Fitnessmalli 2009 -kisat mielessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja majju
  • Aloitettu Aloitettu
voin näyttää mun kuvat jos haluaa joku nähdä mut en tänne julkisesti viitsi laittaa kuitenkaan. eli sähköpostilla jos joku tahtoo nähdä?

Sannulin kuvat nappasin minä.

Tiesinhän mä, siksi niitä kyselinkin :)

Toisaalta jos ei pääse valokuvaajan kuvattavaksi, niin kyllä siistin näköisillä itse otetuilla kuvillakin voi pärjätä. Mulla oli ihan peruskuva biksuissa ja korkkareissa, otettu jossain ovensuussa, ei sen kummempaa.

No hitsi. Ei tullu kutsua :( Tuliko kutsut muuten sähköpostitse?

Hieman mietityttää kyl et miksei, mut ei aina voi voittaa :)

Tännekään ei tullut. Ehkä kuvat ei sitten ollut niin hyvät tai taso on kova :) En ihan toivottomassa kunnossa ole, mut raati teki valintansa.

Onnea jatkoon pääseille!

Milläs kulkupelillä olet menossa castingeihin?:)

Onko muita tyttöjä lähdössä pohjoisen suunnalta?

mä menen ehkä junalla mutta jos olet autolla menossa niin mahdollisesti kaksi voisi tulla samalla kyydillä niin säästäisit kuluissa? jos vielä jonku sais mukaan niin sehän olis kiva..:)

mä menen ehkä junalla mutta jos olet autolla menossa niin mahdollisesti kaksi voisi tulla samalla kyydillä niin säästäisit kuluissa? jos vielä jonku sais mukaan niin sehän olis kiva..:)

Mie olen varannut jo lentoliput... :) näin se on helpompaa täältä pohjoisesta kun autoakaan ei oo...

Casting ohi ja jatkoon pääsin! Ja niin pääsi halo ja northerngirl myös. Kova taso ja upeita tyttöjä! :) tsemppiä jo nyt, vaihdellaan kuulumisia kun kesä etenee?

Jee jee, nyt on kyllä hyvä fiilis! Oli kyllä hauska päivä, muuten sai ottaa ihan rennosti, mut tulosten odottelu meinas vähän pistää jännittämään :D Taso oli kyllä tosi kova, hirveän motivaatiopiikin sai kun näki tulevat kilpasiskot! Huomenna kyllä syön vähän karkkia ja maistan uutta Ben&Jerry'siä, mutta sit alkaa valmistautuminen :D

Onnea! Pitääkö teistä kolmesta kukaan blogia? Jos pitää niin saisiko linkkiä, ja jos ei pidä niin ois kiva lueskella tuohon kisaan valmistautumisesta ja teidän taustoista muutenkin jotenka laittaakaahan joku blogi vireilleen. :)

Mä laitan kohta sellaisen pystyyn, kun yksityiskohdista sovitaan ;) Vinkkailen sitten kun päivyri on luettavissa jostain.

No kävinpä kirjoittelemassa juttua tuosta castingista *********en. Sieltä löytyy jatkossa kisavalmistautuminen, treenit sun muut jos jotakuta kiinnostaa :)

Edit. Jahas, enpä näköjään kerrokaan kun tähdiksi muuttuu :D Multa voi vaikka kysyä jos kiinnostaa noita turinoita lukea.

Anne P sanoi:
Onkohan missään online listaa kaikista finalisteista/kuvia castingista? Ei näyttänyt ainakaan Bodylehden saitilla olevan mitään, eikä fitnessmalli sivuilla..

Varmaan seuraavan parin viikon kuluessa ilmestyy kilpailijaesittelyt kuvineen tonne Fitnessmalli-saitille, sitä ennen ei varmaan ole missään...

Noniin..nyt on syöty ja finaalipaikkaa juhlittu!:dance2:
Tänään alkaa sit ihan paluu arkeen töiden ja salin merkeissä...
Castingeissa oli kyllä hyvä meininki ja ennenkaikkea kova taso.:rock: HYVÄ ME!!!!
Onnea vielä kaikille finaaalipaikan saaneille ja ollaan yhteyksissä!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom