"Fitness-kisoja valkokankaalta" -mimmimiitti Tampereella la 13.5.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hehe, emmä teidän takia siivoa, vaan siksi että muuten tukehdun itse omaan kotiini (allergia ei ole kiva). Ja herkuista... jokainen itse päättää mitä ahtaa suuhunsa. Kun mä olen vihdoin dieetiltä päässyt, niin ei kannata luulla että istun tonnikalapurkin ja kurkunpätkän kanssa katsomassa videoita. :lol2:

Meinasin lähinnä että taidan paistaa kaurasämpylöitä ja ehkäpä pannaria tai niitä ZannaZin kaipailemia mokkapaloja, katsotaan mihin intoudun! :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos tässä vaiheessa joku tietää menevänsä jonnekin kuppilaan jatkoille myöhemmin, niin mä voisin käväistä siellä moikkaamassa mimmejä :) En valitettavasti pääse aikaisemmin mukaan, koska olen päivän Helsingissä (koska sisko pääsi Antti Tuiskun musiikkivideon koekuvauksiin :rock: ) Mutta kiva olisi törmätä kuitenkin ja saada kasvot monelle tutulle nimimerkille :)

vanilja sanoi:
Mää saatan olla niin heikko herkkujen edessä, etten voi hillitä itteeni :)
Nyt kun tiputat kalorit torstaiksi ja perjantaiksi vaikka 1200:aan ja käyt heittämässä muutaman extra-aerobisen, niin takuulla kärsii syödä pari sämpylää ja pala pannaria jäätelön kera lauantaina. :)

Toim. huom.: Kaksi päivää kituutuskaloreilla ei vielä vedä aineenvaihduntaa jumiin... tämä huomautus siksi, ettei tänne tule huutoa siitä että "tuolla määrällä ei nyt elä edes Elmeri-tanssihiireni!"

Faidra sanoi:
Mäyräkoira: Voit toki tuoda salaatin - siis kaikkihan te saatte tuoda mitä haluatte, en minä sitä estä. :D Mutta ketään ei velvoiteta tuomaan mitään (yhteisiä ruokia)! Paitsi ne megalomaaniset ikiomat bulkkieväät... hehheh.

Voin tehdä hedelmäsalaatin yhteiskäyttöön. Kun kerta asun lähellä. Sopiiko? On kohteliasta tuoda tuliaisia, kun vaivaudut järjestämään tapahtuman. Maksan toki silti osallistumismaksun.

Faidra sanoi:
Kisut ovat ihmisrakkaita joten niistä saattaa saada ihan sylikavereitakin.

Hih, olen suuri kissojen ystävä vaikka vähän allerginen olenkin.

Oi, hedelmäsalaattia. :kuola: Tottakai sopii!

Fiilistelläänkö jo vähän? Ilonpilaajat ja intoilusta ärsyyntyneet huutaa EI, mutta Faidra huutaa KYLLÄ :)

Nationals 2003 -dvd:llä luvassa...

kristy.jpg
apriljacbos.jpg

Nationals 2004 -dvd:llä luvassa...

brooke.jpg
6D6E5239.jpg

PS. Minähän en osaa sitten tehdä edes kärrynpyörää... kuperkeikkakin menee joka kerta vinoon. Että siitä lähdetään... :lol2: Nyt pois ne estot viimeisiltäkin! Meidän olkkarissa ei mimmipaljoudelta ole muutenkaan tilaa vaparivääntelehtimiselle, joten keskitytään tällä kertaa ihan vaan katsomaan!

Jestas, teitähän on tulossa tosiaan ihan hirmuisesti! MAHTAVAA! :) Katsotaan kuinka me saadaan ahtauduttua sinne olohuoneeseen niin että kaikki näkee.

Keräsin/päivitin sittenkin tota ilmoittautujalistaa, kun miitin suhteen ilmaantui yksi kiva juttu jonka vuoksi tarvitsin osallistujamäärän noin suunnilleen. Kerron sitten enemmän kunhan päästään meille asti. Ei ole siis mikään tapahtuma tai mitään pakollista tekemistä... vaan jotain mistä jokainen, tai ainakin hyvin moni treenaava mimmi todennäköisesti tykkää. Enempää en paljasta. :D

Tässä myös tuo päivitetty lista, jos sieltä nyt vielä puuttuu joku tai joku ei ole tulossa niin huudelkoot tässä threadissa. Jos joku tollukka ei nyt ole kysynyt niitä yhteystietoja, niin pistän nyt oman numeroni tän threadin jatkeeksi senkin uhalla, että joku tahvo viitsii alkaa häiriköimään. Numero on siis XXX ja SOITTAKAA jos ette tiedä minne tulla/ette löydä perille!

Ilmoittautuneita yht. 26 + Faidra
- ZannaZ
- Emmah
- Afrodite
- Tytteli
- Melly
- kata
- S-T
- Mäyräkoira
- April
- vanilja
- Ashta
- Soppaluu
- Pauliina
- Gillyanne
- Sundae
- Ironbutt
- Fiona
- Jonna
- Amelie
- wippe
- Ärrä
- Mariah
- Lilith
- Miia-Maria
- toukkis
- Nee

edit: Hmm, olivatkohan Lilith ja Tytteli tulossa? Jotenkin oletin näin, mutta korjatkaa jos olin väärässä. En jaksa enää selata threadia läpi ja tarkistaa.

edit2: Fättis, muistan kyllä, jätin sut vaan tuohon listaan kun ajattelin että ehkä tuut poikkeamaan kuten Emmakin oli kai aikonut. :)

Viimeksi muokattu:
Faidra sanoi:
Oi, hedelmäsalaattia. :kuola: Tottakai sopii!

Teen sellaisen sopivan satsin, jonka opin eräältä kaverilta vähän aikaa sitten (n. 10 hengelle, mutta on toki mitoitettu niin, että kaikki söisivät isohkon lautasellisen - oletettavasti näin ei ole).

Hei Faidra, muistatkos kun mulla oli se toinen jutska samana päivänä....eli varmaan mäki jotain tuun salille puuhasteleen, vaan sit täytyy rientää saunomaan ;)

Jee, odotan innolla lauantaita! Tarkoitus olisi ilmaantua keskustorille 16.30. Odotan löytäväni sieltä suuren joukon mimmejä. :) Kiitos Faidra puhelinnumerosta sekä mahtavista suunnitelmista. Olet aika reipas mimmi :worship: . See you!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä en tosiaan pääse, kun menen siskolle synttäritupareihin mutta muille oikein hyvää miittiä. :)

Zone-sarja -42%
Minä tulisin myös mielelläni, mutta lauantain ohjelmani on vielä hieman säästä riippuva. Jos sataa ja lauantain meno peruuntuu sen myötä, voisin tulla. Toivottavasti tällainen yksi ehkä-tapaus ei sotke kenenkään pasmoja ;) Ilmestyn keskustorille 16:30 jos pääsen.

Mukanani saattaa ilmestyä sekä reenailemaan että sit varsinaiseen miittiin Ystävä, joka kans suuntaa syksyn karsintoihin. Oon juuri saanu hänetkin, ainakin alkuinnostumaan, pakkiksesta:)

Hienolta kuulostavat suunnitelmat, meneeköhän tämänpäivänen työpäivä ihan harakoille? ;)

Itse en valitettavasti ehdi tällä kertaa väsätä mitään sen ihmeempää syömistä (olen tänään illankin osittain töissä, ja kaikki vapaahetket menevät nykyjään pääsykoekirjojen parissa), mutta ajattelin, että voisin kaikkien karkkihiirien iloksi tuoda vaikkapa pari isoa karkkipussia. Sopiiko?

Sitten puolityhmä kymysys: onko kyseessä ihan non-alcoholic-ilta, eli katsovatko fitnessimmät mimmit kieroon, jos joku haluaisin nautiskella vapareiden "kyytipojaksi" hillitysti kesäisen makuista siideriä tms.? (Ja nyt saan tietenkin heti kaamean juopon maineen, kun tätä kysyn :D :nolo: )

Mahtavaa kun näkee vihdoinkin näitä tyttöjä näin paljon! :) Ilmestyn tosiaan siihen aseman eteen heti kun junasta pois pääsen. Tuntomerkit: Ruskea tukka, jossa joitain pieniä häivennyksiä vaaleista raidoista, ruskeat silmät, n. 158cm, ja kelistä riippuen päällä ruskea takki ja turkoosi huivi joko päällä tai käsivarrella. Housuista en ole ihan vielä varma (että laitanko ollenkaan..) :D

Faidra: Älähän ota sitten mitään stressejä meidän tyttöjen tulosta. Ettet valvo vain ensi yötä siivoten ja leipoen. ;)

:rock: Hauskaa iltaa teille huomenna tytöt!!!!!!!!:kippis1:

Nim. Ensi kerralla varmasti mukana vaikka maksais matkat maltaita:thumbs:

No laitanpa minäkin jotain tuntomerkin tapaista. Eli aika pitkä tyttö oon, 172cm. Silmät on ruskeet ja tukka ruskee. Jalassa on valkeat tennarit ja tummat farkut. Jos on kylmä, niin musta lyhyt takki ja turkoosi kaulahuivi. Nää sillä varauksella, että mieli muuttuu:D
Miia-Marian kuvat kävin katsastamassa, siinä näkyi kasvot niin hyvin, että luulisin tunnistavani :)
Meitä on siis tulossa kolme siihen isojen ovien eteen asemalle. Pitää sit ootella että kaikki on kasassa, ennen kuin hätäilee mihinkään päin siitä.

Mulla on huomenna päällä salilla musta-pinkki-valkoiset jazzhousut ja ainakin aluksi se Pakkiksen t-paita. Keskustorilla tuntomerkkinä olkoon valkoiset rennot housut, farkkutakki/joku toppi ja kirkkaan oranssi aurinkolippa. Naamataulua voi käydä kurkkaamassa vaikka täältä.

Ihan huippua kun vihdoin tämäkin miitti alkaa olla tositosi lähellä! Kiva nähdä muita tyttöjä, uusia ja vanhoja. Sitä ei ikinä voi tietää vaikka näistä tapaamisista löytäis ihan oikeita sielunsiskoja. :) Tämä palsta on kuitenkin tähänkin asti rikastuttanut elämää (Pulla :love: ) ja kaveripiiriä (lukemattomia ystäviä palstan kautta :haart: ) tosi mukavasti! Joten avoimin mielin matkaan sitten nekin, jotka aluksi epäröivät...

Back
Ylös Bottom