Fitnessmalli 2009 -kisat mielessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja majju
  • Aloitettu Aloitettu
Paljon onnea sannulille 3. sijasta! Olit mun suosikki koko ajan ja oli joka päivä pakko käydä kattoo sun blogiakin josko oisit kirjottanu kuulumisia :worship:
Itelläni on kans haaveissa fitnesmallikisat, ehkä jo ens vuonna.
Alotin tosissani treenailun joku puoli vuotta sitten, pieniä muutoksia on jo tapahtunu kropan suhteen jotka antaa kummasti uutta potkua. Olen melko hoikka, joten lihaksia pitäisi vain saada lisää, laihdutusta ei niinkään. Ja lisää tietoa treenaamisesta ja ruokavaliosta myös tarvitsisin, onneksi mies auttaa salipuolella kun on itse harrastanut tosissaan varmaan 10 vuotta :hyvä:
Mutta 2010 koitan saada itseni kuntoon ja yrittää kisoihin, epäilyttää vielä tässä vaiheessa, mutta aion kuitenkin puristaa itseni sellaiseen kuntoon, että sinne pääsisin :puntti:
Ja onnea kaikille, jotka nyt hyvin sijoittuivat! Noora :dance:! Ja Sofia todella kaunis myös!

Tähän väliin kysymys. Mistään muualta en ole vastausta löytänyt. Saako fitnessmallilla olla tatuointeja? Ainakaan noilla tämän vuoden kisaajilla ei niitä näkynyt...

Mäkin harkitsen ensi vuoden kisoja. Tosin olen tällainen 167cm tappi ja jaloissa olisi oi voi vielä kovasti tekemistä. Lueskelin koko Sannulin blogin läpi ja tuntui olevan valmistautuminen todella kovaa hommaa - ajatellen että itse raadan koko ajan 3vuorohommia. Onneksi on vielä aikaa kevääseen niin voi katsoa olisko rahkeita riittävästi. Ei varmasti ole mikään läpihuutojuttu tuo valmistautuminen tavispunttaajalta.

Harmi ettei mitään kuulu fitnessmalli-tittelin voittaneista! Onkohan ollut töitä tytöillä? Yaseminista ei ole kuulunut pihaustakaan (vaikka sivujen mukaan sai better bodies-sopimuksen?), ei myöskään Sofiasta... Harmi, sillä jää aikamoisen nätit tytöt ja kropat ihan pimentoon.
Pitääkö itse ottaa yhteyttä paikkoihin saadakseen keikkaa...?

Kertokaa kokemuksianne (PupuTupuna??) - olisi mielenkiintoista tietää! :)
Mielestäni ei ole ollenkaan huono juttu, että nuoret naiset asettaisivat tavoitteitaan urheilun merkeissä ja viettäisivät enemmän aikaa salilla kuin baarissa! ;)

Ps. Olen kai synnynnäisesti niin "promoava" tyyppi (muita kohtaan), että pyörittelen jatkuvasti ideoita päässäni kuin myös suunnittelen kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä! :D Fitnessmalli-kisaankin minulla olisi monta hyvää ideaa mutta kun ei niin ei...saas sitten nähdä mitä ne muutokset mahtavat kisaa koskien tälle vuodelle olla!

Mä nyt en viime vuoden kisoissa sen kummemmin pärjännyt, mutta silti olen erään lisäravinnefirman tiimissä ja kirjoittelen treeni- ja kokkausartikkeleita alan lehteen (+ olin treenikuvissa mallina). Omasta aktiivisuudestahan ne työt pitkälti ovat kiinni, ja siitä mitä on valmis/halukas tekemään. Esim. promohommia on aiemmin ollut tarjolla jonkun verran, mutta ne eivät kaikkia kiinnosta.

Käsittääkseni tämän vuoden kisa tulee painottamaan enemmän nimenomaan mallina olemista (esim. poseerausta, kuvattavana oloa yms), kuin aiemmat kisat, mutta tuosta on kyllä tulossa tietoa lisää.

Kiva Halo kun vastailit :)
Oletkin ollut aktiivisin varmaan kaikkien kisojen ajalta - taidat olla sen tyypinen muutenkin!
Aivan, minusta olet fitnessmallin perikuva, urheilu-aiheisia juontoja, kuvauksia, kirjoituksia - näinhän se pitäisikin mennä! :thumbs::thumbs::thumbs:
Harmi ettet saanut "virallista" titteliä mutta hyvinhän sinulla näyttää pyyhkivän siitä huolimatta!
:)
Minusta on myös mukava nähdä fitnessmalli 2007 Lehtisen Piia edustavana Fit-lehden sivuilla :)

Edellisessä Body-lehdessä hehkutettiin, että muutoksia kisaan olisi tiedossa, ja että niistä olisi tietoa seuraavassa (eli tänään ilmestyneessä) lehdessä, mutta mitään en löytänyt vaikka kuinka etsin. Onko joku löytänyt sieltä lehdestä tai muualta mitään fitnessmallitietoa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom