Hauiskääntö tangolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
eilen tein hallitusti ja puhtaasti suoralla tangolla 4x8 33 kg:lla

Z-tangolla 47,5kg puhdas 3x6... Jos enemmän haluaa toistoja niin menee kauheeksi heilumiseksi:D

lasketteko kädet ala-asennossa aivan suoriksi noita tehdessä?

20kg tangolla vääntelen. viimeksi 3x7x35kg
Välillä voi olla 40kg

lasketteko kädet ala-asennossa aivan suoriksi noita tehdessä?

Minä en ainakaan. Enkä ihan ylöskään. Jostain jääny päähä sellanen että lihas sais lepoa silloin sarjojen välissä. (koratkaa jos oon väärässä :D)

Minä en ainakaan. Enkä ihan ylöskään. Jostain jääny päähä sellanen että lihas sais lepoa silloin sarjojen välissä. (koratkaa jos oon väärässä :D)

No kun kerta pyydettiin. Lihas saa aivan varmasti lepoa sarjojen välissä. ;)

Zone-sarja -42%
Viimereenissä 37.5kgX3X8 tosi puhtaasti. Ei ollut finaalissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainoa järkevä tapa miten itse pystyn suoralla tangolla seisten tekemään on laittaa olkapäät eteen, sopiva etukeno ja kapea ote. Kapea ote on huomattavasti parempi ranteillekin.

Ennen ei pystyny suoralla kääntämään ollenkaan kun ranteet huus tuskasta mutta nytte tuntuu ihan parhaalta habaliikkeeltä.

6x40kg puhtaasti suoralla tangolla taitaa olla aika maksimi tällä hetkellä.

4x37 tuntuu tosiaan aikas pahalta forkuissa tehdä suoralla tangolla ja vasemmassa ranteessa murtuman jäljiltä mutta kulmatangolla tuntuu hyvältä tehdä

Mulla on ollut viimeset viisi viikkoa todella kipeat forkut, sieltä ala-osasta. Scott-haiuskääntö tuntuu tällä hetkellä ainoastaan itselläni siellä, hirveät kivut. En ole enää suoraan tehnyt niihin treeniä, että parantuisi eds joskus...

Mulla on ollut viimeset viisi viikkoa todella kipeat forkut, sieltä ala-osasta. Scott-haiuskääntö tuntuu tällä hetkellä ainoastaan itselläni siellä, hirveät kivut. En ole enää suoraan tehnyt niihin treeniä, että parantuisi eds joskus...

Tee käsipainoilla, ei tankoliikkeet ole välttämättömiä.

Ennen ei pystyny suoralla kääntämään ollenkaan kun ranteet huus tuskasta mutta nytte tuntuu ihan parhaalta habaliikkeeltä.

6x40kg puhtaasti suoralla tangolla taitaa olla aika maksimi tällä hetkellä.
Ihan sama juttu. Ennen tuntu pahalta ranteissa, mut nyt vähän kapeampi ote, niin hyvin rockaa! Kuuluu suosikki liikkeisiin. Ite 60kilolla sarjaa vääntelen.

Itse vetelen kans suoral tangol se ei kyllä tunnu ranteissa, toisin on kulma tangon kans, tuntuu kaikkialla muualla paitsi itse hauiksessa.

:offtopic: Onko kukaan tehny tangolla 15 toistoa (5 ala-asennosta 90asteen kulmaa, 5 yläasennosta 90steen kulmaan ja 5 täydellä liikeradalla)?

Jos oikein muistan niin Coleman käytti tuota(?)

Olen testannut ja ihan hauskaa vaihteluahan tollaset ovat sillon tällön. Ei se mikään ihmeliike ole siinä missä muutkaan, mutta piristää tylsää hauistreeniä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom