Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
modified sanoi:Siis jos joku ei tiennyt, niin dodot on sukupuuttoon kuolleita lintuja...
Roihu sanoi:Kyl musta noi dodot on leluja :jahas:
setae sanoi:Tuli noista kuvista mieleen, että joku taitoa ja lahjakkuutta omaava (Mike?) voisi tehdä kuvasarjan "loputon tuska", missä on kuvia niistä aamuaerobisten rankimmista metreistä, murhaavan raskaan sarjan viimeisistä nostoista, ja niin edelleen. Ei kylläkään järin originelli idea, mm. Myllylästähän on se kuvia missä mies vetää sauvat kädessä treeniä suossa.
Roihu sanoi:Kyl musta noi dodot on leluja :jahas:
Mike sanoi:Itse jos osallistuisin ko. kisaan, niin tekisin 5 kuvan sarjan sairaista lapsista. Kysyisin luvan päästä kuvaamaan mustavalkoisia kuvia sairaaloihin. Sarjan nimi olisi elämä.
grumby sanoi:Jotenkin jää semmoinen tuntuma että pitäisi kuvata elämän ankeaa puolta jotta näissä taidekilpailuissa pärjäisi. Pitää olla ankeeta/likaista/rumaa/sukupuuttoon kuollutta/tuskaa/kaatumista, mitä vaan mikä kuvaa ihmisen elämän surkeutta.
Onneksi kännykkä kasvokuvat ovat hauskoja sinällään, mukava poikkeus tuossa tuskan suossa mitä muut kilpailijat viljelee. Jos haluaa tuskaa kuvista niin katsoo vaikka päivän hesarin tai muita lehtiä niin näkee paljon parempia kuvia tuskasta.
Mike sanoi:Itse jos osallistuisin ko. kisaan, niin tekisin 5 kuvan sarjan sairaista lapsista. Kysyisin luvan päästä kuvaamaan mustavalkoisia kuvia sairaaloihin. Sarjan nimi olisi elämä.
No eikös noilla elementeillä juuri pärjäisi ko. kisassa?mira82 sanoi:ootko tosissas? korni+klise+:wanha: x 1000000000
Mike sanoi:No eikös noilla elementeillä juuri pärjäisi ko. kisassa?
http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=3089854D sanoi:Hah,toihan oli helvetin hyvä.Erittäin ajankohtainen ja toimiva.Mitä nyt katoin noita muita niin tämä oli kyllä niistä paras.Hyvä läpsäsy kaikille "mä voitan tän kilpailun mun 10000 kameralla" tyypeille.
Ja jos noi linnut oli tuohon jälikäteen lisätty,niin ei siinä ole minun mielestäni mitään paikkaa valokuvauskilpailussa.En muutenkaan usko kuvien muuttamista jälkikäteen.Esim,täällä pakkiksella on näkynyt paljon tylsiä kuvia,mistä on saatu kivannäköisiä kauhealla photoshop pommilla.Buuu
Mike sanoi:http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=3089854
Tuolla on läppäsy kaikille tekotaiteellisille kamerakännykkäkuvaajille. Valokuvaus on jotain muuta kuin Fotofinlandia.
Pointti on vain yksinkertaisesti se, että valokuvaus on eria sia kuin Fotofinlandia kilpailu. Fotofinlandialla ei ole mitään tekemistä valokuvauksen kanssa, siinä vain tallennetaan teknisesti valokuvaksi juuri ja juuri tituleerattavissa oleva hetki ja sitten sitä selostellaan miten sattuu. Mutta onneksi maailmalla nähdään sitä oikeaa valokuvausta, taideihmiset voivat sitten paheksua niitä kun tietävät, etteivät itse ikinä kykenisi samaan.D sanoi:Hieno kuva ja kyllähän toisen tosiaan hienompia löytyy netistä.Mikä sun pointtis on?
Nyt katoin vielä tarkemmin tuota kännykkäkuvia,niin on vieläkin loistavampi.Ei tuossa mitään tekotaiteellista ole.Loistava idea.Kuvat eivät ole teknisesti hienoja,mutta ei sillä pitäisikään voittaa valokuvauskilpailuja.
Misanthrop sanoi:Siis: Finlandiapalkinto ammattikirjailijalle, Fotofinlandia ammattikuvaajalle.