emex Liittynyt 17.11.2003 Viestejä 339 24.10.2005 #41 toolate sanoi: Ei muuta kuin jalat vaan mahdollisiman ylös levyllä. Itse pidän siten, että varpaat on levyltä ulkona. Click to expand... Ja mulla autaa lisäksi katseen suuntaaminen kohti kattoa, tällöin siis selkäkin pysyy paremmin suorana.
toolate sanoi: Ei muuta kuin jalat vaan mahdollisiman ylös levyllä. Itse pidän siten, että varpaat on levyltä ulkona. Click to expand... Ja mulla autaa lisäksi katseen suuntaaminen kohti kattoa, tällöin siis selkäkin pysyy paremmin suorana.
Snake Liittynyt 25.4.2003 Viestejä 803 Ikä 52 24.10.2005 #42 NGV sanoi: Paljonko tuo Hack kone painaa ilman extra painoja? Itse veikkaisin sen 20-40 kiloa, mutta minulla ei ole mitään tietoa tuosta asiasta joten siksi kysäsenkin teiltä, että paljonko kone painaa ilman extra painoja? Click to expand... Davidin laitteessa lukee 32kg ainakin salilla,missä käyn.Siis kelkan paino.
NGV sanoi: Paljonko tuo Hack kone painaa ilman extra painoja? Itse veikkaisin sen 20-40 kiloa, mutta minulla ei ole mitään tietoa tuosta asiasta joten siksi kysäsenkin teiltä, että paljonko kone painaa ilman extra painoja? Click to expand... Davidin laitteessa lukee 32kg ainakin salilla,missä käyn.Siis kelkan paino.