Fitnessmalli 2009 -kisat mielessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja majju
  • Aloitettu Aloitettu
Tääl kans ilmoittautus yksi innokas kisaan ilmoittautuja!:D tai itseasiassa eilen illallla laitoin kuvat eteenpäin..
Onko teillä tietoa et jos castingiin pääsee, ni koska siitä ilmoitetaan?
minkäs kokosia kuvia ootte laittanu?
Tsemppiä kaikille osallistujille!:dance2:

miten voivat vaihtaa aikaa ilmoittamatta? kavin katsomassa ja edelleen siella on se 15.5 paivana. toivottavasti ei ole myohaista nyt...

tänään on ilmeisesti tullu tulokset, onko joku muukin punttimimmeistä lähdössä castingiin? Jos Oulun lähistöltä on niin vois kattoa kimppakyytejä? :)

En kyllä usko, että kenenkään kannattaa katsoa yhtään kyytiä mihinkään. Kaikki tietää, että Sannuli vie kisat tänä vuonna 100-0.
En paa edes hymiötä tähän, kun on vaan kylmä fakta.

Paan mää kuitenkin, kun en ossaa ilman kirjottaa :)

En kyllä usko, että kenenkään kannattaa katsoa yhtään kyytiä mihinkään. Kaikki tietää, että Sannuli vie kisat tänä vuonna 100-0.
En paa edes hymiötä tähän, kun on vaan kylmä fakta.

Heheh, kiitos kovasti mut katotaan nyt ensin pääsenkö edes finaaliin :) Aina ei tiedä mitä tuomaristo hakee, ja monesti se on ollut ihan eriä mitä minä olen :D

Onko muuten kellään tietoa montako tuonne pyydettiin ja pitäiskö siellä olla jo joku "oikean" mallinen uima-asu vai riittääkö perus kolmiobikinit?

Onko muuten kellään tietoa montako tuonne pyydettiin ja pitäiskö siellä olla jo joku "oikean" mallinen uima-asu vai riittääkö perus kolmiobikinit?

Luulenpa että aivan perus bikinit on vallan hyvät.:)
Olihan jopa viimesyksyn kisoissa finaaleissakin joillain tytöistä ihan normi biksut päällä.
Castingiin päässeiden lukumäärästä ei ole kyllä mitään tietoa...

huh, nyt alko jännittää tosissaan :P mut yritystä vaan kunnes paikka ropsahtaa, kovaa työtä siihen asti niin ei ainakaan voi sanoa etteikö yrittäny :puntti::thumbs:

Meinasin etten sotkeudu tähän threadiin.. mut sotkeudun kuitenin :D.

Kovin utelias oon et millasilla kuvilla jengi on hakenut sitten? Varsinkin millasilla kuvilla on päästy jatkoon? Tai millasilla ei ole... Oon ennenkin tota pohtinut, vois helpottaa seuraavia hakijoita et tietäis ettei ihan vääränlaisia kuvia lähetä. Ohjeet kun on aika laajat "joku kasvokuva" ja "joku kokovartalokuva"... ja mainittu vaan ettei saa olla paskalaatusia kamerakännykuvia.

Tsemppiä kaikille jatkoon päässeille :thumbs:

ja voimia kaikille jotka ei päässy. Se ei kuitenkaan tarkota että olisitte ollut huonoja.. ehkä taso oli vaan niin kova sit. Mut voin uskoa et ottaa päähän, jos ottaa. Toiset panostaa ja toiset ei, jotkut pääsee ja jotkut ei. Semmosta se o :rolleyes:. Elämä jatkuu.

Mut jos joku uskaltais laittaa omia karsintakuviaan ni ois ihan kiva ja mielenkiintoista :)? Halo? Sannuli? ;)

Mut jos joku uskaltais laittaa omia karsintakuviaan ni ois ihan kiva ja mielenkiintoista :)? Halo? Sannuli? ;)

Itse räpsin ihan kotipokkarilla kuvat kun en sattuneesta syystä päässyt ammattivalokuvaajalle tällä kertaa. Mun profiilista löytyy kuva, jollaisen oisin varmaan tälläkin kertaa lähettänyt muuten. Sannuli kait oli ihan ammattilaisella, niitä kuvia vois vaikka laittaa esiin? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom