GaLLup: Lempparikevytherkku

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kenen toi hera on?

Mulle maistuu ihan suklaanmakunen palkkarikin rasvattomalla maidolla, maistuu kaakaolle melkein :) Ja joskus lorautan vähän kahviakin sekaan, antaa kivan lisamaun :P

Sitten yks nami on rahka kera mansikoiden, sitko heittää viel tehosekottimeen ja maitoa päälle (+sokeria tai makeutusainetta) niin ah mikä pirtelö.

Yks perus on ihan rasvaton vanilja jogurtti ja mysli, NAM!

Sain juuri Mokkamestareilta viestin, että nettikaupassa on nyt kalorittomia makusiirappeja. Kävinkin jo tilaamassa, uusia makujakin oli mm. valkosuklaa ja karamelli.
Siis.. kuulostaa hyvältä. Muta mitä tää oikeen on? siirappia vai? Kuulostaa myös kovin oudolta :D mihin tota voi käyttää? mitä mitä mitä, kertokaa mullekki! :)

Nutri plussan jos merkkiä tarkoitat. Ostin sitä, kun oli luontaistuotekaupan poistohyllyssä.
Oon sekotellu sitä kyl vähän joka paikkaan, rahkaankin, niin hyvää. Fastin suklaa on ihan kakkaa tohon verrattuna.
No fastin suklaata mul onki ollut, ja on ollut kyllä mulle maistuvaa. HUOM muut mitä oon käyttäny ni on ollu maustamattomia, joten en voikkaan verrata muuhun :D Kuulostaa hienolta, jos kerran fastiki on kakkaa siihen verrattuna! paljon makso?

Mä tilasin just Mokkamestareilta pari pulloa tota sokeritonta siirappia - karamellin ja kookoksen makuista :) Totahan voi laittaa ihan minne tykkää... Kaisan mukaan siitä saa ihanan maun maitokahviin, rahkan ja marjojen päälle jne. Vain mielikuvitus on rajana kun pääsee makuun :D

Makusiirapista tuli mieleen, että ihan sairaan hyvää on Steamer :kuola:! Eli vaahdotettua maitoa ja makusiirappia. Ei tosin kevytkalorista taida olla, paitsi jos käyttäis tuollaista kaloritonta versiota.

Kaisan mukaan siitä saa ihanan maun maitokahviin, rahkan ja marjojen päälle jne. Vain mielikuvitus on rajana kun pääsee makuun :D

Mun mielikuvitus pisti eilen kookossiirappia light colaan. Ihan jees jos makeasta tykkää :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Totahan voi laittaa ihan minne tykkää... Kaisan mukaan siitä saa ihanan maun maitokahviin, rahkan ja marjojen päälle jne. Vain mielikuvitus on rajana kun pääsee makuun :D
Mä tilasin vaniljan ja valkosuklaan makuisina noita siirappeja. Tulivat postiin perjantaina ja vaniljasta on menny kohta jo puolet :kuola: rahkan sekaan oon laittanu molempia, ton vaniljan kanssa kun vielä lisää kanelia ja omenanpaloja, niin AH! Kaakaon (Fazer ögön) sekaan laitoin valkosuklaata, mut ei se sieltä mihinkään maistunu...pitää siis laittaa enemmän.:D

Nyt tuli kehitettyä oikea herkku! Minttusuklaaheraa n3rkl, tummaa kaakaojauhetta n1rkl, (kookosöljyä sulatettuna n1rkl), vettä tai maitoa, pari tippaa makeutusnestettä, minimaalinen ripaus suolaa. Kaikki aineet sekoitetaan keskenään ja nestettä lisätään pikkuhiljaa niin paljon kuinka ohutta tavaraa haluaa. Lopputulos on ihan kuin sulatettua minttusuklaata. Mmm. :wtf::kuola::kuola: Tää on hyvä iltapala, jos tarvii jotain pientä, mutta ravitsevaa. ;)

Tää vie mulla makeennälä....

Maustamatonta rasvatonta jugurttia, jäisiä mansikoita, loraus appelsiinitäysmehua ja sekasin tehosekottimessa. Jos haluu vähä täyttävyyttä ni sekaa kaurasleseitä. Njam!

Olen kehittänyt riippuvuuden rahkalettuihin ja mansikoihin :kuola:. Ja lettuosio menee joko paistettuna tai sitten ihan paistamattomana (silloin tietty vehnäjauhot jää pois). Oi että ku on hyvää :kuola:.

ehramm sit sekaan 0.5dl suklaanmakuista protskujauhetta, 0.5dl vehnäleseitä ja sit sekaan viel mokkamestareilta tilattua suklaasiirappia vai mitä litkua se on..ai ai on hyvää;)

Jäisiä mansikoita+mansikkaprodejauhetta+soijamaitoa
Laitan ainekset hienoksi tehosekoittimessa ja juon jääpalojen kanssa. Naaaam!

Normaali hinta oli 31.90/800g, joten aika porvariheraa. En välttämättä olisi ostanut tuolla hinnalla.. tarjoushinta oli 24e. Pitää varmaan käydä hakemassa sieltä ne loputkin alepussit. :rolleyes: Eikös fastin hera oo päälle 20e/800g?
Joo, tais olla 25 minkä mä ostin.

Mulla uus herkku:
Tehosekottimeen kaks ehrmannia, vähän vanilija jogurttia (rasv, sokeritonta), mansikka mehukeittoa loraus, ja kaks banaania. Voi laittaa muitaki hedelmiä, esim. mulla on ollu mm. hunaja melonia ja appelsiini mehua.
Nam!!

Mäkin voisin kertoa oman herkkuni:

1 purkki Ehrmann rahkaa
Flora Vanillaa maun mukaan
1-2 omenaa, mieluiten Granny Smith
Loraus sitruunamehua

Vaahdotetaan haluttu määrä Flora Vanillaa, raastetaan omenat ja sekotetaan ne ja vanilijavaahto rahkan ja sitruunamehun kanssa..hyvää tulee :kuola:

Jos haluais vähän lisää viel proteiinia niin voishan tonne sekaan kokeilla sekottaa vaikka vanilijan makusta heraa tms.

Olisiko jollain kehitettynä maistuvaa prodejätskin ohjetta?? Siis jotain hieman pidemmälle vietyä kuin gainomaxia kuppiin ja pakkaseen -systeemiä?? (koitettu on :jahas:) ..on tullu nuo ben&jerrysin pöntöt vähän turhan tutuiksi viime aikoina, jotenkas vierotussetit olisi tervetulleita! :)

Olisiko jollain kehitettynä maistuvaa prodejätskin ohjetta?? Siis jotain hieman pidemmälle vietyä kuin gainomaxia kuppiin ja pakkaseen -systeemiä?? (koitettu on :jahas:) ..on tullu nuo ben&jerrysin pöntöt vähän turhan tutuiksi viime aikoina, jotenkas vierotussetit olisi tervetulleita! :)

Joo mua kiinnostais kans tällanen ohje! Keväällä ja kesällä kun jäätelö maistuu niin hyvin. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom