GaLLup: Lempparikevytherkku

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
ei nyt niin kevyt, mutta mä oon viimeaikoina herännyt arvostamaan rasvan osuutta ruokavaliossa ja siitä sit kehitin selläisen herkun: siitä saa kaksi erilaista versiota - kuuman ja kylmän...
kiehauta kattilassa purkillinen kermaa (täyttä tavaraa) ja anna muhia pikkasen vanilja ja kanelitangon kanssa. Poista tangot ja mausta makeutusaineella. anna jäähtyä vähän mutta sen pitää vielä olla kuuma- sekoita joukkoon 2 kananmunakeltuaista. anna jäähtyä ja vaahdota 2-3 kananmunanvalkuaista. sekoita joukkoon.
jaka annoskuppeihin. Osa voit laittaa pakkaseen pariksi tunniksi ja osa uuniin grillitehojen alle n 10min. aika namia. vaihan sitä vielä maustaa tummalla suklaallakin.

Kyllä meillä kotona se muutaman päivän on ollut kaapissa, mutta tietty yleensä kaikki on mennyt kerralla torttuihin tai muihin leipomuksiin :)

Hyvä kuulla..:) Niin että leivonnassa voi onnistuneella menestyksellä käyttää itsetehtyä sosetta? Lähinnä kyselisin että miten kestää kuumennuksen?

ei nyt niin kevyt, mutta mä oon viimeaikoina herännyt arvostamaan rasvan osuutta ruokavaliossa ja siitä sit kehitin selläisen herkun: siitä saa kaksi erilaista versiota - kuuman ja kylmän...
kiehauta kattilassa purkillinen kermaa (täyttä tavaraa) ja anna muhia pikkasen vanilja ja kanelitangon kanssa. Poista tangot ja mausta makeutusaineella. anna jäähtyä vähän mutta sen pitää vielä olla kuuma- sekoita joukkoon 2 kananmunakeltuaista. anna jäähtyä ja vaahdota 2-3 kananmunanvalkuaista. sekoita joukkoon.
jaka annoskuppeihin. Osa voit laittaa pakkaseen pariksi tunniksi ja osa uuniin grillitehojen alle n 10min. aika namia. vaihan sitä vielä maustaa tummalla suklaallakin.
Joskus tullut tehtyä saman tyylistä, mutta kevyt versiona: kerman sijasta tavallista maitoa tai esim. maustettua soijamaitoa. Its tein ekaa kertaa jollain painonvartijoiden ohjeella ja tekele maistui kylläkin pelkälle keitetylle keltuaiselle..:rolleyes: Lisäksi sain sen jämähtämään aavistuksen verran kattilan pohjaan, kun en oikein noiden maitokastikkeiden tekoa malttamattomuuttani hallitse..:lol2:

Soittelin Mokkamestareihin ja jäljellä on enää suklaanmakua kun ovat olleet niin suosittuja. Sanoi että ensi vuoden puolella tulee lisää, tilaavat varmaankin useampia makuja kun ovat olleet niin suosittuja! :) Ja jatkossa laittavat myös nettikauppaan kun tulee isompia eriä kerralla.
Mä kysäisin kans samaa, ja mulle ilmoitettiin että mahdollisesti marraskuun aikana jo tulee uusi erä ja uusia makuja. Jee!

Mä lähetin olisko ollut keskiviikkona mailin mokkamestareille, mutta siihen ei olla vastattu. Annoin ymmärtää, että olen kiinnostunut suklaan makuisesta sokerittomasta siirapista, jätin yhteystietoni ja tiedostelin josko tilaaminen on mahdollista näin mailitse.
Kun ei tullut vastausta, oletin että postittavat suoraan vaan tulemaan, mikäs sen parempi! Mutta ei ole kuulunut postistakaan mitään. Ehkä sitten pitää ottaa ihan luuri käteen ja pirauttaa.

Mulle sanottiin, että suklaata oli jäljellä kaksi pulloa ja varaisivat ne mulle (olin ilmoittanut, että haluan varata vaniljaa). Ilmeisesti ehdin juuri ennen sua, Naene ;) Tosin ilmoitin sinne, etten tarvitse suklaita joten oletettavasti ne pari pulloa ovat vapaana ja ehkäpä saat ne postissa - toivotaan!

Mulle sanottiin, että suklaata oli jäljellä kaksi pulloa ja varaisivat ne mulle (olin ilmoittanut, että haluan varata vaniljaa). Ilmeisesti ehdin juuri ennen sua, Naene ;) Tosin ilmoitin sinne, etten tarvitse suklaita joten oletettavasti ne pari pulloa ovat vapaana ja ehkäpä saat ne postissa - toivotaan!

Hehee!! Toivotaan :) Kai voisin soitella sinnepäin huomenna niin tiedän missä mennään, saanko mä prodeletuille tai vastaaville kuorrutetta!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hehee!! Toivotaan :) Kai voisin soitella sinnepäin huomenna niin tiedän missä mennään, saanko mä prodeletuille tai vastaaville kuorrutetta!

Tuli tänään postiin "lasipulloja" Mokkamestareilta! Mahtavaa! :) ehkä ehtii vielä tänään hakeakin sieltä.

En tiedä onko tästä ollut juttua jo jossain, mutta mitä mieltä olette fastin lo carb proteiinipatukan uustista mauista banaani ja toffee?
Parempia vai huonompia, kuin edelliset mielipiteitä?

En tiedä onko tästä ollut juttua jo jossain, mutta mitä mieltä olette fastin lo carb proteiinipatukan uustista mauista banaani ja toffee?
Parempia vai huonompia, kuin edelliset mielipiteitä?

En ole maistanut näitä uusia makuja, mutta tuli mieleen toinen juttu. Eilen kävin Ikivireässä katsomassa välipalapatukoita, ja niiden hinnat olivat nousseet kiitettävästi. Fastin lo carbit maksoivat muistaakseni 2.90, normipatukat myös olivat kalliimpia. Ostin sitten vain yhden patukan.
Menin sitten viereiseen K-kauppaan ruokaostoksille, jossa huomasin patukoiden maksavan saman verran kuin ennenkin; low carb-patukat 2.45. Tiedän mistä jatkossa ostelen patukkani.

Naene, patukoiden hintojen nousu johtuu yleisestä heran valmistuskustannusten hinnan noususta. Isoilla marketeilla on kenties vielä varaa myydä vanhoja varastojaan halvemmalla, kun taas pienemmillä liikkeillä myydään jo uusia, kalliimpia eriä. Kyllä heratuotteiden hinnat ovat nousseet kaikkialla.

Uusia lo-carb -makuja olen maistanut. Banaani on nannaa, toffee oli mielestäni hieman mauton. Kaiken kaikkiaan kuitenkin ehkä tuotekehittelyä on tapahtunut, ja noista kumpikin on jostain syystä myös vähäenergisempi kuin alkuperäiset.

Syksyn ja talven ehdoton kevytherkku on Valion sokeriton glögi. Maistuu ihan sellaisenaankin, toki silloin tällöin tilkka punkkua parantaa makua ;)

mä törmäsin tähän ketjuun nyt ekaa kertaa.. tulee ihan nälkä kun lukee kaikkia ohjeita:) kokeilin sitten tuolla jo aika alussa mainittu valkuaismaitorahkavaahtoa ja sinne tiputtelin kanelia ja o'lightin omenapäärynä tiivistettä sekaan.. tulee mieleen omenapiirakka tai joku jouluinen jäädyke joka on päässyt sulamaan.. vielä kun heittäs rusinoita sekaan niin voi nam :D

Nyt on tullut taas kauppoihin kausituotteena sokeritonta luumurusinasoppaa. Se on kyllä puuron kanssa ihan:kuola: Vaikka onhan siinä enemmän kaloreita ja hiilareita kuin muissa sokerittomissa keitoissa, mutta ei se niin tarkkaa ole. :rolleyes:

e: ja toi Gillyannen mainitsema sokeriton glögi on kans herkkua.

Tosiaan, sokeriton glögi on aivan ihanan makuista! :kuola:
Jotenkin tuo kaloriton siirappi kuulostaa aivan uskomattomalta, pieni epäilys kalvaa mieltä.
Pistin kuitenkin 3 pulloa tulemaan. :D

Viimeksi muokattu:
Sain juuri Mokkamestareilta viestin, että nettikaupassa on nyt kalorittomia makusiirappeja. Kävinkin jo tilaamassa, uusia makujakin oli mm. valkosuklaa ja karamelli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom