Millon ne infot/kuvat oikein tulee sinne sivuille ..? ..tulis jo!
T.malttamattoman utelias
T.malttamattoman utelias
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä odottelen kans kauhulla että millon tulee :O Sen autossa istumisen, käytävällä palelemisen ja jännittämisen jälkeen suoraan kuvaan niin ei oikein uskalla edes ajatella mitä sinne tulee näkyville :P
mä laitoin muuten kans blogin pystyyn kisavalmisteluista ja muista. Löytyy mun nimimerkillä sieltä missä Halonkin blogi on
Eikös sama juttu ollut viime vuonnakin, kuvat taisivat olla jollain muropaketin mukana tulleella kertiksellä otettuja salamaräpsyjä saunapuhtaista tytöistä usvassa vastavaloon otettuna hiekkamyrskyssä..?Mimmien lärvit kiiltää kuin rasvassa olis uitettu, kuvaaja vaihtoon heti, vitun amatööri. Sannuli ja Halo ovat varsin vahvoilla tuossa lössissä.
kiitän kovasti kannustuksista nyt on sijoitus sitten enää itsestäni kiinni, kaikki on kyllä suunniteltu valmiiksi ja toivotaan ettei tule mitään ongelmia sen suhteen!
Samaa mieltä ! Edustavat tytöt~Pakko sanoa että olet kaikkein paras näistä, halo hyvänä kakkosena:haart: