Fitnessmalli 2009 -kisat mielessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja majju
  • Aloitettu Aloitettu
Onpa täällä vilkasta keskustelua, kiitos vaan kaikille kommentoineille :) Sopivasti luo paineita ja motivaatiota tämä nettikirjoittelujen lukeminen :evil:

Miken kanssa voitais vaikka elokuussa keksiä jotain kuvaviritystä kasaan.

Hitsin hyvässä kunnossa (ja muutenkin tosi nätti) näyttäis olevan mun mielestä toi kilpailija nro 4. :thumbs: Mutta eipä mulla mitään ois sitäkään vastaan, että Halo voittais.

Onko tänne nyt tulossa joku varjoäänestys? Sannuli tietenkin.

Mielestäni tuossa kisassa sais olla myös joku oikeasti liikunnallinen osio. Se, että kauniit tytöt pukevat Better Bodiesin vaatteet päälle ei itseä yksistään viihdytä. Miehille varmasti riittää viihdykettä siinäkin. Joku lyhyt yhteis aerobicohjelma tms?

Mielestäni tuossa kisassa sais olla myös joku oikeasti liikunnallinen osio. Se, että kauniit tytöt pukevat Better Bodiesin vaatteet päälle ei itseä yksistään viihdytä. Miehille varmasti riittää viihdykettä siinäkin. Joku lyhyt yhteis aerobicohjelma tms?

Siinähän oli ennen vuotta 2007 vapaaohjelmaosio, joka poistettiin käsittääkseni siksi, että moni tyttö ei uskaltanut hakea skabaan. Vaparin ei tarvinnut olla vaikea ja se kesti muistaakseni joku 30-45 sekuntia, mutta oli silti monelle ilmeisesti iso kynnys.

Tiedoksi muuten niille, jotka haluavat tulla katsomaan skaboja: Fitnessmallikisa järjestetään lauantaina 3.10. klo 10.00 alkaen, eikä sunnuntaina kuten Fitness Expon sivuilla väitetään.

Hyvä tietää! Mitähän muille fitnessmalli-tytöille kuin sannulille ja Halolle (joiden blogeja oon innolla seurannu) kuuluu!? Tsemppiä jokatapauksessa kaikille :)

No niin, aikataulu korjattiin nopeasti. Lauantaina siis kaikki katsomaan kisoja, 1. kierros on 10 maissa ja sporttiasukierros sekä finaali joskus 11 jälkeen :)

Enää 30 päivää Lahteen, IIK!

Moi!

Eipä ole enään kovin kauaa fitnessmalli -kisan finaaliin, minkäs laiset tunnelmat on kisaajilla? Joko on paska housuissa xD? :)

ei ole :D tunnelmat hyvät, kroppa kiinteässä kunnossa, iho alkaa jo pikkuhiljaa näyttää oikean väriseltä, bikinit on tehty ja kengät hankittu. vielä hiukset ja meikki pitäs suunnitella ja testata, hampaat valkaista ja loppurutistukset tehdä. tästä ei painoa enää pudoteta kun nyt jo alle tavoitteen, mutta loppuviimeistely kuitenkin sitten ennen kisaa. sitten vain lavalle ja täysi säteily päälle :D

Voiskohan pakkikselle tulla kuvia myös fm-kisa-tytöistä..!!?? Please. ;)

Mä olen menossa Miken kuvattavaksi kisaviikolla, mutta en tiedä kuvaako kukaan sitten itse kisoja.

Täälläkin kaikki alkaa olemaan pikku hiljaa valmista, vikan viikon toimenpiteetkin on selvillä jne. Tänään vaan heräsin nenä tukossa ja kurkku kipeänä, ei hyvä! Pitää vähän himmailla nyt treenin kanssa, en millään haluaisi mitään tauteja tässä vaiheessa. Biksut, kengät, hiukset jne on kondiksessa, väriä työstetään vielä viimeisiin päiviin asti ja meikki pitäisi kans testata. Kävin kyllä ostamassa kisameikkivälineitä tossa muutama päivä sitten, eli sen suhteen on kaikki kunnossa. Pitää varmaan muuten kirjoittaa noista naamamaaleista blogiin joku päivä... Jos jotain kiinnostaa :D

Fitnessmalli-sivuilla on ollut kisoista aina muutamia kuvia mutta kovin vähän milestäni! Saisi olla lissäää! ;) Hope joku kuvailee itse kisatkin! Tsemii tytöille!

Näin näyttäisi Expon sivujen mukaan menevän:

10.15 Fitnessmalli 2009 –kilpailu: fysiikkakierros (eli bikinikierros)
10.45 Fitnessmalli 2009 –kilpailu: sporttiasukierros
11.15 Fitnessmalli 2009 –kilpailu: palkintojenjako ja tulokset

Jotakuinkin tollaiset tiedot meillekin annettiin, eli otaksuisin noiden pitävän paikkansa. Toivottavasti meilläkin on aikaisesta ajankohdasta huolimatta yleisöä, joten tulkaahan paikalle katsomaan :)

Ja nyt pyörähtää muuten kisaviikko käyntiin! Ei oo enää paljoa jäljellä, jihuu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom