Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenhän tuon säilyvyys? Monta päivää uskaltaa seisottaa jääkaapissa?
Kyllä meillä kotona se muutaman päivän on ollut kaapissa, mutta tietty yleensä kaikki on mennyt kerralla torttuihin tai muihin leipomuksiin
Joskus tullut tehtyä saman tyylistä, mutta kevyt versiona: kerman sijasta tavallista maitoa tai esim. maustettua soijamaitoa. Its tein ekaa kertaa jollain painonvartijoiden ohjeella ja tekele maistui kylläkin pelkälle keitetylle keltuaiselle.. Lisäksi sain sen jämähtämään aavistuksen verran kattilan pohjaan, kun en oikein noiden maitokastikkeiden tekoa malttamattomuuttani hallitse..:lol2:ei nyt niin kevyt, mutta mä oon viimeaikoina herännyt arvostamaan rasvan osuutta ruokavaliossa ja siitä sit kehitin selläisen herkun: siitä saa kaksi erilaista versiota - kuuman ja kylmän...
kiehauta kattilassa purkillinen kermaa (täyttä tavaraa) ja anna muhia pikkasen vanilja ja kanelitangon kanssa. Poista tangot ja mausta makeutusaineella. anna jäähtyä vähän mutta sen pitää vielä olla kuuma- sekoita joukkoon 2 kananmunakeltuaista. anna jäähtyä ja vaahdota 2-3 kananmunanvalkuaista. sekoita joukkoon.
jaka annoskuppeihin. Osa voit laittaa pakkaseen pariksi tunniksi ja osa uuniin grillitehojen alle n 10min. aika namia. vaihan sitä vielä maustaa tummalla suklaallakin.
Hyvä kuulla.. Niin että leivonnassa voi onnistuneella menestyksellä käyttää itsetehtyä sosetta? Lähinnä kyselisin että miten kestää kuumennuksen?
Mä kysäisin kans samaa, ja mulle ilmoitettiin että mahdollisesti marraskuun aikana jo tulee uusi erä ja uusia makuja. Jee!Soittelin Mokkamestareihin ja jäljellä on enää suklaanmakua kun ovat olleet niin suosittuja. Sanoi että ensi vuoden puolella tulee lisää, tilaavat varmaankin useampia makuja kun ovat olleet niin suosittuja! Ja jatkossa laittavat myös nettikauppaan kun tulee isompia eriä kerralla.
Mulle sanottiin, että suklaata oli jäljellä kaksi pulloa ja varaisivat ne mulle (olin ilmoittanut, että haluan varata vaniljaa). Ilmeisesti ehdin juuri ennen sua, Naene ;) Tosin ilmoitin sinne, etten tarvitse suklaita joten oletettavasti ne pari pulloa ovat vapaana ja ehkäpä saat ne postissa - toivotaan!
Hehee!! Toivotaan Kai voisin soitella sinnepäin huomenna niin tiedän missä mennään, saanko mä prodeletuille tai vastaaville kuorrutetta!
En tiedä onko tästä ollut juttua jo jossain, mutta mitä mieltä olette fastin lo carb proteiinipatukan uustista mauista banaani ja toffee?
Parempia vai huonompia, kuin edelliset mielipiteitä?