Hauiskääntö tangolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juu 21:llä joskus kaveri sitä myös mulle ehdotti. Mutta idea on tosiaan sama. Sillä oli viel tolle joku komee nimityskin mitä ei nyt muista :D

Ihan sama juttu. Ennen tuntu pahalta ranteissa, mut nyt vähän kapeampi ote, niin hyvin rockaa! Kuuluu suosikki liikkeisiin. Ite 60kilolla sarjaa vääntelen.

paljonko on haballa mittaa kun noin jynkyt painot?:)

Mun ei vissiin edes pitäis vielä haaveilla tälläisistä painoista kun n. 5kk salia vasta käynyt?

En nyt tiedä millasia painoja tarkotat, mutta huomaa että suurin osa näistä jotka sarjaa vetelee yli 60kg painoilla on sua huomattavasti vanhempia. Ja treenattukin on monesti jo vuosia :)

Scotissa mutkatangolla kympit ja lukot per pääty jotain 10-12 sarjoja. Harvoin näkee kenenkään normijampan vääntävän isommilla scottia. Vaikkei mitkään kovat painot olekaan.

Zone-sarja -42%
4x4x70kg sarjoja menee... 2x85kg mennyt maksimiyrityksessä joskus aikoinaan, nytten varmaan ykkönen siellä 90 hujakoilla. Pientä keinumista havaittavissa ylösnostovaiheessa, mutta kun tekee hitaan ja rauhallisen negatiivisen vaiheen, niin kyllä kuulkaas kätöset ottaa hittiä. Itse pidän yleensä vyötä, keinumisliikkeen minimomiseksi, mutta niinkuin tuolla joku alussa jo sanoi, turha siitä on paineita ottaa, kun on isot painot ja pitää huolen negatiivisestä vaiheesta, niin kyllä ne palat kasvaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Seisten ja vaihtelevasti joko mutkatangolla tai suoralla tangolla. Sarjapainot viimekerralla 4x8x32,5kg.

Ikää tuli juuri 16v täyteen ja salitreeniä takana kohta nelisen kuukautta.

3x21x22.5kg sillein että ensimäiset seitsemän ihan alhaalta puoleen väliin pummppi jonka jälkee seuraa uudet 7 puolestä välistä ylös pumppia ja viimeiseksi perus hauiskääntöjä 7 kertaa

3x21x22.5kg sillein että ensimäiset seitsemän ihan alhaalta puoleen väliin pummppi jonka jälkee seuraa uudet 7 puolestä välistä ylös pumppia ja viimeiseksi perus hauiskääntöjä 7 kertaa
Toi o iha vitun hyvä muuvi :rock:o meinaa kipeet kädet aina ku tullu tota tehtyy...

3x10x40kg täälläkin. Sitten myös mutkatangolla joskus.

Olen juuri yrittänyt nostaa tulosta ja mutkatangolla on hetkessä tullut se 10kg lisää. Tällä hetkellä siis mutkatangon molemmissa päissä on 15kg painot. Tekeeköhän se sitten noin 40kg.
Heijari on kyllä pieni mukana, mutta nyt yritän jättää tähän niin kauaksi, että se tekniikka on puhdas ja sitten taas nostamaan.
Niin ja 3x8 tuolla menneepi.

Itse väännän 3x6 sarjoja suoralla tangolla 44 kilolla. Joskus kun intoa riittää, veivaan 5x6 tai 3x10 sarjoja pienellä heijauksella, tulee muuten sellainen pumppi että huhhuh. Hauiskäännöt usein treenin lopussa, ettei aina jaksa niitä kunnolla treenata.

menee mutkatanko + 30kiloo 3x10 jos hauiskäännön teen ensimmäisenä liikkeenä. Mutta kun kyykyn jä penan ,välillä myös leuanvedon jälkeen alkaa tekemään niin menee mutkatanko + 25kg 3x10

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom