Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nutri plussan jos merkkiä tarkoitat. Ostin sitä, kun oli luontaistuotekaupan poistohyllyssä.Kenen toi hera on?
Siis.. kuulostaa hyvältä. Muta mitä tää oikeen on? siirappia vai? Kuulostaa myös kovin oudolta :D mihin tota voi käyttää? mitä mitä mitä, kertokaa mullekki!Sain juuri Mokkamestareilta viestin, että nettikaupassa on nyt kalorittomia makusiirappeja. Kävinkin jo tilaamassa, uusia makujakin oli mm. valkosuklaa ja karamelli.
No fastin suklaata mul onki ollut, ja on ollut kyllä mulle maistuvaa. HUOM muut mitä oon käyttäny ni on ollu maustamattomia, joten en voikkaan verrata muuhun :D Kuulostaa hienolta, jos kerran fastiki on kakkaa siihen verrattuna! paljon makso?Nutri plussan jos merkkiä tarkoitat. Ostin sitä, kun oli luontaistuotekaupan poistohyllyssä.
Oon sekotellu sitä kyl vähän joka paikkaan, rahkaankin, niin hyvää. Fastin suklaa on ihan kakkaa tohon verrattuna.
Normaali hinta oli 31.90/800g, joten aika porvariheraa. En välttämättä olisi ostanut tuolla hinnalla.. tarjoushinta oli 24e. Pitää varmaan käydä hakemassa sieltä ne loputkin alepussit. Eikös fastin hera oo päälle 20e/800g?paljon makso?
Kaisan mukaan siitä saa ihanan maun maitokahviin, rahkan ja marjojen päälle jne. Vain mielikuvitus on rajana kun pääsee makuun :D
Mä tilasin vaniljan ja valkosuklaan makuisina noita siirappeja. Tulivat postiin perjantaina ja vaniljasta on menny kohta jo puolet rahkan sekaan oon laittanu molempia, ton vaniljan kanssa kun vielä lisää kanelia ja omenanpaloja, niin AH! Kaakaon (Fazer ögön) sekaan laitoin valkosuklaata, mut ei se sieltä mihinkään maistunu...pitää siis laittaa enemmän.:DTotahan voi laittaa ihan minne tykkää... Kaisan mukaan siitä saa ihanan maun maitokahviin, rahkan ja marjojen päälle jne. Vain mielikuvitus on rajana kun pääsee makuun :D
Joo, tais olla 25 minkä mä ostin.Normaali hinta oli 31.90/800g, joten aika porvariheraa. En välttämättä olisi ostanut tuolla hinnalla.. tarjoushinta oli 24e. Pitää varmaan käydä hakemassa sieltä ne loputkin alepussit. Eikös fastin hera oo päälle 20e/800g?
Olisiko jollain kehitettynä maistuvaa prodejätskin ohjetta?? Siis jotain hieman pidemmälle vietyä kuin gainomaxia kuppiin ja pakkaseen -systeemiä?? (koitettu on :jahas ..on tullu nuo ben&jerrysin pöntöt vähän turhan tutuiksi viime aikoina, jotenkas vierotussetit olisi tervetulleita!