Hauku Helsinkiä tai maaseutua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
suurin osa Etelä-Suomessa asuvista on tyhmiä, sillä eivät tajua että talvi tulee joka vuosi. Sitten ihmetellään kun on niin liukasta kun lunta sataa ja on kesärenkaat alla...
Meissä Itä-Suomalaisissa ei ole mitään vikaa ;)

Jakob sanoi:
No useammin siellä näköjään saa ku täällä :)

Olen tehnyt seuraavat huomiot: on totta että stadilaisten ja maalaistolvanoiden puheessa ja käytöksessä on kuin onkin eroja. Yksi tärkeimmistä syistä on tietenkin maalaisten ankea, mielikuvitukseton ympäristö joka saa kenet tahansa kädellisen masentumaan ja sublimoimaan himojaan mm. eläimiin. On väärin väittää että kylillä saavat vain sonnit ja isännät, kyllä peräkammarikummajaisetkin saavat siinä kuin sonnitkin, eivät tosin emäntiä.

99 % nuoremmasta (ns. teinit) ei-urbaanista populaatiosta (usein kokonaista viisi nuorta/kylä) voidaan luokitella "Maanisdepressiivisiksi agraarizoofiileiksi". Lain mukaan eläimiinsekaantuminen ei ole laitonta kunhan eläin on suostuvainen tilanteeseen. Tämä ideaalitapauksessa, valitettavan usein kuitenkin eläin, useimmiten lehmä tai lammas, joutuu raiskatuksi. Mainittakoon kun stadilaiset haluaa laskea paineita, ilmaistaan asia sanomalla "lähetään naisiin" (tai jotain muuta älykästä), peräkammarikummajaisilla tämä vääntyy tietenkin muotoon "lähetään lehmiin". Maineikas pillurallikin päättyy usein samaan aktiviteettiin.

Pillurallin jälkeen maalla halutaan yleensä vaihtelua. Mansikki ja Musti jätetään silloin rauhaan. Silloin vedetään Corollan pakariin. Hurjimmat ottavat viboja subbarista istumalla päälle, ja kaveri vääntää samaan aikaan Ice Mc:n 'It's a rainy day:n' täysille. Matalaa bassoa straight to anus. Tuntuu hyvälle, kun basso työntyy syvälle. :jahas: Tämä tapahtuu siis Keravalla.

Hatunnostot kaikille loistaville provoille! :lol2:

Massamaster: Älä sure, kyllä säkin vielä joskus opit. Kato yritä yritä vaan, kyllä joku noihin joskus tarttuu. :)

Massamaster sanoi:
Mainittakoon kun stadilaiset haluaa laskea paineita, ilmaistaan asia sanomalla "lähetään naisiin" (tai jotain muuta älykästä), peräkammarikummajaisilla tämä vääntyy tietenkin muotoon "lähetään lehmiin". Maineikas pillurallikin päättyy usein samaan aktiviteettiin.

Itse olen ainakin luopunut toivosta naisten suhteen. Kun tämä stadilainen haluaa purkaa paineita, tokaisen yksinkertaisesti "käympäs raiskaamassa itseni" :whip: :nolo:

Massamaster sanoi:
Olen tehnyt seuraavat huomiot: on totta että stadilaisten ja maalaistolvanoiden puheessa ja käytöksessä on kuin onkin eroja. Yksi tärkeimmistä syistä on tietenkin maalaisten ankea, mielikuvitukseton ympäristö joka saa kenet tahansa kädellisen masentumaan ja sublimoimaan himojaan mm. eläimiin. On väärin väittää että kylillä saavat vain sonnit ja isännät, kyllä peräkammarikummajaisetkin saavat siinä kuin sonnitkin, eivät tosin emäntiä.

Paska homma, kun täällä maalla missä asun ei noita lehmiä ole näkynyt, perkele sentään. Pitää varmaan koittaa tuosta naapuri Euromarketista ostaa pakastettu kalkkuna ja testata sitä. Olisko siinä ideaa?

...peräkammarikummajaisilla tämä vääntyy tietenkin muotoon "lähetään euromarkettiin etsimään hyviä kalkkunoita". Maineikas pillurallikin päättyy usein samaan aktiviteettiin.

korjattu

Toisaalta näin joulun alla on varmaan tarjolla myös ihan oikeaa kinkkua. Vaihtelu virkistää :)

:offtopic:
Massamasterilla on kyllä paskimmat jutut mitä oon ikinä kuullut :D
No, katsoin sit profiilin ja paikkakuntana oli tuttu ja turvallinen Helsinki :thumbs:

Edit: Btw, voin vain kuvitella kun massamaster tyytyväisenä istuu yksiössään ja ihmettelee mistä hän on kaikki nämä "läpät" keksinyt...

Ai niin: Taannoisesta, roskiin heitetystä "virallinen yö-chat-threadista" voi kaikki vip-oikeudet hankkineet maalaistollot käydä lukemassa mun ja Sandran kohtaamisesta. Löytyy postista 551. Ei lienee yllättävä tunnustus, että novellissa "sankarina" hääräävä pikkupoika olen minä itse. Tunsin humalassa pakottavaa tarvetta kertoa lapsuudestani. Johtui varmaankin siitä, että yritin flirttailla Zannazin kanssa. Ei vallan huono iskuyritys vai mitä? Naisethan tykkää kirjallisesti lahjakkaista miehistä.

SniffDaddy sanoi:
Pillurallin jälkeen maalla halutaan yleensä vaihtelua. Mansikki ja Musti jätetään silloin rauhaan. Silloin vedetään Corollan pakariin. Hurjimmat ottavat viboja subbarista istumalla päälle, ja kaveri vääntää samaan aikaan Ice Mc:n 'It's a rainy day:n' täysille. Matalaa bassoa straight to anus. Tuntuu hyvälle, kun basso työntyy syvälle. :jahas: Tämä tapahtuu siis Keravalla.

Luin ton ja alko lentää riisiä sieraimista :lol2:

Täst threadista ei puutu enää muuta kun goatsemies kohtalaisen papana-aukkonsa kanssa.

Ihan MUTU-pohjalta voisin sanoa, että sian rektaali tuntuu kyllä parhaimmalta. Jos oikein mielikuvituksen pistää likoon, niin siitä "SVIIIIIIIKS!" äänestä saa aikaan AAAAH äänen :thumbs:

Kaupunkilaispojat ei vaan tiedä mitä ne menettää. Sika/lehmä/lammas voi olla hyvä ja luotettava elämänkumppani siinä missä ihminenkin :love:

"Tsadissa" kukaan ei osaa hiihtää (siis oikeen hiihtää, ei mitään coolia laskettelua) eikä kukaan eres tierä mikkä on "pultut"..
Ja sitte niitä meikkaavia miehiä siellä on paljon :(
taitaa kulttuurishokki iskeä jos nyt viikonloppuna mennään tampereelle nääs,
kattomaan kaupunkimeininkiä :rock:

On se nyt vittu, että kun Stadissakin jo jokainen tuntee jonkun tutun jonkun kautta, nii ootas kun meet johonkin Jämsään ja istahdat kesäpäivällä katutuolille keskustan kadun varrelle, niin jokanen autolla ohi ajava sekä myös kävelijät kyttää kuin avaruusolentoa. Mikäköhän ihme mussakin oli niin mielenkiintosen näköstä sillon kun olin 16v ja tukka oli puoleen selkään pitkä, että pitää silmät päästä pullistuen kyylätä?

Sitten ne murteet. Voi perkele, en edes jaksa alottaa kun menisi loppuyö tähän postiin. Sen verran sanon ainakin sinulle, Neutraali, aivan, juuri sinulle, että opettele sanomaan (siis kirjoittamaan): että, eikä notta. Ja noin eikä nuin.

Stailivirhe sanoi:
Sitten ne murteet. Voi perkele, en edes jaksa alottaa kun menisi loppuyö tähän postiin. Sen verran sanon ainakin sinulle, Neutraali, aivan, juuri sinulle, että opettele sanomaan (siis kirjoittamaan): että, eikä notta. Ja noin eikä nuin.

BUU!!! :curs:

Massamaster sanoi:
Ärsyttää maalaisissa kun ne peräkammarikummajaiset tutkii suurella hartaudella Anttilan luettelon alusvaatemainoksia ja lähtee sen jälkeen lehmiin

Puhetavasta. Kerran Kuopijossa erehdyin pyytämään kylmää coca colaa mutta paikallisen pissiksen mukaan ei löydy muuta kun lämmintä kolloo.

Etkä tajunnu ilmiselvää vihjettä? Pyörikö lehmät taas liikaa mielessä ;) Tais tyttö ihastua ku heti on lämmin kolo ollu tarjolla... :kuola:

Ei mitää "buu" ku perusteluja perään prkl. Mun perustelut on, että "notta" ja "nuin" kuulostaa vaan saamarin spedeltä. Tai ei itse asiassa kuulosta, mutta näyttää kirjoitettuna.

Stailivirhe sanoi:
Tuota notta sanaa en varmasti ole käyttänyt kuin pari kertaa täällä ollessa ja ihan huvikseni, noin on nuin ja pysyy, en muuta kirjoitus tyyliä :) Oulussa ei puhuta notta kieltä eli ei se ainakaan oulun murretta oo

Jakob sanoi:
Pitää varmaan koittaa tuosta naapuri Euromarketista ostaa pakastettu kalkkuna ja testata sitä. Olisko siinä ideaa?
Toisaalta näin joulun alla on varmaan tarjolla myös ihan oikeaa kinkkua.
Ois ideaa. Vielä suoraan pakastealtaasta kylmänä, niin pääsee kunnon nekrofiiliseen ruumishuonetunnelmaan. Voit laittaa vaikka villasukan kortsun alle, ni ei palele.

Kinkuista kannattaa valita suolaamaton, ni ei kirvele.

Nimim. kokemusta on.

BTW. tää on muuten ihan paska threadi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom