Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma, lauantai taitaapi olla reenipäivä, joten jokatapauksessa varmaan 14 maissa Wolfille eksyn.Ärrä sanoi:Tää on menossa Wulfille enivei sillon 14.30, sopii niin upeesti päiväohjelmaan. Mut toki, hih, selvinnen siä ominpäinkin!
Mulla on muute popparikone, niinku varmaan monella muullakin... Mut liikun koko päivän autolla, eli voin roudata kamaa mukanani.
Joo nähdään vaan siinä. Mitenköhän teidät oikein tunnistaa? Onko pakkispaitaa kellään? Itellä ei oo vielä mitään hajua mitä laittais päälle, joten ei voi oikein kunnon tuntomerkkejä luetella. Mäyräkoiralla taisikin olla luettelo tuntomerkeistä tuolla aikaisemminMiia-Maria sanoi:Sovitaanko, että nähdään siinä asemalla ulkona isojen ovien edessä?
kata sanoi:ZannaZ: Monen aikoihin olet lähdössä Tampereelle, menetkö sinne treenaamaan ja tiedätkö jo kotiin lähdöstä?....
Faidra sanoi:Kyllähän Tamperelaiset mimmit voivat ruokia tuoda mukanaan, mutta idea siis nimenomaan oli että illaksi olisi pientä naposteltavaa tarjolla - isommat ruokasatsit saa jokainen hoitaa itselleen ihan itse.
Mää oon allerginen, mutta rakastan kissoja.. Ei nenän vuotaminen ja silmien kutina ole ennenkään estänyt silittelemästä karvapalleroita, kun niitä kohdalle sattuu :D Hyvä kun muistutit. Otan sit tuhdin annoksen allergialääkkeitä ennen kun saavun.Faidra sanoi:Meillä asustaa nimittäin kaksi karvanaamaa ja luonnollisesti kissakaverukset ovat kotona myös lauantai-iltana. Niillä ei ole ollut tapana viettää lauantai-iltoja pois mamman silmien alta. ;) Mulla on täällä kyllä allergialääkkeitä ja astmalääkkeetkin, jos joku sattuu toteamaan vasta lauantaina että on allerginen. Kisut ovat ihmisrakkaita joten niistä saattaa saada ihan sylikavereitakin.
Kääk! Älä mitään hillittömiä herkkuja kuiteskaan tee, voi olla dieetti muuten muisto vain :DFaidra sanoi:Mulla on nyt jonkun sortin leivontakuume ja oon selannut reseptejä aika mukavasti. Voi olla, että lauantaihin mennessä mimmejä odottaa monenkin sortin syömiset. Niin... siis jos aika antaa myöten, kotikin pitäisi tässä vielä kuurata!