"Fitness-kisoja valkokankaalta" -mimmimiitti Tampereella la 13.5.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
KIITOS kaikille mimmeille! Olipas hauska päivä ja hirmu kiva tutustua uusiin tuttavuuksiin. Toivottavasti sieltä jokunen tyttö sai sen pienen kipinän ainakin haaveiluun. :) Suht tiivis oli tunnelma olohuoneessa, mutta hyvinhän me selvittiin. Toistaiseksi ei ole kerrostalon mummoilta ja papoilta tullut edes valituksia. :lol2:

Jotkut kyselivät sitä tilinumeroa. Pistättekö mulle privaa, jotka sitä vielä kaipasi. Summasta oli ilmeisesti epäselvyyksiä, mutta kuten sanoin niin keneltäkään en lähde perimään tiettyjä summia tai pakota maksamaan. Mun sijoitus tähän miittiin oli 65e ruokiin + 75 USA:sta tilattuihin dvd:ihin, eli yhteensä 140e. Laskeskelin tuossa nopsaan että 90e oli tänään maksettu. Mutta kuten sanoin: omantunnon ja sen mukaan mitä koitte tänään miitistä saavanne. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kiitos Faidra! Oli mukava ilta ja kisakipinäkin taas syttyi (ajattelin jo kisahaaveiden olevan haudattu lopullisesti, mutta ehkei sittenkään..).

Zone-sarja -42%
Kiitsa F! Oli kivaa ja meitsikin, vannoutunut puuhastelija tuli jopa miettineeksi josko sitä joskus kuitenkin seisois siellä lavalla ;)

Kiitos Faidalle kaiken järkkäämisestä, oot kyllä niin superhyvä siinä:hyper: ! Sit oli lisäks tosi monta juttua, joista oon hurjan onnellinen: kenkien näkeminen:) (jo sovittelu..), kisa-asujen ihastelu, filmien katselu:worship: , housujen sovitus:D , uudet tuttavuudet, maukkaat tarjottavat, posejen tsekkaus, positiivinen palaute:nolo: , tärkeet `pikkuvinkit` ja varmasti vielä mooonta muuta juttua, joita ei täs nyt tuu mieleen. Iso kiitos siitä, et saatiin tulla vierailulle teidän omaan kotiin ja oikeen loistavasti mahduttiin!!!

Kiitos Faidra ja kaikki muut oikein kivasta illasta! Sain kyllä kovasti motivaatiota ja pääsin taas vähän enemmän sisälle Fitneksen ihmeelliseen maailmaan. :) Oli mukava tutustua niin moniin mahtaviin tyyppeihin! Toivottavasti tapaillaan uudestaan. :)

Kiitos mimmeille hienosta illasta! Mulla on vatsa kipeä ihan kuin olis krapula, kun herkuttelin eilen liikaa :D mutta pystyy vähän kärsimäänkin, kun sai eilen nauttia Faidran laittamista ihanista herkuista!

Toivottavasti tavataan taas pian!

Mullakin oli krapulainen olo kun heräsin. :) Mutta kun Faidra vannotti, että herkkuja ei saa jäädä ja se on kyllä niin tympeää kun niitä sitten jää, niin ajattelin, et ei se ainakaan minun panoksestani jää kiinni. Terveisin syöppö. :D
Oli kivaa tutustua teihin kaikkiin ja varmasti tulen uudestaan, jos on miittiä tiedossa. Syksyllä vois lähtä kisoja kattoo.

Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitos munkin puolesta! Oli ihan huippukivaa ! :).

Hurjasti kiitoksia Faidralle, että jaksaa järkätä ja herkut oli ihania :kuola:. Mä olin kokoajan ihan ähkyssä ja aamulla oli kieltämättä myös jokseenkin krapulainen olo.Mukava oli nähdä uusia ja vanhoja mimmejä. Ja tosiaan, hyvinhän me sinne olohuoneeseen mahduttiin.

Mielenkiintoista oli nähdä F:n kisa-asut ja tutkia tarkemmin, myös body fitness-kenkien kokeilu oli hauska kokemus. On se kumman paljon erilaista kävellä tommosilla kun fitness-kengillä, jotka on avonaisia ja tietääkseni yleensä ehkä inasen korkeempia.

Mutta jeesh, tämmösiä lisää :rock:.

Kiitoksiin yhtyy hän, oli tosi kiva ilta, ja kyllä vain näin voimailijankin silmin vaparit ovat hienoa katsottavaa :)

EDIT: Ja täytyy myöntää olleeni väärässä, kun etukäteen olin TÄYSIN satavarma, että ne yhdenkoon treenipöksyt eivät minun päälleni mahdu :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kiva ja mielenkiintoinen ilta!

Lähdettiin Sundaen kanssa Hämeenlinnasta ZannaZin kyydillä. Tämä monitaitoinen fitnesstypy näytti miten ajetaan motarilla tuulisella säällä kovaa, ohitellen ja selittäen myös käsillä samalla kun ajetaan autoa. Päästiin kuitenkin hienosti ehjänä perille. Seuraavaksi oli vuorossa eväitten etsiminen Stocmannilta Sundaen ja Vaniljan kanssa ja ruokailuvälineetkin löytyi maistiaiskojusta mukaan ;) . "Ulkona syömisen" jälkeen mentiin Faidran luokse, missä oli pöydät pullollaan kaikkia herkkuja. Kiva oli katsoa kisa-asuja ja etenkin hyviä videoita ja mielenkiintoisia kotimaisia kisoja 2000-l vaihteesta :D. Mukava oli nähdä taas tuttuja :haart: ja tutustua uusiin mimmeihin. Ja kiitos Faidralle vielä hienosti järjestetystä illasta!

Hips, sen verran vielä miitingistä, et kun mä nyt ääks olin myöhässä ja jäin siis paitsi nikkiesittelystä, ni laittakaa ihmeessä privaa, jos kiinnostaa! Minä kun en yhäkään osaa yhdistellä nimiä ja kasvoja:nolo: ...

Kiitos minunkin puolestani Faidralle mukavasta miitistä:worship: . Viimeistään nyt kyllä iski fitness kärpänen pahemman kerran. Oli ne jenkki ohjelmat sen verran motivoivia. Ei varmaan auta muu kuin laittaa rullat pyörimään, ja ottaa asioista selvää.

Kiitos Faidra järjestelyistä! Oli superkiva ilta aina niin mukavien punttimimmen seurassa! Motivaatio kasvaa aina mimmimiittien jälkeen ainakin sata pykälää :whip:

"Ja minähän en lavalle nouse...

Paitsi ehkä, jos vähän sitten joskus innostun - kunhan nyt ensin selviän Pakkotoisto-openista"

Minäkin täällä kiittelen muiden malliin todella mukavasta ja mahtavasta illasta! On aina niin ihana tutustua ihaniin uusiin ihmisiin! Ja Faidralle oikein iso kiitos miitin järjestelystä ja tosi hyvistä herkuista! Eiköhän oteta joskus uudestaan.. Vaikka sitten minun luona Ilmajoella! :D

Magee ilta oli.

Ja videolta tosissaan näki, millaista meno lavalla voi parhaimmillaan olla.

Täytyy alkaa harjoitella vapariliikkeitä. Jos pian pääsisi vaikka sillan ja jalat suorastaan lentäisivät aerobic-potkuja tehdessä...

Heipä mimmit!

Tämä neito jänisti, eikä tullut miitinkiin, kun ei ollut listoilla viä....:( Mutta jos jatkossa joku suunnittelee samanmoisia, niin mukana ollaan!:)

Back
Ylös Bottom