Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuntuisi ainakin äkkiseltään siltä, että tuolla tavalla hajoaa ranteet melko nopeasti. Itse otan kiinni aina siitä sisemmästä käännöksestä siten, että ranteet on just hyvässä kulmassa eikä tanko väännä niitä missään asennossa. Mulla on siis sillon ranteet kämmenien puolelta katsottuna viistosti kohti keskivartaloa.Nostetaa nyt tätä ku ei muutakaa löytyny, mutta onko sillä mitään väliä mistä kohasta sitä mutkatankoa pitää kiinni hauiskääntöä tehessä?
Ite tehny nyt sillee, että kädet niitten mutkien sisäpuolella jolloin kyynärpäät pysyy pakosti kiinni lantiossa eikä lähe minnekkä haahuilee :D väärin?
mikä ero siinä on tehtäessä seisten suoralla tangolla tai kulmatangolla ?
hauiskääntöjä tehdään seisten tangolla niin mikä ero on kun se tehdään normaalisti tai selkä seinää vasten ? ja kuuluuko vain yläselkä olla seinässä vai perse myös ? kenties kyynäpäätkin tuettuna seinään ? itse teen tuolla 'normaalilla' tyylillä...
pistin tänne kun en uutta ketjua kehdannu alottaa :D kiitokset kaikille jotka viitsii vastata
Onko PALJON eroa jos tekee mutkatangolla tai suoralla?