Hauku Helsinkiä tai maaseutua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaupunkilaiset tuntuu suuttuvan kun niitä sanoo junteiksi. Niitähän tuntuu olevan aika tavalla. Vihataa ulkolaisia ja maanviljelijöitä. Metsätalous on ihan homojen hommaa, kun ei joudu ehkä aina tekemään perse limassa töissä. Muuta ei keksitä, metsä kasvaa itekseen ihan mukamas. Tukiaisvalttikorttia kun ei metsähommista voida vetäistä esille. Maanviljelijät on laiskoja ja jos ne tekee töitä, niin ovat tyhmiä, mitä tekevät nii. Muuttaisivat kaupunkiin tekemään töitä, jossa ei tehdä mitään, tai tekemään paskahommia. Ja maksamaan neliöistä ihan saamarin kovaa hintaa. Maalta kun saa neliön hinnalla jo melkein hehtaarin metsää. Eli kuka tässä tyhmä on? Ei pakko ole mihinkään jänkhälle jäädä asumaan. On sitä palveluja muuallakin kuin Helsingissä. Ennen se tyhmä jäi maalle pitämään kotitilaa. Nyt se tyhmä muuttaa kaupunkiin ensiksi ylikouluttamaan itsensä ja sitten saamaan hyvää palkaa, jolla aluksi maksetaan ne opintolainat pois ja sitten maksetaan sitä Euroopan kalleinta pulsukolmiota.

VelttoV sanoi:
Kaupunkilaiset tuntuu suuttuvan kun niitä sanoo junteiksi. Niitähän tuntuu olevan aika tavalla. Vihataa ulkolaisia ja maanviljelijöitä. Metsätalous on ihan homojen hommaa, kun ei joudu ehkä aina tekemään perse limassa töissä. Muuta ei keksitä, metsä kasvaa itekseen ihan mukamas. Tukiaisvalttikorttia kun ei metsähommista voida vetäistä esille. Maanviljelijät on laiskoja ja jos ne tekee töitä, niin ovat tyhmiä, mitä tekevät nii. Muuttaisivat kaupunkiin tekemään töitä, jossa ei tehdä mitään, tai tekemään paskahommia. Ja maksamaan neliöistä ihan saamarin kovaa hintaa. Maalta kun saa neliön hinnalla jo melkein hehtaarin metsää. Eli kuka tässä tyhmä on? Ei pakko ole mihinkään jänkhälle jäädä asumaan. On sitä palveluja muuallakin kuin Helsingissä. Ennen se tyhmä jäi maalle pitämään kotitilaa. Nyt se tyhmä muuttaa kaupunkiin ensiksi ylikouluttamaan itsensä ja sitten saamaan hyvää palkaa, jolla aluksi maksetaan ne opintolainat pois ja sitten maksetaan sitä Euroopan kalleinta pulsukolmiota.

Kuka tässä on suuttunut? Ota sä ihan rauhassa nyt vaan ja muuta vaikka sinne turkkuse niin sielä ei ehkä sinunkaan tarvii raataa hahlo limassa.
On se kovin vaikeaa toi maalaistollukoiden elämä...

KyntöSika sanoi:
Lisäys.

Vituttaa muutenki asua näin saatanan kylmässä mestassa. Se vielä puuttuis, et asuis vaikkapa Oulussa, ei prkl lunta tulis jo syyskuussa tupaan ja kevät alkais toukokuussa ;)

Minä asun Oulussa, eikä tänne tuo talvi tule kyllä yhtään liian aikasin. Voisin muuttaa vaikka jonnekin Kilpisjärvelle asumaan missä talvi kestää ainakin 7 kuukautta. Talvi on paras vuodenaika. Nytkin sataa lunta...isoja rukkasia oikein :rock: Pääsee kohta lumitöitä tekemään....on se niin ihanaa. :love:

masai1967 sanoi:
Valitettavaa kyllä mun ikä on ihan oikein. Noin puhuu aito,hyvinkasvatettu maajussin poika, isäs saa olla susta ylpeä.Ei se elämä aina niin helppoa ole kaupungissakaan, tule ihmeessä tänne kaupunkiin ja tee töitä jos elämä siellä on niin tukalaa.Myyt ensin sen maatilasi niin saat vielä kämpänkin ostettua heti alkuun. Niin ja vielä minä olen talousalan ihminen ja minun mielipide on että kannattamatonta yritystoimintaa ei kannata ylläpitää tuilla.

Tila on kyllä isän, ei minun, eikä minulla ole mitään aikomusta jatkaa tilan pitoa, koska koko elämäni olen saanut katsella kuinka järjettömästi vaatii työtä tienata kunnollinen elanto tällä alalla. Olenko jossain vaiheessa väittänyt, että kaupungissa olisi välttämättä sen helpompaa? Ihmettelen vaan kun oikein "talousalan ihminen" tulee tänne haukkumaan maajussit systeemiä hyödyntäviksi laiskureiksi, jotka on (tottakai) tyhmiä. Hyvä että sulla on ainakin taustatiedot kunnossa....

Ja miksei maatalous muka kannata? Kyllä meillä ainakin :thumbs:

Melkein unohdin. Hajoo yksiöös homo :piis: ;)

-maanviljelijät raataa peräsuoli pitkänä ja valittaa, kun juuri ja juuri hengissä pysyy, ja muilla on helppoa.

-kaupunkilaiset yksityisyrittäjät raataa peräsuoli pitkänä ja valittaa kun juuri ja juuri hengissä pysyy, ja muilla on helppoa.

Jotain yhtäläistäkin löytyy. Miksi pitää tehdä työtä, joka on sitten niin kamalaa ja just ja just hengissä pysyy, kun tekee töitä 6-22. Ja viikonloput päälle ja ikinä ei lomaa.

lisäliha sanoi:
Tila on kyllä isän, ei minun, eikä minulla ole mitään aikomusta jatkaa tilan pitoa, koska koko elämäni olen saanut katsella kuinka järjettömästi vaatii työtä tienata kunnollinen elanto tällä alalla. Olenko jossain vaiheessa väittänyt, että kaupungissa olisi välttämättä sen helpompaa? Ihmettelen vaan kun oikein "talousalan ihminen" tulee tänne haukkumaan maajussit systeemiä hyödyntäviksi laiskureiksi, jotka on (tottakai) tyhmiä. Hyvä että sulla on ainakin taustatiedot kunnossa....

Ja miksei maatalous muka kannata? Kyllä meillä ainakin :thumbs:

Melkein unohdin. Hajoo yksiöös homo :piis: ;)

Lähetä tyttöystävälle terveisiä,kun meet iltalypsylle.

masai1967 sanoi:

Go masa, sinä verbaalisen pahoinpitelyn kiistaton kuningas! Kenties seuraava postauksesi on: "Senkin juntti!".... Kunnon 5 daavidin kenraali :worship:

Karseeta mikä tappelu tästä tuli, se oli kylläkin odotettavissa. Heitänpä osaltani hieman vettä myllyyn:

Totuushan asiasta on että maalaiset ovat juntteja, tähän maalaisuuteen otetaan mukaan jopa Vantaa. Huomaahan sen jo pukeutumistyylistä ja käyttäytymisestä sekä käytetystä murteesta. Tämä on vain totuus ja mitä kauemmaksi mennään Helsingistä niin junttikerroin kasvaa ja junttien prosentuaalinen osuus populaatiosta nousee. Toki jokaisessa tuppukylässäkin on joku tyylikkäästi pukeutuva mersulla ajeleva herrasmies kenestä sitten juntit puhuu paskaa ja ovat suoraan sanottuna kateellisia kun joku pärjää ja ei elä normaalia juntti-elämää. En väitä etteikö Helsingissä olisi juntteja mutta itsekin huomasin sen maalta tänne muuttaessa että flanellipaita, farkut, tennissukat ja kävelykengät vaihtuivat "tyylikkäisiin" vaatteisiin, samoin takatukka leikattiin pois. Ehkä tämä johtui kavereiden "matkimisesta" mutta tyytyväisempi olen itseeni tällä hetkellä ja voisi sanoa että flaksikin käy paremmin, myös kotipaikkakunnalla vieraillessani (vaikka parisuhteeseeni olenkin vahvasti sitoutunut, mutta huomaahan sen jokainen järkevä ihminen... you know what I mean)

Eihän kukaan ole keksinyt sanontaa "tampere-tukka" vaan se on aivan aiheesta :lol2:

Sen verran vielä on purnattava että kun jotain trendikästä vetää päälleen tai muuta vastaavaa ulkonäköseikkaa muutetaan niin juntit ovat välittömästi sitä mieltä että toi on varmasti homo! Homothan pukeutuvat hienosti ja heillä on silmää myös sisustukseen, harmillista kun en tietääkseni tunne ketään homoa keneltä voisi kysellä vinkkejä. ;) Jos vähemmistöryhmistä vielä puhutaan niin homo-juntti on juntti^2, eli joku karvainen äijä nahkalippis päällä navetan perukalla, kaupunkilaishomo voisi olla sitten trenditietoinen ehkä jopa edustustehtävässä toimiva liikemies palvelualalla...

No jopas tuli keksittyä juttuja vähän asian vierestäkin, mutta lopputulos on se että junttien osuus väestöstä kasvaa logaritmisesti mitä pohjoisemmaksi tai enemmän keskelle metsää mennään Pääkaupunkiseudulta. Helsingissä niitä löytyy tuurilla mutta landella tarvitaan jo "lottovoitto" että löydetään ei-juntti (josta juntit puhuvat niin pitkään paskaa että hänkin muuttaa pk-seudulle suvaitsevaisempaan ympäristöön, ja ketäs se paskan lapiointi tai puukäsityöt kiinnostaisikaan)
:lol2: :lol2: :lol2:

No mitä Masai junttiuudelleen voi. Talousalan ihme, joka ei tajua mitä maatalouden tukeminen vaikuttaa Euroopan talouteen.

En mä tässä ole raivonnut. Sä tässä olet provoillut vanhoilla vitseillä. Ja perusteet on sulla siis tosi hyvin hallussa. :)

Ei mun kannata Turkkusse muuttaa, kun täsasä lähellä on halvempaa asua ja "kaupungeissahan on ihan kiva käydä, mutta...".

P.S. Lehmä ei valita, vähän potkii. Eikä ole liian tiukka. :whip:

masai1967 sanoi:

Ei vittu Masai; mä olen repeillyt ihan HOMONA näille sun posteille. Jätkä kirjoittaa sen mitä threadissa käsketään ja sodomiasimot tukehtuu nisupullaan. Mun on ihan pakko antaa sulle :5: erittäin ammattitaitoisesta kiusaamisesta. Huomasitko, että ensin Simo tyypilliseen maalaiseen tapaan itki työn raskautta, mutta hetiperään antoi ymmärtää, että rahaa sataa ovista ja ikkunoista?

Ja Simot hei; mikäli se näppiksestä leijuva Tummelin haju ei nyt liikaa muistuta teitä tyttöystävästä, niin relatkaa vähän. Huumorillahan tässä mennään.

Huppe sanoi:
Totuushan asiasta on että maalaiset ovat juntteja, tähän maalaisuuteen otetaan mukaan jopa Vantaa. Huomaahan sen jo pukeutumistyylistä ja käyttäytymisestä sekä käytetystä murteesta.

No jopas tuli keksittyä juttuja vähän asian vierestäkin, mutta lopputulos on se että junttien osuus väestöstä kasvaa logaritmisesti mitä pohjoisemmaksi tai enemmän keskelle metsää mennään Pääkaupunkiseudulta.

Kyllä sitä likaiset nappiverkkarit + juoksutossut terassilla väkeä löytyy ihan reilusti Helsingistäkin.

Jos taas asuu jossain perähikiän takamailla, niin mitä vitun väliä sillä on mitä päälleen laittaa. Aivan sama vaikka munasiltaan liikkuisi. Todennäköisyys törmätä muihin kuin karhuihin ja susiin on hyvin pieni.

Huppe sanoi:
samoin takatukka leikattiin pois.
:hyper:
aikast provo joo. Aivan, siis sinun mielestäsi junttiudesta pääsee, kun leikkaa takatukan pois (joka muuten on katoava luonnonvara. No onneks sulla sentään oli sellanen), pukeutuu hienommin ja muuttaa puhetyyliään? Tekstistä voi päätellä, että sinua haukuttiin maalla homoksi takatukasta ja tennissukista huolimatta :kippis1: Tän threadin perusteella vois kyllä päätellä, että pahimpia juntteja on ne, jotka luulevat olevansa sikagaycool tyyppejä heti kun muuttava Helsinkiin. Junttius, tuo kansantautimme ei ole asuinpaikasta kiinni.

Edit. odottelinkin koska ringside ottaa tuolta jonkun kaverin, jonka kanssa se sitten voi kiusata meitä alempiarvoisia.

lisäliha sanoi:
:hyper:
aikast provo joo. Aivan, siis sinun mielestäsi junttiudesta pääsee, kun leikkaa takatukan pois (joka muuten on katoava luonnonvara. No onneks sulla sentään oli sellanen), pukeutuu hienommin ja muuttaa puhetyyliään? Tekstistä voi päätellä, että sinua haukuttiin maalla homoksi takatukasta ja tennissukista huolimatta :kippis1: Tän threadin perusteella vois kyllä päätellä, että pahimpia juntteja on ne, jotka luulevat olevansa sikagaycool tyyppejä heti kun muuttava Helsinkiin. Junttius, tuo kansantautimme ei ole asuinpaikasta kiinni.
Ei, mutta helsinkiläiset pitävät juntteina tennis-sukka-hyypiöitä. Eli junttiudesta pääsee helpoiten vaihtaessaan tennissukat vaikkapa mustiin sukkiin, tai näin sen voi ainakin ulkoisesti kätkeä. :D

Huppe sanoi:
Ei, mutta helsinkiläiset pitävät juntteina tennis-sukka-hyypiöitä. Eli junttiudesta pääsee helpoiten vaihtaessaan tennissukat vaikkapa mustiin sukkiin, tai näin sen voi ainakin ulkoisesti kätkeä. :D

:kippis1:

ringside sanoi:
Ja Simot hei; mikäli se näppiksestä leijuva Tummelin haju ei nyt liikaa muistuta teitä tyttöystävästä, niin relatkaa vähän. Huumorillahan tässä mennään.

Vitut! Lehmänveren maku suussa vedetään hamaan kuivurin kurkihirren kaulakiikkuun asti. Loppu tsadin pelleltä se naureskelu, kun jyrään Manskua puimurilla reippaasti yli nopeusrajoitusten. Hyppikää vaan alle punasilla, tsadin spedet, siinä miestä kylmenöö!

ringside sanoi:
Ei vittu Masai; mä olen repeillyt ihan HOMONA näille sun posteille. Jätkä kirjoittaa sen mitä threadissa käsketään ja sodomiasimot tukehtuu nisupullaan. Mun on ihan pakko antaa sulle :5: erittäin ammattitaitoisesta kiusaamisesta. Huomasitko, että ensin Simo tyypilliseen maalaiseen tapaan itki työn raskautta, mutta hetiperään antoi ymmärtää, että rahaa sataa ovista ja ikkunoista?

Hei, onko siis raskas työ ja rahan tulo jotenkin epäyhtälö??? :eek:

Ja kuka tyytyy yhteen tyttöystävään. Jos niitä on koko navetallinen... :kuola:

Eikös sun tyyliin kuulu aina sanoa, että panit niitäkin. Perseeseen. (?)

masai1967 sanoi:
Pistä hei lisäliha navetan ovi lukkoon yöksi. Masailla on näköjään vispiläkauppaa sielläpäin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom