Hauiskääntö tangolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mäkin olen kyllä suoran tangon kannalla, mutkatangolla jotenkin menee helpommin etuolkapäävääntelyksi, varsinkin kun alkaa olemaan sarja ehtoo puolella.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite teen 27.5kg puhtaasti 2x10 :eek:
Tuntuu kyllä aika helvetin vähältä kun näitä muiden tuloksia katsoo.
17/160/62

e. Tosiaan suoralla tangolla.

Älä välitä, ite teen vielä vähän pienemmällä painolla. Samanlaiset fiilikset kun sulla aina kun kattelee näitä muiden painoja, kai kaikki täälä vaan on niin hirveitä bodareita sit.
16/178/62

Ja mä teen mutkatangolla, tuntuu luontevammalta sillä.

siis tehän vittu oottakin nuoria jannuja. tottakai vanhemmilla ja painavammilla sonneilla menee julmemmilla painoilla, älkää kuntit siitä välittäkö.

siis tehän vittu oottakin nuoria jannuja. tottakai vanhemmilla ja painavammilla sonneilla menee julmemmilla painoilla, älkää kuntit siitä välittäkö.
No en oo välittäny irl, mutta rupes vaan ihmetyttää kun katto täs muutama sivu takasippäin niin 50kg oli varmaan pienimmät kilot. :)

3x10 40kg :)

Ite teen 27.5kg puhtaasti 2x10 :eek:
Tuntuu kyllä aika helvetin vähältä kun näitä muiden tuloksia katsoo.
17/160/62

e. Tosiaan suoralla tangolla.
Kerra katoin ku salilla yks jannu veti hauiskääntöö 3x8 jollai 70-90kg:lla .. ihan kauheeta katottavaa tekniikan osalta :) Toki tuommoisissa painoissa pitää olla voimaa aivan helvetisti.. mutta se jannu nyt onki semmone ''steroidi monsteri'' :D

Kerra katoin ku salilla yks jannu veti hauiskääntöö 3x8 jollai 70-90kg:lla .. ihan kauheeta katottavaa tekniikan osalta :) Toki tuommoisissa painoissa pitää olla voimaa aivan helvetisti.. mutta se jannu nyt onki semmone ''steroidi monsteri'' :D

Eli kauhea tekniikka, isot painot = "steroidi monsteri" :dance: Ehkä toisinpäin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sanokaas, miten hauiskääntö tangolla pitäisi oikeaoppisesti suorittaa? Kyynärpäät kiinni kyljissä? Mulla tuppaa ottaa ranteisiin tj. suoralla tangolla, mitähän teen väärin? Onko teillä kädet kyynärpäihin suorassa linjassa kun teette?

Heittäkää viisaammat neuvoa.. Mikä on kun hauiskääntöä teen tangolla, niin tuohon käsivarteen, tarkemmin ottaen värttinäluuhun koskee? Pistävä kipu, tuntuu vain liikettä tehdessä.

edit. niin ja siis vain vasempaan käteen

^ Sitä hauiskäännön oteleveyttä voi vaihdella ja kannattaakin, ihan sen mukaan mikä tuntuu kenenkin ranteissa hyvältä.. Kyynärpäiden ei tarvitse olla kyljissä kiinni, koska on paljon parempi jos sen kontrollin hauiksille pystyy pitämään ilmankin, varsinkin kun suoralla tangolla tehdessä oteleveys saattaa joillain olla hartioita leveämpi. Pääasia on siis se, että työn tekee hauiksilla, ei olkapäillä, paitsi tetysti viimeinen toisto tai pari saattavat tullakkin pienellä huijauksella. Paras tapa mun mielestä eristää liike hauiksille on nojaamalla seinään, joko pitämällä perseen koko ajan kiinni seinässä, tai vielä rankemmin myös takaraivo seinässä kiinni.

Ja toi kipuilu, jos oikein ymmärsin, itsellänikin joskus oli tuota kipua teityissä osissa forkkuja hauiskääntöä tehdessä.. En kyllä muistaakseni mitään asialle tehnyt.. Vähän otin kevyemmin, hetkeksi vaihtoi käsipainoihin, ja ongelma hävisi vähän kuin itsestään =)

Heittäkää viisaammat neuvoa.. Mikä on kun hauiskääntöä teen tangolla, niin tuohon käsivarteen, tarkemmin ottaen värttinäluuhun koskee? Pistävä kipu, tuntuu vain liikettä tehdessä.

edit. niin ja siis vain vasempaan käteen
Heikot kyynärvarret? Mulla ainakin aikoinaan loppui vastaavanlaiset kipuilut, kun aloin tekemään rannekääntöjä yms.

Joillakin ottaa suoralla tangolla pahasti käsiin teki mitä hyvänsä, mutta heti ei kannata luovuttaa jos sinne sattuu. Itsellänikin tulee kausia jolloin kaikki hauisliikkeet sattuvat tonne käsivarteen, mutta se menee ohi kuin itsestään.

Itse jos olen esimerkiksi pari viikkoa tekemättä suoralla tangolla saattaa seuraavalla keralla sattua ranteisiin. Muistan kun ensimmäisiä kertoja tein suoralla tangolla niin parit ekat kerrat oli aika tuskaisia mutta sen jälkeen kipu hävisi kuin ei olisi koskaan ollukaan.

Zone-sarja -42%
Scotissa parhaat 7x50,5kg & 11x48kg. Tangolla 15x40 & 5x45kg :D Ei vaan mee tangolla vapaasti heiluen yhtä paljon, missä järki?

Scotissa parhaat 7x50,5kg & 11x48kg. Tangolla 15x40 & 5x45kg :D Ei vaan mee tangolla vapaasti heiluen yhtä paljon, missä järki?

Itsellänikin noussut Scotti juurikin samoihin mitä sinulla jostain 8x40kg:sta, mutta seisten suoralla tangolla tehty pysynyt about samana: 8x50kg. Cheattina vedin 5x60kg joskus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom