Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mariah sanoi:Todella ihanaa, että pääsen kyydilläsi ZannaZ :D. Kiva myös saada matkaseuraa. Täytyy myös hyödyntää matka-aika, ja kysellä sulta noista fitness kuvioista,jos et pistä pahaksesi.
wippe sanoi:Mä olen mitä luultavimmin tulossa myöskin mukaan. Olen lähdössä autolla Jyväskylästä Tampereelle, joten kyytiinkin mahtuu... Tulen myös saman illan/yön aikana takaisin sieltä.
Soppaluu sanoi:Mä voisin sitten tulla sun kyydissä, niin jakautuu bensakulut ja tapaan jo matkalla toisen punttimimmin.
No minä en ainakaan osaa Tampereella mihinkään, joten jos pääsisit vastaan asemalle niin oispa hienoa. Pitäiskö jonkunlaiset treffit sopia, että tietää tulla oikeeseen aikaan. En oo kyllä vielä mitään juna-aikatauluja katellut, etten mitään aikaa pysty sanoo tässä vaiheessa.Mäyräkoira sanoi:Öh, tietty tässä olisi sellainen juttu, että minä voisin käppäillä rautatieasemalle (20m mun kämpän ovelta) vastaan sellaisia naisia, jotka eivät Rieväkylää tunne. Minä kun löydän täältä ihan minne tahansa jos osoite on taskussa. :D
ZannaZ sanoi:Mä varmaan kyllä jään porukoille pidemmäks aikaa, "treenilomalle". Tosin aivan varma en viä ole.
vanilja sanoi:No minä en ainakaan osaa Tampereella mihinkään, joten jos pääsisit vastaan asemalle niin oispa hienoa. Pitäiskö jonkunlaiset treffit sopia, että tietää tulla oikeeseen aikaan. En oo kyllä vielä mitään juna-aikatauluja katellut, etten mitään aikaa pysty sanoo tässä vaiheessa.