Fitnessmalli 2009 -kisat mielessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja majju
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla on ollut reilu vuoden "tauko" salitreenistä, siis olen raahautunut salille vaivaiset kerran viikossa tuona aikana.

Olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja pääsyt taas raudan makuun :whip: En siis toivottomassa kunnossa ole, mutta tekemistä varmasti löytyy. Ja toisaalta fitnessmalli-kisaan osallistuminen olisi niin selkeä tavoite, että siitä saisi lisämotivaatiota treeniin :D

Katsotaan nyt jospa sitä uskaltautuisi :thumbs:

Mennäkö vai eikö mennä?

Hirveesti tekis mieli, mutta mietityttää vielä et kestääks kantti.. Etenkin ravinnon suhteen, treenit kyllä luistaa (lähinnä on kyllä ryhmäliikuntaa tullut vedettyä!)... No jaa, Toukokuuhun on vielä aikaa, ja täs ehtii kyllä laittaa senkin puolen kondikseen.

ITSEKURIA vaan kehiin! :whip:

Mä oon ihan vakavissani alottanu reenailun just tätä varten :) Tehokasta treenausta "kisaa varten" on takana jo lähes kuukausi. Ruokavalionki oon muuttanu tosi terveelliseks. Meinasin eka lähettää vaan jotku vanhat kuvat, mut sit mietiin, että teen töitä nytte niin kauan ku voin ja laitan toivottavasti edustavammat kuvat sitte maalis -tai toukokuus. Uudet sellaiset. Ku aikaa kuvien lähettämiseen vielä on. Painonpudotusta on edes n. 5kg, jaiks. Onnistuu kyllä.

Tietääkö kukaan paljonko kisaan hakijoita on yleensä ollut ja kuinka moni niistä on päässyt ekaan tilaisuuteen??

Onko täällä ketään muuta joka ilmoittautui maaliskuun castingille? Vai meinaavatko kaikki vasta toukokuulle..

Mä ilmottaudun sitte vasta toukokuus. Kokoajan treenimotivaatio on ollut kyllä kohdillaan, jipii! :) Mä oon käyny salilla n. 4 kertaa viikos. Salikertoihin oon yhdistäny monesti esim. spinning tai vatsa-selkä tunnin. Lenkillä täytys käydä enempi. Se jää yleensä viikonloppuun.. Aerobinen puoli on sitte tullut esim spinningtunneilta tai juoksumatolta. Miten muut ovat treenanneet?

Heips,
harkitsen täällä osallistumista, mutta mietin lähinnä, että minkähänlaisessa kunnossa pitäisi olla nyt toukokuussa että pääsee jatkoon, meinaan jos kisat on vasta lokakuussa niin eihän sitä vielä toukokuussa voi olla kisakunnossa...? Kuitenkin pitäisi siis biksuissa keikistellä siellä pre-castingissa? Vai oliko tuo haastattelu yms siis castingista vaiko pre-castingista? Tietääkö joku?

Itse olen nyt kisoihin treenannu niin että, aamuisin vedän crosstrainerillä 30 min treenin. Koulun jälkeen 15 min jälleen crosstrainerillä ja illalla vielä joku 30-90 minuuttia voimaharjoittelua ja heti perään 20 min intervallitreeni tai nyrkkeilyä. Lepopäiviä pidän ihan jaksamisen mukaan. :P

..Olen aika levoton:P, kun osallistuin silloin helmikuussa fitnessmallikisoihin eikä vieläkään mitään kuulunut.. kai he joskus ottavat yhteyttä..:D

..Olen aika levoton:P, kun osallistuin silloin helmikuussa fitnessmallikisoihin eikä vieläkään mitään kuulunut.. kai he joskus ottavat yhteyttä..:D

Hmm, eikös sun sit pitäis päästä maaliskuun pre-castingiin? Jos siis lähetit ilmoittautumisesi ennen tuota 1.3? Ymmärrän, että on levotonta odottaa... :/

Hmm, eikös sun sit pitäis päästä maaliskuun pre-castingiin? Jos siis lähetit ilmoittautumisesi ennen tuota 1.3? Ymmärrän, että on levotonta odottaa... :/

Pitäis niin, ennen tuota 1.3 ilmoittauduin ja sanoivat että ottavat yhteyttä.. Tässä alkaa vaan maaliskuu loppuun.. Kuinkahan paljon on hakijoita.

Pläääh, taas on muuttunu systeemit; ei näköjään enää pre-castingeja vaan viimeinen ilmoittautumispäivä on 15.5 ja sieltä sitten valitaan suoraan castingiin kisaajia...
Eli Ironcat, ei vielä hätää :)

No ihan helmi :).. en oo meinaan kotona puhunu että oon ees osallistunu ja ehdin täyttään sen 18 varmaan just ennen castingiä. En meinaan näin alaikäsenä oo saanu yksin lähtee mihinkään :P.

Ilmoittautumisten pitää kuulemma olla perillä jo ennen pääsiäistä, vaikkakin kotisivuilla lukee edelleen että viimeinen ilm.päivä olisi 15.5. Eli jos olet aikeissa kisata niin lähetä nopeasti ilmoittautumisesi!

Ilmoittautumisten pitää kuulemma olla perillä jo ennen pääsiäistä, vaikkakin kotisivuilla lukee edelleen että viimeinen ilm.päivä olisi 15.5. Eli jos olet aikeissa kisata niin lähetä nopeasti ilmoittautumisesi!

Niin kuulemma.. mulle tuli just tänää sähköpostii sieltä että eivät saa mun kuvia auki. Tietenki lähetin ihan liian hyvälaatusia kuvia. Huomenna lähen aamusta Oulaisiin ja huomenna viimestään pitää ne kuvat lähettää!! Että olen jo vähän paniiKISSA. Onneks on muistitikul ne kuvat niin voin sit siel perillä lähettää ne kuvat, oma kone ku on rikki. Venähtää vaan jonnekki iltapäivään. Mikshän aina käy näin, aina joku vastoinkäyminen ihan viime hetkellä :P ihan naurattaa.

Mistä on tämä tieto peräisin, että ilmoittautumisten pitää olla perillä ennen pääsiäistä?

Mistä on tämä tieto peräisin, että ilmoittautumisten pitää olla perillä ennen pääsiäistä?

Sitähän mäkin mietin.. mut ainakin uskon tohon ku kerran se Tommy Rundgren otti muhun tänään yhteyttä ja sano samaa. Sainkin onneks jo lähetettyä sille ne kuvat. Ongelmana oli kai vaan että olin lähettäny ne kuvat eka liian isoina, niin piti vaan skaalata niitä ja pistää sille sähköpostina. Että kaikki on nyt hoidossa:).

Rundgren otti minuunkin yhteyttä, vaikken ole koko kisaan ilmoittautunut vaan lähetin sille kysymyksen kisoista. Sääti siis jotain. Mutta siis samalla asialla oli kuin Ironcatin tapauksessa, sanoi ettei ollut saanut kuviani auki ja että ne pitää lähettää uudelleen silleen että ovat perillä viimeistään keskiviikkona koska haluavat päättää castingiin pääsevät jo ennen pääsiäistä.
Mutta ei tuo ihan reilulta toiminnalta vaikuta...?

Ei kuulosta, todellakaan. Veikkaan että jää muutama potentiaalinen kisaaja skabojen ulkopuolelle jos ne tosiaan päättävät hakuajan yli 1 kk ennen ilmoitettua aikaa..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom