"Fitness-kisoja valkokankaalta" -mimmimiitti Tampereella la 13.5.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Todella ihanaa, että pääsen kyydilläsi ZannaZ :D. Kiva myös saada matkaseuraa. Täytyy myös hyödyntää matka-aika, ja kysellä sulta noista fitness kuvioista,jos et pistä pahaksesi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mariah sanoi:
Todella ihanaa, että pääsen kyydilläsi ZannaZ :D. Kiva myös saada matkaseuraa. Täytyy myös hyödyntää matka-aika, ja kysellä sulta noista fitness kuvioista,jos et pistä pahaksesi.

Hohoo, kiva vaan et mun seura kelpaa. Ja pieni bensaraha tulee tarpeeseen aina, sovitaan sitten summa, mutta mitää hirmusia en kisko - Carina on aika bensapihi varsinki pitkäl matkal jos saa rauhas körötellä ettei tartte hullunlailla kaahata.

Ja juuuh, kyselkää pois, kaikin mokomin. Kivahan se on vaan vastailla ja kertoa juttuja kiinnostuneille :). Jos vaikka saisin mimmeihin kisakipinän istutettua ;) ehkä jopa innostuksen vaparilliseen puoleen....

Tottahan toki kustannukset jaetaan :) . Kerrot vain sitten, et mitä sun kyyti kustantaa.
Vaparillinen fitness just kiinnostaa, mutta siitä sitten lisää.

Joudun siis jättämään väliin tämän miitin. Harmittaa ihan vietävästi.. :´( Mutta tosiaan, se äitienpäivä on seuraavana päivänä, ja jos lähtisin, olis ihan pakko jäädä tampereelle yöpymään koska viimeinen juna seinäjoelle lähtee kahdeksan aikaan. Mutta pitäkäähän te hauskaa. Toivottavasti tällaisia järjestetään muulloinkin..

wippe sanoi:
Mä olen mitä luultavimmin tulossa myöskin mukaan. Olen lähdössä autolla Jyväskylästä Tampereelle, joten kyytiinkin mahtuu... Tulen myös saman illan/yön aikana takaisin sieltä.

Mä voisin sitten tulla sun kyydissä, niin jakautuu bensakulut ja tapaan jo matkalla toisen punttimimmin.

Soppaluu sanoi:
Mä voisin sitten tulla sun kyydissä, niin jakautuu bensakulut ja tapaan jo matkalla toisen punttimimmin.

Jep, hyvä homma! Sovitaan tuossa lähemmin sitten aikatauluja ja muuta. Saatkin sitten toimia kartanlukijana, kun Tampere ei ole meikälle kauheen tuttu paikka ;)

Mäyräkoira sanoi:
Öh, tietty tässä olisi sellainen juttu, että minä voisin käppäillä rautatieasemalle (20m mun kämpän ovelta) vastaan sellaisia naisia, jotka eivät Rieväkylää tunne. Minä kun löydän täältä ihan minne tahansa jos osoite on taskussa. :D
No minä en ainakaan osaa Tampereella mihinkään, joten jos pääsisit vastaan asemalle niin oispa hienoa. Pitäiskö jonkunlaiset treffit sopia, että tietää tulla oikeeseen aikaan. En oo kyllä vielä mitään juna-aikatauluja katellut, etten mitään aikaa pysty sanoo tässä vaiheessa.

Mä voisin ilmoittaa ehkä-ilmottautumisen. Kunhan tästä saa muuttojuttuja ja muuta pois alta, niin osaan varmemmin sanoa tulosta. :)

ZannaZ sanoi:
Mä varmaan kyllä jään porukoille pidemmäks aikaa, "treenilomalle". Tosin aivan varma en viä ole.

:offtopic: Tällä kertaa mennään sitten yhdessä treenaamaan, pääset varmistamaan mun viimeisissä piikkauksissa ennen kisoja ;)

Onko se 13.5 nyt lyöty lukkoon? Harmittaa, itse tulossa 16.5 Suomeen 10 päiväksi ja oisin todella halunnut osallistua :itku: ...Kai vielä tämänkin jälkeen järjestetään mimmikokouksia???

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HEP! Olen sittenkin mukana. Aloin miettiä tuota päivää, ja kävin katsomassa uudelleen juna-aikatauluja. Viimeinen juna lähteekin 22.24, joten voinhan hypätä siihen. Ja onhan tuossa koko päivä aikaa touhailla teidän ihanien punttimimmien kanssa. IHANAA, pääsen sittenkin mukaan. :D

Tervehdys! Mä tulisin myös mukaan, jos vaan on vapaata töistä. Saan tietää vasta saman viikon maanantaina miten käy töiden, joten ilmoittelen sitten. :o)

Muutama priva on tullut joissa kysellään mun yhteystietoja. Koska kaikki mimmit eivät ole vippejä, en voi laittaa privaviestillä tietoja. Laittakaa mimmit mulle mailia osoitteeseen faidra6@hotmail.com mikäli tarvitsette yhteystietoja!

vanilja sanoi:
No minä en ainakaan osaa Tampereella mihinkään, joten jos pääsisit vastaan asemalle niin oispa hienoa. Pitäiskö jonkunlaiset treffit sopia, että tietää tulla oikeeseen aikaan. En oo kyllä vielä mitään juna-aikatauluja katellut, etten mitään aikaa pysty sanoo tässä vaiheessa.

No jos siihen sopisi jonkun ajan ennen miittiä, sellainen joka sopisi mahdollisimman monille.

Voisinpa oikeastaan yrittää tällä vkolla vihdoin ja viimein rekkautua vipiksi niin voisin vaikka liittää kuvan jotta näkisitte millainen eukko on vastassa.

Mä otin, Faidra, osoitteen ylös.:) Suunnistaa en kyllä takuuvarmasti osaa eli joku sovittu tapaaminen sopisi mulle. Vipiksikin voisin kyllä vihdoinkin rekkautua, mutta kumminkin.

Mun aikataulut varmistuivat ja pääsen miittiin. 'Junailen' itseni Helsingistä, osaan suunnistaa vanhassa kotikaupungissa ja - erityisesti toukkikselle tiedoksi - olen yli kolmekymppinen. :D Kunhan Faidra ilmoittelee päivän ohjelmasta tarkemmin, voidaan sopia lähtöajasta.

Päivän ohjelma riippuu ihan teistä. Onko ketään, joka haluaa lähteä treenaamaan iltapäivällä? Ei mitään ohjattua treeniä, vaan kukin saa tehdä mitä huvittaa.

Mulle vois sopia seuraavanlainen ohjelma:
-klo 14.30 treenaamaan Wolffille - olen itse menossa joka tapauksessa, eli mukaan saa liittyä jos treenaaminen kiinnostaa. Sovitaan vaikkapa, että pistän Pakkis-t-paidan päälle niin tunnistatte ainakin minut.
-klo 16.30 nähdään porukalla Keskustorin suihkulähteellä, mikäli haluatte kävellä yhdessä meille (asutaan 10min kävelyn päässä Keskustorilta)
-klo 17 jälkeen pistetään videot pyörimään, mitään tarkempaa ohjelmaa illalle ei ole eli höpötellään, katsotaan videoita, napostellaan terveellisiä ja ei niin terveellisiä herkkuja :)

Kuulostaako hyvältä?

Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuo ohjelma kuulostaa erittäin hyvälle. Mäkin sain just työvuorot tietoon ja 14.30 pääsen just töistä eli mä taidan ilmaantua sitte keskustorille. Mä oon jo nyt ihan innoissani :hyper: olispa jo 13 päivä :D

Mun mielestä ainaki vaikuttaa loistavalta :) . Mä jätän sen Wolfin väliin, mutta keskustorilla tapaaminen on hyvä juttu. Kivaa! Odotan innolla. :hyper:

Jee :) Riippuen vähän, onko edellisenä iltana esim. iltavuoro ja kuinka paljon noin muuten vaan laiskottaa, eli kuinka aikaisin jaksan herätä, tulen joko treenaamaan tai sitten suihkulähteelle. Ja varmaankin junalla Helsingistä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom