Fitnessmalli 2009 -kisat mielessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja majju
  • Aloitettu Aloitettu
mä odottelen kans kauhulla että millon tulee :O Sen autossa istumisen, käytävällä palelemisen ja jännittämisen jälkeen suoraan kuvaan niin ei oikein uskalla edes ajatella mitä sinne tulee näkyville :P

mä laitoin muuten kans blogin pystyyn kisavalmisteluista ja muista. Löytyy mun nimimerkillä sieltä missä Halonkin blogi on :)

mä odottelen kans kauhulla että millon tulee :O Sen autossa istumisen, käytävällä palelemisen ja jännittämisen jälkeen suoraan kuvaan niin ei oikein uskalla edes ajatella mitä sinne tulee näkyville :P

Joo paniikissa täälläkin odotellaan niitä kuvia! :D

mä laitoin muuten kans blogin pystyyn kisavalmisteluista ja muista. Löytyy mun nimimerkillä sieltä missä Halonkin blogi on :)

Jesss! Sit voidaan stalkkailla toisiamme siellä :) Kiva muutenkin seurata vähän mitä muille kuuluu, northerngirlkin voisi laittaa vähän blogintynkää pystyyn ;)

Meitsiä kans jänskättää koska kuvat tulee ja millaset ne on... :D
Juu sen blogin vois kyl laittaa pystyyn..
Jokos olette diettailut jo alottanu?:)

mä alotan vasta oikeasti elokuussa kun ei tuota painoa ole päässy kertymään vielä.. ens viikolla kokeilen vähän miltä tuntuu tuo uusi dieettiruokavalio ja jos on ok niin sillä alotetaan sitten elokuun alkupuolella :)

Voi kauhia noita kuvia! Ne kasvo- ja kokovartalon kuvan välissä olevat pikku "posekuvat" oli ihan hassuja. Halolla tais olla ainoa ok kuva, muilla ihan hölömöt asennot.

Kauniita naisia kyllä kaikki ja vartalot sitä luokkaa mitä naisilla täydellisessä maailmassa oiskin.

Mimmien lärvit kiiltää kuin rasvassa olis uitettu, kuvaaja vaihtoon heti, vitun amatööri. Sannuli ja Halo ovat varsin vahvoilla tuossa lössissä.
Eikös sama juttu ollut viime vuonnakin, kuvat taisivat olla jollain muropaketin mukana tulleella kertiksellä otettuja salamaräpsyjä saunapuhtaista tytöistä usvassa vastavaloon otettuna hiekkamyrskyssä..?

Ja eikös Halo ollut aikamoinen ennakkosuosikki viime vuonnakin?

Edit. ja siis tosiaan nättejä olivat kaikki ehdokkaat, sitä vain toivoo mallien kannalta että joku vähän taidokkaampi olisi ottanut nuo "edustuskuvat"..

Onpas kiva seurata tätä kisaa :haart:
Nyt on monena vuonna peräkkäin kisan voittanut tumma tyttö: Yasemin, minä, Janica, Katarina, Henna - kaikki tummia pitkähiuksisia mimmejä. Ainoa vaaleaverikko on ollut Else, ihan ensimmäisenä vuonna, kun fitnessmallikisa järjestettiin. Sannuli sopisi hyvin tähän viime vuosien voittajaputkeen, mutta kyllä se Halokin on vaan niin nätti. :haart: Jännittää! Tosi paljon tsemppiä kaikille tytöille :thumbs: Olette upeita!

no voi jestas taas, mun pelot kävi toteen :D Mielestäni mulla ei ollu noin pöljä ilme kaikissa kuvissa, miksi sinne valitaan aina semmonen jossa on.. Kuvaaja ei hirveästi opastanut asentojen ym. kanssa ja raskas päivä takana mikä näkyy kyllä kaikkien naamasta (kiiltää ja ilmeet vähän teennäise, ainakin mulla). noh, eipä voi mitään. nyt tietää mitä tekee toisin ite finaalissa :)

Hyviähän nuo ovat, varsinki tuo mikä on "isona". Jos olisin ylituomarina valitsisin sannulin voittajaksi. Uskomattoman kaunista. Halo omaa kyllä aika mielettömän fysiikan, mut omaan silmään miellyttävämpi on tuo yleisurheilullisen (sannulin) näköinen vartalo. :)

btw jos pitäs kuvasta arvuutella lajia veikkaisin seiväshyppääjä :D vrt isinbajeva..

kiitän kovasti kannustuksista :) nyt on sijoitus sitten enää itsestäni kiinni, kaikki on kyllä suunniteltu valmiiksi ja toivotaan ettei tule mitään ongelmia sen suhteen!

kiitän kovasti kannustuksista :) nyt on sijoitus sitten enää itsestäni kiinni, kaikki on kyllä suunniteltu valmiiksi ja toivotaan ettei tule mitään ongelmia sen suhteen!

Pakko sanoa että olet kaikkein paras näistä, halo hyvänä kakkosena:haart:

Halolle, sannulille ja northerngirlille paljon tsemppiä kisaan!!! :haart:

Eikä noi kuvat nyt mitään kamalia ole, ei varmaan edes saisi huonoja kuvia noin näteistä ja hyväkroppaisista tytöistä! :)

Halo on ainut jolla on fitnessmallin vartalo, kuin tiimalasi:) ja kaunis hymy! Yllätyn jos Halo ei voita. Muutenkin sais vaihteeks blondi voittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom