Minäkin paskon aina kitarastani kielet koska aloin käymään puntilla enkä pysty hallitsemaan voimiani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli kuinka kovaa potkaiset lautaa ja millä tavalla. Liikaa voimaa, helposti temput mönkään.
Eli kuinka kovaa potkaiset lautaa ja millä tavalla. Liikaa voimaa, helposti temput mönkään.
Kiree esinahka ei oo leikin asia.
Kyse ei ole minkään rikkimenemisestä.Minäkin paskon aina kitarastani kielet koska aloin käymään puntilla enkä pysty hallitsemaan voimiani.
Tai sit on vaa huono laudan käsittelijä. Mä siis en tiedä v*ttuakaan skeittauksesta tai mistään muustakaan urheilusta kuin punttauksesta, mut jos ei osaa nii sit ei voi olla vielä hyvä ja jos ei ole hyvä niin sitten vaa harjottelua.
Nyt alkaa olemaan jo hyvät tekosyyt. Itse olen suunnitellut saliharrastuksen lopettamista, koska mulla alkaa tulemaan liikaa voimaa. Kaikki vaan hajoaa, kun mihinkään koskee. Joopa joo.
Menkää sinne salille vasta sitte kun tiedätte miten reenata. Vittu mitä touhua.
Venyttäkää esinahkaanne sen aikaa vaikka, huomattavasti järkevämpää kun mennä salille tekee vaan yläkroppaa.
Kiree esinahka ei oo leikin asia.
En aikoinaan mitään korkeuseroja huomannut suorituksissa, vaan lähinnä tatsi alkoi juuri katoilla. Paskapuhetta tai ei, mutta mulla vaikutti ikävällä tavalla. Tässä 9 vuotta rullaten menty niin ei ihan haluisi noita vuosia hukkaan heittää. Muutenkaan en ole treenaamassa mihinkään massakuntoon vaan vain vähän kohottaa lihaskuntoa.Itse aiemmin useita vuosia skeitanneena sanoisin että jalkavoimista on vain hyötyä.
Eikö ole mukavampi kun voi hypätä korkeammalle?
Niin sanottu "tatsin" katoaminen lautaan ja temppuihin on täysin paskapuhetta. Ennemminkin tuntuma lautaan ja temppuihin
paranee ajamyötä ja uusien ärsykkeiden kautta kuten voimanlisäys.
Mitä helvettiä? :D Ai sitä voimaa ei voi säädellä mitenkään, aina tehdään maksimilla?
K4SSE, mielenkiinnosta vaan kysyn että kauanko kokeilit jalkojen treenausta? Onko mahdollista että skeittasit väsyneillä jaloilla tai huonosti palautuneilla jaloilla? Ehkä se vain vaatisi erilaisen syklin?
Meinaan se on täysin ymmärrettävää, että skeittaus on erittäin tekniikkapainotteinen laji, mutta niin on moni muukin. Jos nyt esimerkkinä keihäänheitto, telinevoimistelu, pikajuoksu ja myös olympianostot. Onhan noissa tietysti vähän eri tehovaatimuksetkin, mutta tekniikan täytyy olla erittäin tarkka ja silti näillä on omat harjoituksensa salilla. Mun nähdäkseni perusvoimatreenin ei pitäisi vaikuttaa millään lailla tekniikkaan/taitoon, jos se tehdään oikein.
Enkä yritä saada sua treenaamaan jalkoja, vaan kunhan nyt pohdiskelen asiaa skeittaajan näkökulmasta.
Se laudan heittäminen on niin pienestä kiinni. Rullalautailussa ei tehdä mitään maksimilla, ainakaan nyt ei tule juuri mieleen yhtään asiaa.Haluaisiko k4sse vastata tähän erittäin hyvään kysymykseen?
Se näyttää tyhmältä ja lihasepätasapainot saattaa aiheuttaa esimerkiks lantiokorin virheasentoa.
Ja sekö ei onnistu muuten kun vetemällä siihen pisteeseen, että oksennus lentää yms.?