Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aiheeseen sopivaa ;)
Tämän takia kannattaa treenata niitä jalkoja, ei tarvitse enää liikkua seuraavina päivinä minnekkään ja saa hyvän tekosyyn vaan löhöillä jossain.
"...koska mun jalat on luonnostaan jo niin isot"
Mitäs jos kaikki ei halua omistautua sille tai ei tahdo sitä fiilistä?
musta ajatus siitä että pitää ylipäätään keksiä jotain tekosyitä olla treenaamatta jalkoja on ihan täysin absurdi :D miksi, oi miksi joku EI haluaisi treenata jalkoja, ei mene jakeluun
Itse rullalautailijana voisin väittää, että en haluaisi jalkoja treenata. Temppujen tekeminen on niinsanotusti "lihasmuistista" kiinni. Vaikea selittää. Eikä jalatkaan näytä tikuilta verrattuna yläkehoon mulla ainakaan vähään aikaan.
Itse rullalautailijana voisin väittää, että en haluaisi jalkoja treenata. Temppujen tekeminen on niinsanotusti "lihasmuistista" kiinni. Vaikea selittää. Eikä jalatkaan näytä tikuilta verrattuna yläkehoon mulla ainakaan vähään aikaan.
Jää sitten se rullalautailukin kokonaan pois pahimmassa tapauksessa selkäkipujen takia kun lihasepätasapainoa on tarpeeksi.Itse rullalautailijana voisin väittää, että en haluaisi jalkoja treenata. Temppujen tekeminen on niinsanotusti "lihasmuistista" kiinni. Vaikea selittää. Eikä jalatkaan näytä tikuilta verrattuna yläkehoon mulla ainakaan vähään aikaan.
Niin siis mitä se jalkojen treenaus sitten haittaa? "Vaikea selittää", yritäpä selittää kun ei oikein hiffata.
Eli kuinka kovaa potkaiset lautaa ja millä tavalla. Liikaa voimaa, helposti temput mönkään.