"Fitness-kisoja valkokankaalta" -mimmimiitti Tampereella la 13.5.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tää on menossa Wulfille enivei sillon 14.30, sopii niin upeesti päiväohjelmaan. Mut toki, hih, selvinnen siä ominpäinkin!
Mulla on muute popparikone, niinku varmaan monella muullakin... Mut liikun koko päivän autolla, eli voin roudata kamaa mukanani.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ärrä sanoi:
Tää on menossa Wulfille enivei sillon 14.30, sopii niin upeesti päiväohjelmaan. Mut toki, hih, selvinnen siä ominpäinkin!
Mulla on muute popparikone, niinku varmaan monella muullakin... Mut liikun koko päivän autolla, eli voin roudata kamaa mukanani.
Sama homma, lauantai taitaapi olla reenipäivä, joten jokatapauksessa varmaan 14 maissa Wolfille eksyn.

Zone-sarja -42%
Aha, no siinä tapauksessa mä liityn joukkoon. :) Ärrä, ollaanko me joskus tavattu salilla? Vai leirillä vaan? Hitsi kun en muista yhtään... hmm... vai olitkos sinä se tyttö jonka kanssa puhuttiin samasta valmentajasta?

edit. Hmm. En kykene muistamaan. Alan epäillä kärsiväni dementiasta, mummotaudista yöhikoiluineen, uniapneasta koska kärsin päiväaikaisesta väsymyksestä ja nukkuisin nyt vaikka kellon ympäri (nimim. "aamuaerobiset hiiteen, unta palloon ja töihin kymmeneltä" :nolo: ), ehkä myös näiden lisäksi luulotaudista...

Vanha romu, mikään tyttö...:D Joo, oon mä se. Mulla oli sillon vaan vaalee tukka. Eikä meillä sit ollukkaa samaa koutsia,hih. mut Jarit kumminkin!

Miia-Maria sanoi:
Sovitaanko, että nähdään siinä asemalla ulkona isojen ovien edessä?
Joo nähdään vaan siinä. Mitenköhän teidät oikein tunnistaa? Onko pakkispaitaa kellään? Itellä ei oo vielä mitään hajua mitä laittais päälle, joten ei voi oikein kunnon tuntomerkkejä luetella. Mäyräkoiralla taisikin olla luettelo tuntomerkeistä tuolla aikaisemmin :)

Kyydistä ja reeneistä

kata sanoi:
ZannaZ: Monen aikoihin olet lähdössä Tampereelle, menetkö sinne treenaamaan ja tiedätkö jo kotiin lähdöstä?....

Kata, Sundae ja näillä näkymin myös toukkis!

Meikä starttaa täältä helvetin kuusesta (Kirkkonummelta :D) varmaan inasen ennen puolta päivää. Voisin yrittää napata sut Kata ja Sundaen jostain kyytiin siinä puolen päivän aikaan. Mikä olis hyvä mesta? Parashan olis jos ei tarttis keskustaan asti mennä, se koukkaa ni paljon ohi kuitenkin Tampereen-motarilta. Mut mihin pääsette?

Toukkiksen kaa sovittiin, että napataan se Riihimäeltä (toivottavasti muistan nyt oikein? :D) kyytiin. Siä varmaan oltais joskus öööh, yhden-puol kahden maissa. Oon huono arvioimaan aikoja... Eli meitä alkaa olee ihan kivasti autossa sit, mut pitäis mahtua kyllä. Ainakin kivaa juttuseuraa on :).

Nii ja tosiaan mä ja Carina suunnistetaan kyl suoraan Wolfille treenaamaan, että jos ette tuu ite reenimään ni sit ööö, joudutte tappamaan aikaa jossain muualla. Mutta suosittelen kyllä Wolfia, se on mahtava sali ja se kannattaa kokea kyl. On hyvä reenifiilis ja siistit mukavat tilat :rock:.

Kotiinlähdöstä, tuskin samana päivänä ainakaan. Että valitettavasti jos ootte takasin suuntaamassa, musta ei taida olla apua :(

Mia-Maria ja Vanilija:

Jos tulen niihin isojen ovien eteen klo 15.00. Minut tunnistaa seuraavista seikoista:

-Mustat reisitaskuhousut.
-Säästä riippuen ruskea takki, jossa on punaiset hihat ja punainen huppu, joko päällä tai käsillä roikkumassa.
-Vaaleanpunainen Puman kangaskassi.
-Isot pleksiaurinkolasit (mustat).
-Seurassa mahdollisesti pitkähkö, pitkähiuksinen, parrakas ja tatuoitu mieshenkilö (jos tulee pitämään seuraa kunnes saavutte, kysesssä allekirjoittaneen :haart: joka on lähdössä assalta kaverilleen).
-Kädessä Red Bull - tölkki (sovitaan nyt niin). Ja tärkeä: kädessä mahdollisesti myös tupakka, kun kerta poltan.

Kyllä mut todennäköisesti tunnistaa, norkoilen siinä isojen ovien ulkopuolella odottelemassa, ellei sitten sada. Silloin tulen sisäpuolelle. Suunnistetaan siitä sitten Keskustorille, aikaa on hulppeat 1,5h. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Faidra sanoi:
Kyllähän Tamperelaiset mimmit voivat ruokia tuoda mukanaan, mutta idea siis nimenomaan oli että illaksi olisi pientä naposteltavaa tarjolla - isommat ruokasatsit saa jokainen hoitaa itselleen ihan itse.

Haluatko, että tuon jonkun salaatin tmv? Olen aika näppärä keittiössä ja asun ihan keskustassa, joten vaivaa asiasta ei tule - säilytysastioitakin on pienen armeijan tarpeeseen.

ZannaZ, tuliko privaattiviesti eli mun numero?
Kaippa mä tuun ihmettelemään salille.:D En mä oikein muutakaan Tampereella osaa tehdä.:nolo: . Nyt vielä kun löytäisi jostain irrallisen lukon, kun eikös siellä Wolffilla tartte olla kaappiin oma mukana?

Jeps, Wolfilla tarvitsee lukon, mutta kassalta voi ehkä saada lainaan jos omaa ei ole.

Mäyräkoira: Voit toki tuoda salaatin - siis kaikkihan te saatte tuoda mitä haluatte, en minä sitä estä. :D Mutta ketään ei velvoiteta tuomaan mitään (yhteisiä ruokia)! Paitsi ne megalomaaniset ikiomat bulkkieväät... hehheh.

Onkos porukassa kissa-allergikkoja? Meillä asustaa nimittäin kaksi karvanaamaa ja luonnollisesti kissakaverukset ovat kotona myös lauantai-iltana. Niillä ei ole ollut tapana viettää lauantai-iltoja pois mamman silmien alta. ;) Mulla on täällä kyllä allergialääkkeitä ja astmalääkkeetkin, jos joku sattuu toteamaan vasta lauantaina että on allerginen. Kisut ovat ihmisrakkaita joten niistä saattaa saada ihan sylikavereitakin.

Faidra sanoi:
Meillä asustaa nimittäin kaksi karvanaamaa ja luonnollisesti kissakaverukset ovat kotona myös lauantai-iltana. Niillä ei ole ollut tapana viettää lauantai-iltoja pois mamman silmien alta. ;) Mulla on täällä kyllä allergialääkkeitä ja astmalääkkeetkin, jos joku sattuu toteamaan vasta lauantaina että on allerginen. Kisut ovat ihmisrakkaita joten niistä saattaa saada ihan sylikavereitakin.
Mää oon allerginen, mutta rakastan kissoja.. Ei nenän vuotaminen ja silmien kutina ole ennenkään estänyt silittelemästä karvapalleroita, kun niitä kohdalle sattuu :D Hyvä kun muistutit. Otan sit tuhdin annoksen allergialääkkeitä ennen kun saavun.

Mäkin oon allerginen, mutta mä oon jo valmiiksi ihan paukamilla eli eipä tuo haittaa.:D Mulla siis reagoi iho enemmän kuin silmät/nenä.:rolleyes:

Gillyanne: Juujuu, kuten tuolla aiemmin kirjoitin, niin minäkin olen kyllä tulossa kun porukka näyttää olevan kiinnostunut. :)

Mulla on nyt jonkun sortin leivontakuume ja oon selannut reseptejä aika mukavasti. Voi olla, että lauantaihin mennessä mimmejä odottaa monenkin sortin syömiset. :nolo: Niin... siis jos aika antaa myöten, kotikin pitäisi tässä vielä kuurata!

Älä nyt Faidra meijän takia ala kuuraamaan. Kannattaa ennemmin kuurata vasta meijän lähettyä.:D Eiköhän sitä sotkua tule väkisinkin isosta porukasta.

Faidra sanoi:
Mulla on nyt jonkun sortin leivontakuume ja oon selannut reseptejä aika mukavasti. Voi olla, että lauantaihin mennessä mimmejä odottaa monenkin sortin syömiset. :nolo: Niin... siis jos aika antaa myöten, kotikin pitäisi tässä vielä kuurata!
Kääk! Älä mitään hillittömiä herkkuja kuiteskaan tee, voi olla dieetti muuten muisto vain :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom