Hauiskääntö tangolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yleensä ei ranteissa tunnu, mutta eilen kun aloitin toisen tiukan sarjan 42,5kg:lla niin kyllä sattui. Jotenkin tuntuu että kun ei ole forkut iskussa, niin silloin ranteet ottaa kipeetä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Scottia olen tehnyt mutkatangolla jossa on ollut 20kg limput molemissa päissä 8-12 toistoa, Suoralla tangolla joka painaa 60kg olen myös tehnhyt sarjaa. Voisi myös jossain kohtaa koittaa strict curl 1rm

Nostetaa nyt tätä ku ei muutakaa löytyny, mutta onko sillä mitään väliä mistä kohasta sitä mutkatankoa pitää kiinni hauiskääntöä tehessä?

Ite tehny nyt sillee, että kädet niitten mutkien sisäpuolella jolloin kyynärpäät pysyy pakosti kiinni lantiossa eikä lähe minnekkä haahuilee :D väärin?

Nostetaa nyt tätä ku ei muutakaa löytyny, mutta onko sillä mitään väliä mistä kohasta sitä mutkatankoa pitää kiinni hauiskääntöä tehessä?

Ite tehny nyt sillee, että kädet niitten mutkien sisäpuolella jolloin kyynärpäät pysyy pakosti kiinni lantiossa eikä lähe minnekkä haahuilee :D väärin?
Tuntuisi ainakin äkkiseltään siltä, että tuolla tavalla hajoaa ranteet melko nopeasti. Itse otan kiinni aina siitä sisemmästä käännöksestä siten, että ranteet on just hyvässä kulmassa eikä tanko väännä niitä missään asennossa. Mulla on siis sillon ranteet kämmenien puolelta katsottuna viistosti kohti keskivartaloa.

yleisesti treenaan seuraavasti:ja tottakai keskittyneesti ja hallitusti.

Tämän hetkiset painot:
Lämmittely 27,5 kg x30
Ensimmäinen virallinen sarja 37,5kg x15
toinen sarja 47,5kg x10
kolmas sarja 52,5kg x 5

seisten selkä tuettuna ??

hauiskääntöjä tehdään seisten tangolla niin mikä ero on kun se tehdään normaalisti tai selkä seinää vasten ? ja kuuluuko vain yläselkä olla seinässä vai perse myös ? kenties kyynäpäätkin tuettuna seinään ? itse teen tuolla 'normaalilla' tyylillä...
pistin tänne kun en uutta ketjua kehdannu alottaa :D kiitokset kaikille jotka viitsii vastata

hauiskääntöjä tehdään seisten tangolla niin mikä ero on kun se tehdään normaalisti tai selkä seinää vasten ? ja kuuluuko vain yläselkä olla seinässä vai perse myös ? kenties kyynäpäätkin tuettuna seinään ? itse teen tuolla 'normaalilla' tyylillä...
pistin tänne kun en uutta ketjua kehdannu alottaa :D kiitokset kaikille jotka viitsii vastata

selkä seinää vasten minimoidaan se vartalon heiluttamisella tuleva huijaus liikkeeseen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
ite voin ainaki sanoo et mutkatangolla ranteiden asento on mulle paljon mielyttävämpi ja sil on kans IMO helpompi pitää kyynerpäät kyljissä.
mutkatanko:rock:

Paremman supistuksen saa suoralla tangolla eikä ranteisiin satu kun on tehnyt jonkin aikaa suoralla tangolla. suora tanko :rock:

Ite tykkään tehä enemmän mutkatangolla, koska itellä ottaa ranteisii toi suoratanko. Kai sitä vois koittaa joku kerta tota suoraa tankookin, kun en ole sillä nyt moneen kuukaiteen tehnyt hauiskääntöä. MUTKATANKO:rock:

Ite teen 27.5kg puhtaasti 2x10 :eek:
Tuntuu kyllä aika helvetin vähältä kun näitä muiden tuloksia katsoo.
17/160/62

e. Tosiaan suoralla tangolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom