainitsemasi heikkoudet,oon varma siitä Jouluja bro!
NGV sanoi:Jep, kiitos brother ja hyvvee joulua sullekin. Ja BTW kiitos siitä ristitaljan opetamisesta mulle. Eilen personal treinerin kanssa käytiin läpi muutamia liikeitä ja sitten tuli ristitaljan vuoro ja se sano, näytä miten teet niin korjaan virheesi. Noh meikä poika näytti juuri niin kuin opetit ja sanoin, että siellä jyväskylässä Pakkiksen VIP-meetingissä ne opettivat ja tähän se totesi, "no on ne hyvin sua opettaneet." Ja mun pt:n nimi on Riitta Koukari, eikös se oo joku fitnnes kilapilija ajoilta miekka och kilpi?:D
JWO sanoi:kirjotetaan tännekkin, eli mun mielestä suurimmat heikkouteni ovat suurimmasta pienimpään:
- Paskat takareidet
- pitkä selkä, vaikea saada kunnon v-muotoa
- lähes huiputtomat hauikset.
:itku: