Hauku Helsinkiä tai maaseutua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu
Okei, vuonna 1988 mä olin kesäduunissa yhdellä Simpeleläisellä maatilalla. Siellä navetassa oli yksi Sandra -niminen lehmä, joka ei tosin vielä siihen aikaan ollut mitään lypsypalkintoja voittanut...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on ihan oikeasti ollut hauska threadi.

Kerran oltiin vähän pidemmällä taksireissulla. Siinä sitten alkoi äijät haukkumaan maanviljelijöitä oikein kunnolla. Naurettiin ihan kippurassa niitä juttuja. Parhaimpia heittoja oli, kun edessä ajoi traktori ja sen kyydissä oli kiviä. "Mitäs tukiaisia noista oikein saa....?". Jätkiä vähän nolotti, kun puolessa välissä matkaa taksikuski paljasti, että on pari viljelijää kyydissä. :D Vähän nolotti äijiä sen jälkeen. :)

Jos ei juntteja ihan hirveästi näe Helsingin keskustassa, niin kyllä niitä lähiöissä tuntuu riittävän. Se on vähän, mitä juntilla tarkoitetaan. Sen mä olen ainakin huomannut, ettei sitä slangia oikeasti niin hirveästi puhella, mutta jotkut Espoolaiset voi esittää jotain tullessan landelle viettämään vähän laatuaikaa mökille. Eikös tuollainen käytös ole aika junttimaista?

ringside sanoi:
Okei, vuonna 1988 mä olin kesäduunissa yhdellä Simpeleläisellä maatilalla. Siellä navetassa oli yksi Sandra -niminen lehmä, joka ei tosin vielä siihen aikaan ollut mitään lypsypalkintoja voittanut...

SIKA! Sä oot kuollut mies! Sandra... mun oma pikku tummukki :kuola: Onnex olin eka, korkkasin Sandran kun viimeksi kävin landella, 1987.

Huppe sanoi:
Sen verran vielä on purnattava että kun jotain trendikästä vetää päälleen tai muuta vastaavaa ulkonäköseikkaa muutetaan niin juntit ovat välittömästi sitä mieltä että toi on varmasti homo! Homothan pukeutuvat hienosti ja heillä on silmää myös sisustukseen, harmillista kun en tietääkseni tunne ketään homoa keneltä voisi kysellä vinkkejä. ;)
No homojahan ne on: Kun kaulahuivi on kietaistu paksuun solmuun, tai housuissa on joku saatanan kuvio, lakki ei ole lippis tai pipo vaan joku "style" kotsa, juomassa on jäämurskaa ja istutaan lattekahvilla niissä helvetin kalleissa kahviloissa innostuneina keskustellen, pälättäen sitä ruotsinsekaista, hintahtavaa, leuhkankuuloista murretta niin se on selvä homon merkki. Sitä seuratessa hajoaa maalaisheterolta pälli!

Viimeisimmät havainnot Sandrasta sijoittuvat Pohjanmaalle. Olemme olleet kirjeenvaihdossa ja hän kirjoittaa olevansa tällähetkellä todella onnellinen, sillä on nyt omiensa parissa, eikä häneltä puutu mitään. Sandra kirjoittaa myös, että hän on kasvanut viimeisinä kuukausina paljon lehmänä ja, että hän hiljalleen pystyyn antamaan anteeksi niille kaksijalkaisille jotka hänet häpäisivät.

Ei vittu. Kyllä mä ymmärrän, että joku kaupunkilais-runkkari käy polkasemassa nuorta lehmää periaatteella, että kaikkea täytyy kokeilla. Se menee kuitenkin pahasti yli ymmärryksen, että joku perkeleen maalaistolvana rupeaa kirjeenvaihtoon tommosen vanhan kantturan kanssa. :)

Helsingissä kaikilla on kiire, kukaan ei tunne ketään, pillua ei saa, autoilijat ajaa jalankulkijoiden päälle, kaupat on sikakalliita, asunnon hankkimisesta tulee elämänpituinen projekti, somalit ja mustalaiset ryöstää kaiken, kesällä läkähtyy hiekkapölyyn ja talvella sotkeutuu vetiseen räntään.

Maaseutukaupungissa kaikki tuntevat toisensa, kenelläkään ei ole kiire, naisia riittää kaikille, jalankulkijoille rakennetaan kävelykatuja, lähikauppa löytyy joka korttelista eikä hinnat päätä huimaa, asuntoja saa pilkkahinnalla, etniset vähemmistöt pysyvät omissa oloissaan, kesällä kalastellaan munasillaan ja talvella hiihdetään puhtaita hankia pitkin järven jäällä.

No hyvä on, pääkaupunkiseudulla saa työpaikan helpommin mutta siltikin - eiks tän pitäisi olla helppo valinta! :david:

SniffDaddy sanoi:
Kuulin, että 1996 alkukeväästä joku kaveri olis saanut Helsingissä pillua. Tiedä sitten, liekö :anssi: :jahas:

Sen takia meillä oli ATV. Harmi kun se loppu, olis voinut nauhottaa esim. Henry the Great Saaren panoleffoja ja myydä isolla voitolla maalaistolvanoille. Sain muuten kerran, tai montakin kertaa, oululaista, ei maistuvaista.

protsku sanoi:
No hyvä on, pääkaupunkiseudulla saa työpaikan helpommin mutta siltikin - eiks tän pitäisi olla helppo valinta! :david:
Ei mulla ole mitään maalaisia vastaan, mutta protsku teki tästä liian helppoa. Teemupiin ensimmäistä lakia noudattaen (l. tiedät olevasi oikeassa, kun olet eri mieltä kuin protsku) julistan täten kamppailun stadi vs. lande päättyneeksi stadin tyrmäysvoittoon.

Stadilaiset muijat on vitun tyhmiä ja ylimielisiä kusipäitä eikä anna pillua paitsi ehkä korkeintaan joillekin vitun kaulahuivi-kuviohousu-fantsu-cappucino-metroseksuaaleille. Ja maalla niitä muijia on niin vitun vähän että ei sitä pillua riitä ku joillekin alfauroksille jotka nostaa 100 penasta jo sillon ku ne ekaa kertaa käy salilla 15 vuotiaana.

Massamaster sanoi:
Sen takia meillä oli ATV. Harmi kun se loppu, olis voinut nauhottaa esim. Henry the Great Saaren panoleffoja ja myydä isolla voitolla maalaistolvanoille. Sain muuten kerran, tai montakin kertaa, oululaista, ei maistuvaista.

Veikkaan, ettei maalaistolvanatkaan osta Saaren pokuleffoja. Eroottisempaa toimintaa näkee navetassa tai lampolassa.

Eilisen jälkeen oli vissiin tullu 2 tai 3 sivuu uutta matskua, ei siinä mitään, helvetin hauskaa!
Odotan vaan, että milloin joku Einari jyrää Massej Verkussonillaan eduskuntatalon eteen ja kippaa läjän paskaa portaille! Toi olis niin helmi ja huutais vielä perään "siitä saitte Helsingin herrat, pRkL:n porvarit!"
Ja sitten vielä uus taistelun aihe, koulutuspaikat. Maalla opiskelevat ei saa mistään duunia vaikka levittäis persettään yli 5 vuotta yliopistossa, koska lande-yliopistoja ei arvosta kukaan. "Uudellamaalla valmistuneiden joukossa korostuu siis koko maata voimakkaammin työllistyminen, kun taas työttömyys, jatko-opiskelu ja "muu toiminta"(?) on selvästi yleisempää maakunnan ulkopuolella. " http://www.hel.fi/tietokeskus/suunnat/artikkelit/artikkeli202.html

SniffDaddy sanoi:
Maallapa isännät kaataa heinää kuin Eloveena-tyttöjä.
Oonkin ihmetellyt, kun nykyään kaikki pellot on paketissa.

Antzu sanoi:
Ja sitten vielä uus taistelun aihe, koulutuspaikat. Maalla opiskelevat ei saa mistään duunia vaikka levittäis persettään yli 5 vuotta yliopistossa, koska lande-yliopistoja ei arvosta kukaan. "Uudellamaalla valmistuneiden joukossa korostuu siis koko maata voimakkaammin työllistyminen, kun taas työttömyys, jatko-opiskelu ja "muu toiminta"(?) on selvästi yleisempää maakunnan ulkopuolella. " http://www.hel.fi/tietokeskus/suunnat/artikkelit/artikkeli202.html
Linkistäsi lainattua:
..Uudenmaan työmarkkinat ovat siis saaneet 11 000 koulutetun nettovoiton, mikä vuositasolle muutettuna tekee yli 3000 koulutettua työntekijää. Määrä on alueen työmarkkinoiden kannalta todella merkittävä. Uusi työvoimahan tulee pääasiassa nuorista työelämään siirtyvistä ikäluokista. Maakunnan oman nuorisoikäluokan koko on noin 16 000, näistä runsaat 11 000 suorittaa ammatillisen tutkinnon, ja työelämään siirtyy noin 9 000 koulutettua. Alueen omien ikäluokkien työvoimatuotokseen suhteutettuna muualta tänne (nettona) työllistyneiden osuus on siis 35 prosentin luokkaa.
Mielenkiintoinen oli myös taulukko 2, jonka mukaan koulutustaso on korkein Oulussa. Et kyllä ihan onnistunut sisälukemaan tuota tutkimusta, noihin työllistymislukuihinhan oli sisällytettynä kaiken(viiksi)karvaiset amiksetkin. Varmaan turha tehdä päätelmiä yliopistotason tutkintojen arvostuksesta tilastoista, jotka eivät asiaa tue.

SniffDaddy sanoi:
Arvaa mikä on Eloveena-tytteleillä paketissa?

Vihje: vastaus ei ole kaurahiutaleet :jahas:
Jaa... paha mennä sanomaan tuosta Eloveenasta mitään. Tutumpi on vaan tuo ELOVENA (se missä on niitä kaurahiutaleita).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom