Fitnessmalli 2009 -kisat mielessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja majju
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikea on tietty arvioida, kun ei livenä päässyt näkemään. Kuvat kuitenkin usein hämää aika lailla :)
Mää oisin kuitenkin Annen laittanut 1. sijalle. Kroppa on niin loistavan mallinen ja upeassa kunnossa ja vielä pirtsakkuus siihen päälle. Sannan tai Nooran 2. sijalle. Molemmat on tosi kauniita ja hyvässä kunnossa myöskin.
Eihän se pituuden periaatteessa kuuluisi vaikuttaa, mutta kyllähän se näyttävyyttä väkisinkin tuo lisää. Samahan se muissakin lajeissa on. Jos sattuu ihan pituusrajojen alarajoille menemään, niin kyllä sillä jotain vaikutusta sijoitukseen voi olla.
Onnea kuitenkin kaikille sijoittuneille!! :thumbs: Oisi ollut kivaa päästä katsomaan kisoja!

Tietääkö kukaan miksei Anni Laurila numero 7 ollut mukana kisassa?

Kuvien perusteella Halo oli ansainnut voiton, mutta tuomarit päättivät toisin...:wtf:

Mun mielestä tuomariston ois syytä tarkistuttaa näkö. Kyl Halolle se voitto ois kuulunu ja sannuli toiseks.

Mun mielestä tuomariston ois syytä tarkistuttaa näkö. Kyl Halolle se voitto ois kuulunu ja sannuli toiseks.
Samaa mieltä, Halolle voitto. Vaikea toki noita kuvien perusteella arvostella kun livenä näyttää kuitenkin erilaiselta.

Mitä siitä jos oli samannäköset bikinit..? Halolla ja sannulilla oli myös ihan samanlaiset..
Kumma kun kukaan täällä ei ole onnitellut Sofiaa voitosta. Tuomarit varmasti tietävät mitä kilpailussa haetaan. Kyseessähän on nimenomaan fitnessMALLI- kilpailu. Sannuli ja halo olivat varmasti nättejä ja hyvässä kunnossa, mutta ehkäpä Sofiassa oli juurikin enemmän sitä mallimaisuutta.
Ja todella hyvään kuntoon itsensä kirinyt, kun vertaa fitnessmallisivuilla olleisiin kuviin.

Oho, onpa täällä keskustelua :wtf:

Täältä voi käydä katsomassa videopätkää fitnessmallikisasta:

Osa 1

Osa 2

Kun kysyin tuomarilta palautetta kisasta, sain kuulla, että jalat ja takamus oli mulla liian isot. Tää oli varmaan väärä kisa mulle, koska persettä en kyllä ala dieettaamaan pois, olen tähän varsin tyytyväinen :D Muuta kommenttia en saanut, joten ilmeisesti en vain kropan mallilta ollut sitä mitä haettiin.

Sain viikonlopun aikana paljon kommentteja ja palautetta kisasta, kiitos kaikille jotka tulivat juttelemaan :) Olisin todella mielelläni sijoittunut top 3:een, mutta kuten sanoin, en ollut sitä mitä tässä kisassa haettiin, joten sijoitukset menivät ihan oikein - kauniit ja sporttisen hoikat mimmit pärjäsivät. Yleisöäänestyksen voitto kyllä lämmittää sydäntä, joten kiitos siitä kaikille äänestäneille :haart: Olen omaan lavasuoritukseeni vallan tyytyväinen ja tein parhaani, joten sen puolesta ei harmita ollenkaan.

Pakko vielä kiittää taas kaikkia kanssakisaajia, meillä oli ihan MIELETTÖMÄN hyvä skaba ja loistofiilis bäkkärillä ja jatkoilla. Missäs seuraavaksi kisataan porukalla? :D

'No joo, mun matka jatkuu tästä vaparifitneksen puolelle, ehkä se on enemmän sitten mun tyyppinen kisa.

Tietääkö kukaan miksei Anni Laurila numero 7 ollut mukana kisassa?

Anni jättäytyi kisasta pois henkilökohtaisista syistä, mutta hän on ilmeisesti tähtäämässä junnu-bf:een tässä lähivuosina.

Muutamat kuvat

VG7G6491-19.webp

VG7G6490-18.webp

VG7G6489-17.webp

VG7G6488-16.webp

VG7G6487-15.webp

VG7G6486-14.webp

VG7G6484-13.webp

VG7G6483-12.webp

VG7G6475-11.webp

VG7G6470-10.webp

Tää oli varmaan väärä kisa mulle...

Niin on ;) (no hyvää lavakokemusta kuitenkin :)) Kyllähän sä sen itsekkin tiedät, että mistä kisoista sut löytää ens kerralla tekemästä vaparia :dance2: Eikö niin...

JEEE! Kuvia ja videota - kiitos!! :) Oli kiva kattoo kun tytöt käveli esittelykierroksilla rauhassa ja nautti katseista! Näytti hyvältä...

Eihän se ketään haittaa jos biksut on samanlaiset, tarkotin et ne oli nätit (väri on sähäkkä)!! Noora oli sitäpaitsi mun suosikki :)

Halo sulla oli aivan mielettömän nätit biksut - itsekö väsäsit!? Hyvä, älä luovu tosta tarakasta ;)
Sofialla oli kivannäköset olkapäät ja hyvä väri pinnassa! Todellakin hieno kokonaisuus muodostunut varsinkin kun vertaa casting kuviin!
Kokonaisuutena tykkäsin Halon lookista - tosi raikas! Sannulin lookista tykkäsin kans! Tosi kiva että fm-kisat on olemassa ja kehitystä tapahtuu koko ajan lisää.
Tyttöjen hyvä fiilis välitty kyllä katsojillekin :)
Tsemppii kaikille tytöille jatkoon!

Mitä siitä jos oli samannäköset bikinit..? Halolla ja sannulilla oli myös ihan samanlaiset..

Heh, sama väri mutta eri sävy, eri malliset, eri kangasta ja erilainen koristelu... :rolleyes:

Halo sulla oli aivan mielettömän nätit biksut - itsekö väsäsit!?

En todellakaan väsännyt, luotin Bothaksen Päivin ammattitaitoon :D

Halolla näytti olevan hommaa haastattelujen merkeissä kisojen jälkeen mutta sitä ihmettelin miksei fm-kisan voittaja ollu tänä vuonna jakamassa palkintoja...? :(
Päivillä taitaa olla toi biksujen teko verissä... :thumbs:

Pituusrajaa ei kilpailussa käsittääkseni ole ja edellisvuosina lyhyemmät ja lihaksikkaammat tytöt ovat voittaneet pitkät ja hoikat (siis vieneet kisan), joten lienee kisassa otettu ns. uusi suunta,
joka on poispäin BF:stä.
Onnea voittajille vielä ja ehdottomasti kannatan myös Haloa pitämään hanuristaan kiinni ;)

Kun kysyin tuomarilta palautetta kisasta, sain kuulla, että jalat ja takamus oli mulla liian isot. Tää oli varmaan väärä kisa mulle, koska persettä en kyllä ala dieettaamaan pois, olen tähän varsin tyytyväinen :D Muuta kommenttia en saanut, joten ilmeisesti en vain kropan mallilta ollut sitä mitä haettiin.
Älä vain dieettaakaan ;)! Harmillista jos tänä vuonna haettiin enemmän huippumalli tyyppistä pitkää ja hoikkaa tyttöä (kaikki te silti kireitä olitte!). IMHO Sofialla oli kovin tikut jalat, olisi voinut olla enemmän lihaa ja muotoa kun kyseessä oli kuitenkin fitnessmalli eikä miss suomi.

Mun mielestäni Sofia oli täydellinen valinta fitnessmalliksi; kaunis ja mallimainen, mutta silti treenatun näköinen kroppa:puntti: Look oli myös viimeistelty rusketusta myöten.

Edit: Näin siis Sofian livenä.

Kova tasoinen kisa, täytyy myöntää. :) Harmittaa kyllä vain jos fm-kisat alkaa menemään siihen, että pitkiä, juurikin mallimaisia tyttöjä suositaan...viedään meiltä käppänöiltä viimeisetkin malliksi pääsemis unelmat kun ns. "normaaleihin" mallin töihin ei alle 170cm ole useinmiten asiaa! :( Mutta oikein hienoa työtä kaikilta mimmeiltä, tsemppiä treeneihin. :rock:

JEEE! Kuvia ja videota - kiitos!! :) Oli kiva kattoo kun tytöt käveli esittelykierroksilla rauhassa ja nautti katseista! Näytti hyvältä...

Eihän se ketään haittaa jos biksut on samanlaiset, tarkotin et ne oli nätit (väri on sähäkkä)!! Noora oli sitäpaitsi mun suosikki :)

Kiitos paljon.. :) Jaana Kotkansalo on tehnyt meidän kummankin (viimevuoden voittajan ja minun) kisa-bikinit. Kangas ja väri ovat erilaiset, minulla on kiiltävämpi.Strassitkin ovat erilaiset.
Haaveilin heti punaisesta koska se on lavalla näyttävännäköinen väri ja minun makuuni. :D

Oli upea kisaviikonloppu kaikinpuolin! Meillä oli tyttöjen kans aivan mahtava yhteishenki loppuunasti!:thumbs: Mahtava kokemus olla lavalla, nautin kyllä jokahetkestä jännityksestä huolimatta.
Ensimmäiset kisat ja hopeapokaali, olen kyllä onnellinen. Kovantyön tulos palkittiin!:puntti:

Onnea Nooralle! Ja Sofialle toki, mut tuskin lukee tätä.

Oon kans onnellinen 3. sijasta kun eka kisa oli! Ja itse tein ja suunnittelin ihan kaiken alusta loppuun, kenkiä lukuunottamatta :)

Saamme kaikki finalistit olla ylpeitä suorituksistamme!:thumbs:
Saimme kokea miltä tuntuu olla lavalla ja sen takana. Hienoja kokemuksia ja muistoja!

Paljon onnea myös teille Sanna ja Sofia!:rock:
ja Paljon onnea myös Halolle yleisöäänestyksen voitosta!:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom